altflyter Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg syntes de selger mye morsomt for tiden. Er en del ting jeg ikke forstår at folk vil bruke penger på! Øverst på min liste står: - Pannekakejern (Siden stekepannen ikke duger til dette) - Cupcake-jern (what?) - Cupcake-stativ (da skal du jaggu lage mange cupcakes og ha mye besøk) - Banandeler (siden vi ikke vet hva en kniv er) Var det jeg kom på i farten. Andre? 7
altflyter Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Kom på en til. Mobilladingsholder!
HeleneBK Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Egne bokser til oppbevaring av banan, som er da bananformet btw jeg har en kjøtdeig hakker og er veldig glad i den da jeg er dårlig til lage små nok biter av kjøttdeig til feks taco. 3
WinWin Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Kjøttdeighakker. Kjøttdeighakker er en fantastisk greie! Den gjør jobben MYE raskere og kan brukes til mer enn kjøttdeig, f.eks. potetstappe. 2
Gjest Timber Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Disse tingene som deler frukt. Jeg prøvde denne fantastiske mangodeleren en gang bare for gøy, og den skviset jo bare all juicen utover... Vi har kniv enda i denne verdenen.
Britt Banditt Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Jeg var i Sverige her om dagen og så en "selfie-hjelper" (den het noe sånt, kanskje ikke akkurat hjelper, men noe med selfie). Det var et håndholdt stativ man skulle ha mobilen på for å ta selfies litt lenger unna tydeligvis. Hahahah 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Jeg var i Sverige her om dagen og så en "selfie-hjelper" (den het noe sånt, kanskje ikke akkurat hjelper, men noe med selfie). Det var et håndholdt stativ man skulle ha mobilen på for å ta selfies litt lenger unna tydeligvis. Hahahah Var i saltminene i Krakow i sommer, der var det et par som hadde en slik en og dreiv å tok selfies av seg under hele omvisningen :O Anonymous poster hash: 59b4b...944 1
HeleneBK Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Poser som er vanntette så du kan ha med mobilen i dusjen... 2
Gjest Whitestripes Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Vinkorker med julenisser på. Altså en sånn kork til å sette i en åpnet vinflaske. Husker jeg tenkte at hvis man kjøper noe sånn, har man absolutt alt annet i hele verden, og så mye penger at man ikke vet hva man skal gjøre med dem.
Chloe- Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Poser som er vanntette så du kan ha med mobilen i dusjen... Posen er til for å ha med på feks padletur. 7
#Sunrise Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 body med mikrofiberkluter på, så ungen kan vaske gulvet mens den krabber rundt 5
Pawn Hearts Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 body med mikrofiberkluter på, så ungen kan vaske gulvet mens den krabber rundt Finnes det noe sånt? Det var kreativt! 2
gullhjerte Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Penisfuteral. Jeg klarer ikke se for meg et logisk bruksområde, annet enn humor selvfølgelig :-) 1
Gjest Inggolf Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 (endret) Synes det finnes spesielt mange unødvendige kjøkkenredskaper, blant annet; -Salatslynge - En klypesak som man skal dra ut hamsen på jordbærene med -Appelsinskreller -Eggkoker - Riskoker -Automatisk visp -Blender er jo egentlig også ganske unyttig? Min erfaring er at folk bruker den den første uka, men ...sååå... glemt! Men den tingen som topper alt, den mest unødvendige og unyttige tingen i hele verden- det er badeballer! Jeg hater badeballer! Endret 11. august 2014 av Noz 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 Anonymous poster hash: cb5f5...4dc 7
Gjest Inggolf Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 Neeeei AB, den ser jo SÅ digg ut! Har ønsket meg den en god stund faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå