Gjest Anki Skrevet 22. juni 2002 #1 Skrevet 22. juni 2002 Vi hat tenkt på å dele bryllupet i 2 deler, det vil si at vi på dagen/ettermiddagen har foreldre, tanter, onkler, kusiner, nevøer o.l. på middag og om kvelden har vi venner, søskenbarn o.l. Det vi lurer på da er hva synest dere vi bør servere gjestene om kvelden og når bør festen om kvelden starte. Vielsen er kl: 14.00 Å middagen starter kl: 16.00 Håper dere har noen gode forslag. Vi bor forrøvrig på Jæren, så om dere har noen gode råd til lokaler både om dagen å kvelden. Det kan godt være på restaurant om dagen og et annet sted om kvelden. :D Gleder meg til svarene deres !
Olympia Skrevet 23. juni 2002 #2 Skrevet 23. juni 2002 Hei. Har ikke noe forslag til servering,men jeg tenkte på lokaler. Jærgarden på Brusand er jo bare flott da.Har vært der noen ganger(bor selv på Jæren) og synes atmosfæren er helt topp. Perfekt for festen om kvelden. Har ikke vært i bryllup der,men kjenner mange som har,og de skryter alle sammen. Når det gjelder på dagtid,så er det vel ikke så mange restauranter på Jæren som jeg kan anbefale....Men jeg vet om en i Stavanger som er helt topp.Nemlig Jans Mat og Vinhus. Men det er kanskje litt dumt med lokaler så langt fra hverandre. Hmmm,la meg tenke litt mer
lindav Skrevet 23. juni 2002 #3 Skrevet 23. juni 2002 Slik er vårt opplegg; Vielsen er kl 13 Middag for nærmeste familier ut til tanter og onkler kl. 15 Kaffi for venner og søskenbarn (og dei som var invitert til middag) kl 19.30 (då vil det bli kaffi og kaker, og seinere på kvelden (kanskje i 24 tida) skal vi ha nattmat (betasuppe eller noko sånt). (alt dette på eit hotel) Sidan min forlovede har mange søskenbarn, så kan vi ikkje be alle til kaffien på bryllupsdagen. Derfor skal vi ha åpe hus heime hos oss søndagen, der alle familiemedlemmer som kan komme. Då blir det servert rømmegraut... ikkje så høgtidleg som dagen før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå