Gjest Frustrert, fast bruker Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Nå sitter jeg her og lurer litt altså... Jeg skulle sitte på med en bekjent av meg da vi begge skulle til Steinkjer samtidig. Det er en ganske lang kjøretur fra her vi bor. Vi kjenner hverandre ikke så veldig godt, men har snakka mye sammen, og har felles hobby på frittida (der vi ble kjent) Vi er begge etablerte, og det er ingen følelser inn i bildet. Nå har han trekt seg i siste liten fra å kjøre sammen, og hør på dette... Fordi madamen hans ikke tåler det, og han tørr ikke at hun finner ut det! Er det mulig? "Jeg orker ikke bråk, og du vet hvordan kvinnfolk er" sa han til meg! Ramla litt av stolen jeg satt på for å si det mildt! Er det ikke mulig at to stykker kjører sammen et stykke, uten at det skal skje noe? I mine øyne er hun dama hans ganske hysterisk spørr du meg... Om det er sant at hun blir så mistenksom som det mannen hennes påstår.... Nei, jeg gir meg over... En ting til, vi har jo hatt det ganske fint når vi har treftes, snakket og slikt, og jeg har også sett på han som en venn. Men da visste jo ikke jeg at det ikke er mulig og ha et vennskap med det motsatte kjønn... Dumme meg, som kunne tro noe slikt!!!
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Snurrig kjærring og en sokk av en fyr som det åpenbart ikke er noe guts i, er min diagnose Jøsses... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Huff- det eneste du kan gjøre er å synes synd på denne mannen som har et sååååååå sjalu kvinnfolk :o Tror sambo hadde sett rart på meg hvis jeg skulle nektet ham noe slik ? men hva med å møte kjæresten/konen hans, så hun kanskje skjønner at du ikke er en trussel siden hun åpenbart er så usikker
Rapitap Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Vel dumme dumme bekjenten din som selv legger sine egne rammer og spilleregler for hva han gjør i livet. Ved at han av overstående grunn trekker seg er jo hans valg. Så damen hans får vel det slik hun vil ha det. At jeg f.eks. synes det er sløkket av han å bare droppe alt fordi hun sier det er jo en annen sak...
Gjest Frustrert, fast bruker Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Jeg treffer dama hans 3 ganger i uka... Så aner ikke jeg, hva som foregår i hodet hennes... Samme her, hadde jeg nekta min samboer noe slikt, hadde han bare ledd tror jeg *ser ned* Det blir for sykt i mine øyne.....
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Da sier jeg som Suzy- Han er en sokk - og det hadde jeg sagt til ham
Gjest Frustrert, fast bruker Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Vel dumme dumme bekjenten din som selv legger sine egne rammer og spilleregler for hva han gjør i livet. Ved at han av overstående grunn trekker seg er jo hans valg. Så damen hans får vel det slik hun vil ha det. At jeg f.eks. synes det er sløkket av han å bare droppe alt fordi hun sier det er jo en annen sak... Sant nok, men som han sa; "Jeg orker ikke bråk" Hvor mye bråk hun gir han, aner jeg jo ikke... Men regne med han har erfaring... De har vært sammen i 13 år...
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 En kamerat av meg er/var akkurat slik. Det måtte være hemmelig at vi var venner, fordi hun var så sjalu. Og vi var bare venner, men slik som han oppførte seg skulle en ensten tro at jeg var elskerinna hans. :-? Etterhvert syntes jeg det ble for mye, orket ikke en slik sokk-venn.
Anki1971 Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 Makan til tøffel av en kamerat du har da! :o Hun virker nå fullstendig sprø om hun blir sjalu av det der, men han virker stein stokk dum som virkelig gjør som hun vil på det området der...
Gjest Frustrert, fast bruker Skrevet 1. juli 2004 #10 Skrevet 1. juli 2004 En kamerat av meg er/var akkurat slik. Det måtte være hemmelig at vi var venner' date= fordi hun var så sjalu. Og vi var bare venner, men slik som han oppførte seg skulle en ensten tro at jeg var elskerinna hans. :-? Etterhvert syntes jeg det ble for mye, orket ikke en slik sokk-venn. Ja, ikke sant? Var en gang, ja, da jeg ble kjent med han... At dumme meg inviterte han på kaffe hjemme hos meg og samboer (samboer var borte) Men det kunne han jo ikke, naboer kunne se at han kom... Det blir for dumt... Og som du sier, ja, det virker jo som om jeg er elskerinna hans når han sjuler det så inn i hampen mye som han gjør...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Sendte han melding no... Han fikk vel dårlig samvittighet, for etter telefonsamtalen som fant sted rett før innlegget ble startet, fikk jeg melding av han om busstider *ler og riste på hodet* Sendte svar om at han ikke skal bry seg om meg, jeg klarer meg selv... Men hvorfor er xxx så sjalu? Det må jo være vondt både for henne og deg.... Men har ikke fått noe svar enda, sikkert ikke lett og svare heller... Sokken *le* VAr morsom erstatning av tøffel... Hadde faktisk gleda meg til bilturen da... *ser ned*
Gjest Frustrert, fast bruker Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 Sendte han melding no... Han fikk vel dårlig samvittighet, for etter telefonsamtalen som fant sted rett før innlegget ble startet, fikk jeg melding av han om busstider *ler og riste på hodet* Sendte svar om at han ikke skal bry seg om meg, jeg klarer meg selv... Men hvorfor er xxx så sjalu? Det må jo være vondt både for henne og deg.... Men har ikke fått noe svar enda, sikkert ikke lett og svare heller... Sokken *le* VAr morsom erstatning av tøffel... Hadde faktisk gleda meg til bilturen da... *ser ned Det var meg altså....
