Gå til innhold

Forbanna Clearblue reklame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nettopp testet, 15 dpo og testen var veldig negativ. Jeg er så himla lei negative tester. Om bare noen måneder så har vi vært prøvere i 4 år, og vi møter så utrolig lite forståelse fordi vi er unge. Leger skjønner ikke hvorfor jeg er fortvilt, jeg har jo god tid.

Det er da vel akkuratt like leit og surt å ikke klare å bli gravid om man er 20 eller 40 år!

Henvist til IVF for 2 mnd siden, venter på brev fra sykehuset. Men det blir sikkert å ta langt tid. Jeg er lei av å vente.

Og atpåtil så er den forbanna clearblue reklamen så veldig "lykkelig" og den gjør meg så himla ulykkelig..... Det hjelper ikke uansett hvor mange eggløsningstester jeg tar, gravid blir jeg ikke uansett.....

Beklager utblåsningen. Trengte bare å få det ut....

Anonymous poster hash: 60254...8d3
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Den der er kjip altså! Hadde jeg vært deg ville jeg ringt og snakket med klinikken du er henvist til. Personlig liker jeg ikke å gjøre det selv, har opplevd så mange frekke telefondamer, men da jeg skulle ta kontakt med ivf klinikken på Ullevål, grunnet henvisning, opplevde jeg kjempe forståelse. Du kan også komme lengre før i køen om du er fleksibel.

Du står i en sårbar situasjon, jeg vet nesten hvordan du har det. Har selv vært prøver i nesten to år, og fikk det til på natur måten etter godkjent ivf søknad.

Jeg vil ønske deg lykke til, det er en lang prosess, men sannsynligvis får du en flott premie:-))

Skrevet

Hei. Nettopp testet, 15 dpo og testen var veldig negativ. Jeg er så himla lei negative tester. Om bare noen måneder så har vi vært prøvere i 4 år, og vi møter så utrolig lite forståelse fordi vi er unge. Leger skjønner ikke hvorfor jeg er fortvilt, jeg har jo god tid.

Det er da vel akkuratt like leit og surt å ikke klare å bli gravid om man er 20 eller 40 år!

Henvist til IVF for 2 mnd siden, venter på brev fra sykehuset. Men det blir sikkert å ta langt tid. Jeg er lei av å vente.

Og atpåtil så er den forbanna clearblue reklamen så veldig "lykkelig" og den gjør meg så himla ulykkelig..... Det hjelper ikke uansett hvor mange eggløsningstester jeg tar, gravid blir jeg ikke uansett.....

Beklager utblåsningen. Trengte bare å få det ut....

Anonymous poster hash: 60254...8d3

Må bare si at jeg er så hjertens enig, ClearBlue reklamene har irritert vettet av både meg og gubben i flere år.

Ønsker dere lykke til videre på veien og håper dere får raskt klaff når dere kommer i gang med IVF. Etter utredningstimen vår følte jeg en lettelse over at det var noen andre som "tok over" ansvaret for oss, det var godt å endelig få hjelp og få vite hvorfor vi ikke klarte det på egenhånd.

Trist at det ikke er mer forståelse i helsevesenet for at man er fortvilet pga ufrivillig barnløshet selv om man ikke er 40.

Skrevet

Jeg ringte klinikken, litt redd fordi min forrige gynekolog sa jeg var for ung for å få hjelp offentlig, men søknaden er godkjent og jeg har fått time i mai 2015. Jeg er både glad og lei meg. Glad fordi vi får hjelp og lei meg fordi det ennå er lenge til.

TS

Anonymous poster hash: 0a3cc...522

Skrevet

Mai 2015!? Er det virkelig så lang ventetid!:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...