Gå til innhold

Hvor mange har vært utro?

Har du noen gang vært utro?  

1. 1. Har du noen gang vært utro?

• Aldri noen gang
      24
    • Kun en gang, og jeg angret
      3
    • Ja, men ikke mot min nåværende kjæreste
      14
    • Ja, flere ganger
      9

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Nyskjerrig
Skrevet

By the way...

Å krysse av på alternativene,

er helt anonymt...

Soo no cheating...

Skrevet

Jeg krysset for ja, men ikke mot min nåværende. Kunne like gjerne krysset for kun en gang og angrer. Alternativene utelukker ikke hverandre.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, kunne ikke falle meg inn.

Skrevet

Ikke jeg heller, det ligger ikke i min natur(nå får jeg jeg bank nå!!! :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

* banker Jens*

Ikke liker du unger og ikke er du utro- herremin :roll::wink::ler:

Skrevet

Aldri, og det skal jeg heller aldri være.

Skrevet

Ja det har jeg - flere ganger og jeg har bistått andre i å være utro mot sine partnere også ( :oops: ), men mot min nåværende har jeg aldri så mye som tenkt tanken og slik skal det fortsette å være :wink:

Skrevet

Jeg har vært utro, men ikke mot min nåværende. Dette var på en tid da jeg var ung og dum :oops:

Skrevet
Jeg krysset for ja' date=' men ikke mot min nåværende. Kunne like gjerne krysset for kun en gang og angrer. Alternativene utelukker ikke hverandre.[/quote']

Samme her, bare at jeg krysset av for bare en gang, men anger. Og det var ikke mot min nåværende...

Skrevet

Jeg krysset av på "aldri". Det ligger altfor langt under min verdighet å svike en annen person på denne måten. For voksne mennesker i "normale" forhold er utroskap uverdig, svikefult og absolutt forkastelig, etter min standard.

Jeg forstår at folk vil være det i enkelte tilfeller, men da synes jeg de skulle være helt ærlige med følelsene de har hatt over en stund. Folk bør ta konsekvensene av valgene de tar...

Skrevet

Desverre ja :oops: :oops: og jeg skal ALDRI gjøre det igjen. Det var grusomt... i allefall etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...