diddi Skrevet 1. juli 2004 #13 Skrevet 1. juli 2004 Som oftest bunner vel sjalusi i usikkerhet? Han er vel kanskje ikke flink til å gi kjæresten opmerksomhet? Føler hun seg som sin manns beste venn? Neppe. Da er det lett å bli sjalu på de jentene som han liker som venner, selv om man ikke tror at det er noe annet på gang. Synd når jenter blir så usikre og sjalu De risikerer jo å drive bort mannen. Og han bør ta seg selv i nakken og gjøre noe med problemet. Slik kan han jo ikke ha det. Da får han enten kvitte seg med dama, eller sørge for at hun virkelig føler seg verdsatt av ham. Når en kvinne føler at hun er mannens beste venn, så kan man godt godta at mannen også kjenner andre, bare deres vennskap ikke blir viktigere/bedre enn vennskapet mellom han og henne.
Gjest Frustrert, fast bruker Skrevet 1. juli 2004 #14 Skrevet 1. juli 2004 Som oftest bunner vel sjalusi i usikkerhet? Han er vel kanskje ikke flink til å gi kjæresten opmerksomhet? Føler hun seg som sin manns beste venn? Neppe. Da er det lett å bli sjalu på de jentene som han liker som venner, selv om man ikke tror at det er noe annet på gang. Synd når jenter blir så usikre og sjalu De risikerer jo å drive bort mannen. Og han bør ta seg selv i nakken og gjøre noe med problemet. Slik kan han jo ikke ha det. Da får han enten kvitte seg med dama, eller sørge for at hun virkelig føler seg verdsatt av ham. Når en kvinne føler at hun er mannens beste venn, så kan man godt godta at mannen også kjenner andre, bare deres vennskap ikke blir viktigere/bedre enn vennskapet mellom han og henne. Nå vet ikke jeg hvordan de har det husets fire vegger... Men han jobber dag, hun jobber kveld, de har 3 barn... Men det som er sprøtt er at denne mannen er sååå snill! Og det er han også mot henne, jeg kan ikke tro annet... Så at han gjør henne usikker pga sin måte og være på har jeg virkelig liten tru på...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #15 Skrevet 1. juli 2004 Jeg har også en slik venn... Tussig er det, ja! Han er en kjempevenn når sjansen byr seg, og er helt "rar" den meste av tiden... Kan ikke ditt og kan ikke datt på grunn av fruen i huset... Man blir vant til det og, slik vi har det, er jo alt opp til han. Kjedelig, ja, men slik er det. Enten det, eller ingenting... Men jeg skjønner godt poenget ditt, det er og blir et merkelig vennskap... Som dessuten ingen andre kan vite om *fy fy* Komisk...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #16 Skrevet 1. juli 2004 enig med over her...han kan vel ikke være så snill siden hun føler sjalusi så sterkt-noe må det være med han som får henne til å tenke slik!!
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #17 Skrevet 1. juli 2004 enig med over her...han kan vel ikke være så snill siden hun føler sjalusi så sterkt-noe må det være med han som får henne til å tenke slik!! Det er en mulighet, men det trenger slett ikke være slik. At hun er sjalu, kan skyldes så mangt. Uansett så kan ikke vi vite noe om årsaken til det.
Gjest Frustrert, fast bruker Skrevet 1. juli 2004 #18 Skrevet 1. juli 2004 Som jeg sa... Han er bare snill, kanskje for snill... Og ja, dette gjelder også mot madamen. Godt GreenSky kommer inn og forsvarer den litt iallfall... Det kan jo skyldes masse... Som jeg sa de jobber til forskjellig tid av døgnet, og kanskje snakker lite sammen? Det vet jeg ikke... Men han er ikke annet enn snill! Fikk svar på den meldinga jeg sendte.... "Hun stoler på meg. Men er blitt fryktelig mistenksom" Hva er forskjellen? Bråk blir det lel som han kaller det...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #19 Skrevet 1. juli 2004 Er hans skyld at hun er sjalu antageligvis. Hadde min type også gått rundt og oppført seg sånn, skjult at han hadde venninner så hadde jo også jeg blitt mistenksom da. Kanskje han ser på dere som noe mer enn venner og derfor oppfører seg litt snålt? Mange menn skylder på sjalu kvinner når de ikke vil noe, eller vi skjule noe, eller når konene rett og slett blir litt irritert fordi mennene oppfører seg teit som det der... Konene blir sittende igjen som skurken.. Vet du virkelig at kona hans er så sjalu, eller er det han som er "rar"?
Gjest Embla s Skrevet 1. juli 2004 #20 Skrevet 1. juli 2004 Enig med Gjest over. Det kan jo hende at det er mannen selv som ikke er vant til å ha kvinenlige kamerater og som tror det automatisk innebærer at dere har en flørt på gang? Eller det kan hende at han selv ville blitt veldig sjalu hvis kjæresten hans skulle på lang biltur med en annen mann? Kanskje han vet at det vil bli "snakk og sladder" hvis han besøker deg alene når samboeren din er borte? Du sier at du egentlig ikke kjenner ham så godt, hvorfor ber du ham (alene) hjem til deg på kaffe når samboeren din er borte? Hadde du likt at ei samboeren din "ikke kjente så godt" hadde bedt ham på kaffe, uten deg, når hennes samboer tilfeldigvis ikke var hjemme? Og hvorfor er du så opptatt av denne fyren? Han vil ikke kjøre sammen med deg og sier det er fordi han ikke vil gjøre kjæresten sjalu. Det sier ingen ting om hvordan kjæresten er eller hvordan forholdet deres er. Hvem vet, kanskje han tror du er interessert i ham og skylder på sjalu kjæreste for å styre unna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå