Gå til innhold

Vegetarmat i butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av de ferdigrettene for vegetarianere på butikken, som smaker godt?

Prøvde en pakke falafler, og det smakte forferdelig. Har også prøvd den posen i tacohylla som liksom skal erstatte kjøttdeigen.. var utrolig salt og smakte vondt.

Har også smakt noen "kjøttboller" en gang, og de var heller ikke gode.

Er det i det hele tatt noe av det som smaker godt? I så fall, hvilke typer?

Anonymous poster hash: 045a1...7ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns soya-snitzel er veldig godt. :)

Skrevet

soyafarse man tilsetter tacokrydder er godt :) harikke prøvd så mange andre ferdigprodukter

Skrevet

Liker veldig godt den røkte tofuen fra Viena, bruker den på brød og knekkebrød med smør under.

Ellers er de veganske pølsene fra Viena (tror i hvert fall det var fra samme produsent?) i helsekosten farlig gode, til og med mamma som ikke er veggis sa at de var mye bedre enn pølsene fra Hälsans Kök og Anamma.

Jeg syns soya-snitzel er veldig godt. :)

Det er en av favorittene mine, aller helst spist med kun salat og Go-Tan søt chilisaus.

Anonymous poster hash: eb961...5db
Gjest Badabing
Skrevet

Dessverre er utvalget av vegetariske ferdigretter her i Norge heller dårlig. Og sånn er det vel egentlig for annen ferdigmat også?

Anbefaler heller bønner til tacoen, det er veldig godt. Til lasagne og pizza kan man bruke tvp som du får kjøpt i innvandrerbutikker eller på iherb: http://www.iherb.com/bob-s-red-mill-tvp-textured-vegetable-protein-10-oz-283-g/9508 Eventuelt tofu om du liker det.

Bor du i nærheten av Sverige, kan du sjekke ut et merke som heter Fry's. Ellers er det mange som liker Linda McCartneys ferdigretter, og Amamma (regner med du testet Halsans Køk?). Selv har jeg vært mest fornøyd med Fry's. De har det også på Kinsarvik, men det er nok en del dyrere enn i Sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...