AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Har akkurat flyttet etter 6 år med en totalt crazy nabo i huset ved siden av. Som takk for de siste 19 årene har hun skrapt opp min 3 måneder gamle (NYE) bil. Skadene er vurdert ti ca 50.000,- kr. Kan jeg bevise det, nei, men dette er den tredje bilen vi opplever det med og de står parkert ved siden av deres, har gjort det i alle år, og de og andre i nærheten har ikke en skrape på bilene sine. Det hele startet da vi tok hun på fersken i å stjele posten vår (noe som hadde pågått over flere år). Jeg filmet henne ved flere anledninger med hånden plantet godt nede i postkassen vår. Vi gikk mange runder med oss selv før vi politianmeldte dette fordi det var i ferd med å ødelegge min mans firma. Etter denne anmeldelsen ble vi utsatt for ryktespredning av verste sort, trakassering og overvåking fra denne naboen. Vi har fått slengt kylling bein inn i hagen vår, vi har en hund som går fritt der. Blomstene våre blir ødelagt, sykkeldekkene til ungene blir skjært opp. Vi har funnet avføring fra store hunder inne i vår hage. Ting har forsvunnet fra boden vår etc. Selvsagt kan jeg ikke bevise at dette er naboen, men det er ingen andre som opplever dette, og våre hus står litt fra de andre. Kan noen komme med noen gode råd over hva jeg kan gjøre. Vi har jo flyttet, men synes det er ille at hun skal slippe unna med alt, spesielt den siste skaden er tung å svelge. Vi har i alle år ansett posttyveriet som en privatsak mellom oss, og valgte derfor og ikke gå ut med det den gangen (Naboene hadde små barn og vi ønsket ikke å såre de). Vår barn visste heller ikke noe. I dag derimot vet de alt og kan komme med episoder som den gangen ikke ga noen mening, men nå forstår de hvorfor de ble kjeftet på og sendt på dør. M Anonymous poster hash: 37faf...2e1 Anonymous poster hash: 37faf...2e1 Anonymous poster hash: 37faf...2e1
Gjest Bud Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Ikkje greit med slike folk! Det beste er nok å la det ligge, men jeg personlig ville viet mye av min fritid til å ødelegge for gamlenaboen
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Beste vil nok være å la det gå, personlig ville jeg herpet hus, bil, hage++, osv. Ikke faen om hun ville kommet unna med å gjøre det mot meg.Anonymous poster hash: 8b287...b31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå