Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Har noen prøvd Redken Anti-Snap? Jeg sparer håret, og klipper det relativt ofte, men selv om håret er i bra stand ellers, trenger jeg noe for tuppene. De blir fort splittede og brekker. Akkurat nå bruker jeg Potion 9 fra Sebastian, men vurderer Anti-Snap hvis den faktisk kan gjøre håret litt sterkere og hindre at tuppene knekker.
cappocino Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Jeg bruker redken og er kjempefornøyd med den. Har prøvd to andre merker men fungerte ikke så bra som redken ....
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Følte du at håret ble sterkere? og det ble vel ikke seigt eller matt når du brukte den? Kanskje teste den når Potion 9 er tom, føler at selv om den glatter ut, trenger tuppene noe mer.
missfidget Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Jeg har veldig langt hår. Jeg har brukt Anti-Snap i et år og føler at det har styrket håret. Men jeg merker mer nå jeg føner-bruker den rett før og får en fin resultat. Anti-Snap shampoo/balsam er dessuten ikke bra!
Elze Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Venninnen min er superfornøyd med Anti-Snap. Har prøvd den en gang jeg dusjet hos henne, og den kjentes bra, men kan kanskje ikke uttale meg etter en gangs bruk.
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Extreme shampo og balsam funket ikke for meg, så de landet hos svigerinnen som har grovere hårstruktur. Mine hårstrå er veldig glatte. Men etter det jeg hører, er Anti-Snap det jeg er ute etter. Jeg må beskytte håret fordi jeg sparer det, og siden jeg både farger/striper det og bruker rettetang, blir det lett slitt i tuppene.
Elze Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Jepp, denne venninnen hadde også Extreme shampoo og balsam, men hun ga dem til meg for hun likte de ikke noe særlig. Er ikke overvettes imponert jeg heller. Tror ikke Extreme er de beste produktene til Redken, med unntak av Anti-Snap som alle liker.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 hva er denne anti snappen?? noe som skal puttes i håret som ikke gjør det fett som voks men gir det styrke?? hvor mye koster den?
Gjest carmen274 ikke innlogget Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 Jeg bruker BioSilk "Silk Therapy" Den er billig, og drøy... I tillegg kan den brukes til sår hodebunn, eksem, og som fuktighetskrem. Men jeg bruker den til håret da, siden det er det den egentlig er beregnet for. Husk: Silke bevarer på fuktighet 10 ganger sin egen vekt (reklameparodi) Dessuten så tørker den fort inn i håret samtidig som det blir silkemykt og demper babyhår.
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #10 Skrevet 1. juli 2004 Anti Snap er en proteinbehandling som skal styrke hår som er slitt og skadet, altså ikke et stylingprodukt. Carmen: skadet hår trenger ikke bare fuktighet, men proteiner. Fuktighet er mest beregnet for tørt hår, og det er ikke mitt. Biosilk kunne jeg tenkt meg å prøve, men har ikke sett det i Tromsø..
Carmen_ Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Anti Snap er en proteinbehandling som skal styrke hår som er slitt og skadet, altså ikke et stylingprodukt. Carmen: skadet hår trenger ikke bare fuktighet, men proteiner. Fuktighet er mest beregnet for tørt hår, og det er ikke mitt. Biosilk kunne jeg tenkt meg å prøve, men har ikke sett det i Tromsø.. Aha...ja jeg sjekka på flaska nå om det var proteiner i den, men kunne ikke se noe til det. Mulig det er et fagord bak der som jeg ikke forstår helt da, men tror den kun er for å gi fuktighet. Men ang Anti Snap. Er den dyr?
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 Tror ca 150 hos lookfantastic, men 350 hos frisør. Håper den kan hjelpe håret mitt til å bli langt; jeg har spart det ut fra ultrakort og svartfarget til dagens skulderlange hår i mahogni med lysblonde striper. Stolt! (på 1,5 år).
Carmen_ Skrevet 1. juli 2004 #13 Skrevet 1. juli 2004 Tror ca 150 hos lookfantastic' date=' men 350 hos frisør. Håper den kan hjelpe håret mitt til å bli langt; jeg har spart det ut fra ultrakort og svartfarget til dagens skulderlange hår i mahogni med lysblonde striper. Stolt! (på 1,5 år).[/quote'] Wow... ikke ille Sparer selv jeg, og innen et års tid har jeg hår til korsryggen...jippiii Gjelder å være tolmodig med denne hårsparinga merker jeg ja...vært på nippen til å klippe meg flere ganger, men nei nei nei
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #14 Skrevet 1. juli 2004 Jeg har en fantastisk frisør; hun har lurt meg og nektet å klippe meg kort i frustrasjonsfasen. Men nå skal hun flytte til Oslo og begynne hos A&E
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #15 Skrevet 1. juli 2004 Jeg har brukt både anti-snap og all soft ends og synes den siste ga mer til tuppene ,den er jo for split ends. Anti snaps fere fort inn i mitt hår,men gir ikke nok.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #16 Skrevet 2. juli 2004 Jeg er kjempefornøyd med Anti-snap! Jeg har i utgangspunktet tungt og glatt hår, som ikke godtar for kraftige kurer uten å bli flatt og umulig å ha med å gjøre. Men jeg trengte proteiner etter striping, da håret kjentes tørt og dødt. Anti-snap tynger ikke ned, men funker umiddelbart som en lett balsam, og håret er blitt sterkt og fått igjen spensten over tid. Og den er veldig drøy! Har brukt min 3-5 dager i uken i over et halvt år, og den er langt fra tom. *Lisa*
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #17 Skrevet 2. juli 2004 Jeg vurderer den i kombinasjon med All Soft, slik at jeg ikke dreper håret med striping, farging og hyppig bruk av rettetang. Fra det jeg har hørt til nå, høres det ut som en ting som passer for meg!
vackraflickan Skrevet 2. juli 2004 #18 Skrevet 2. juli 2004 Jeg er veldig godt fornøyd med den. Bruker den etter hver hårvask (har tynt og tørt hår som alle sier ser så tykt ut etter jeg begynte med hårprodukter fra frisøren)
myagi Skrevet 3. juli 2004 #19 Skrevet 3. juli 2004 Jeg vurderer den i kombinasjon med All Soft, slik at jeg ikke dreper håret med striping, farging og hyppig bruk av rettetang. Fra det jeg har hørt til nå, høres det ut som en ting som passer for meg! Jeg bruker All Soft shampo og balsam + All Snap så og si hver dag. Jeg er veldig fornøyd. Jeg har brukt dette i 3 år nå, men det er først i det siste jeg har begynt å bruke Anti-Snap fast.
Gjest Ethereal Skrevet 3. juli 2004 #20 Skrevet 3. juli 2004 Høres bra ut Men jeg MÅ bruke opp noe av det jeg har stående først...Jeg klarer ikke engang å forsvare innkjøp for meg selv før den tid... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå