AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Noen som bruker denne til å se serier? Virker for god til å være sann.. Anonymous poster hash: ff45a...faf
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Har ingen erfaring med siden, men jeg bruker tv-series.me og er fornøyd med det. Det oppdateres ofte, så de nyeste episodene av BBT eller modern family kommer opp med en gang. Eneste minuset er at det funker dårlig på mobilen. Krever ingen innlogging. Nå er det en stund siden jeg var innom siden, men håper den fortsatt eksisterer:)Anonymous poster hash: 974c9...faa
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Jeg har brukt watchseries.com mye, har ikke fått noe problemer. Men innimellom så er det vanskelig å få sett/lastet opp, særlig i det siste. Har gitt litt opp. Skal prøve tv-series.me Anonymous poster hash: 0bd8b...939
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg har brukt watchseries.com mye, har ikke fått noe problemer. Men innimellom så er det vanskelig å få sett/lastet opp, særlig i det siste. Har gitt litt opp. Skal prøve tv-series.me Anonymous poster hash: 0bd8b...939 Måtte teste den ut, og den funker fortsatt;)Anonymous poster hash: 974c9...faa
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Er ikke noe som heter watchseries.com, så skjønner ikke hvilken side dere kommer til. Jeg bruker watchtvseries.to og er der aller fleste serier ligger. De har også en "klone" som heter watchtvseries.ch, tilfelle noen av linkene ikke funker. Anonymous poster hash: eeb58...262
Necasi Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Tjaa, brukte watchseries i 1-2 år uten problemer. Nå bruker bruker mest Vodly.to og Project-free-tv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå