Gå til innhold

Reise med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart reise til syden med et barn på to år. Dette er første gangen vi drar til syden, så jeg lurer på noen har noen tips til hva jeg bør huske, hva jeg nå ha med og i forhold til flyreisen osv.

Anonymous poster hash: efde3...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Snacks, forskjellige leker o.l som h*n liker, nettbrett om du har/bruker, et skift i tilfelle h*n griser ut klærne (lærte den kjipe måten ;) ). Dette syns jeg var greit å ha med på flyreisen ihvertfall. Husk på reiseapotek, badebleier og solfaktor, også er bleier ganske dyre i sydenlandene.

Endret av nima
Skrevet

Badebleier er helt unødvendig og suger til seg vann med en gang. Kjøp heller et par badetruser som holder på bæsj. Smoothie, juice, rosiner, kjeks, frukt til flyreisen. Evt. noen nye leiker eller bøker og leiker han er veldig glad i. Vi leste "Karsten drar til syden" før vi reiste til syden. Handler litt om hvordan det er på flyplasser og på flyet. Morsom bok og fint å referer til ifht sikkerhetskontroll og alt sånt som skjer på flyplasser.

Vi hadde også bæresele med, til bruk på flyplassen og selv reisen.

Skrevet

Badebleier er helt unødvendig og suger til seg vann med en gang.

Badebleier suger ikke vann. De er laget for å ikke suge opp noen ting, de bare samler bæsjen.

Enig i at det kan være unødvendig, men det er jo veldig greit å bare kaste en bleie full av bæsj, i stedet for å begynne å "vaske" og samle på badetruser med bæsj i. Du får det uansett ikke rent ved håndvask, og jeg håper for guds skyld ingen koker trusene i kjelen som er på hotellet (dersom det er leilighet med kokemuligheter). Nei, da ville jeg mye heller hatt med en pakke badebleier, som man bare kaster etter bruk.

Anonymous poster hash: 355b5...a7f

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med badebleier som suger vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...