Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid hatt en fin tone og god kjemi, vi har møttes noen ganger i sommer og snakker sammen hver dag, vi har gått på tur og blitt enig om å dra på tur til høsten. Tror vi er tiltrukket av hverandre også da jeg ser at han ser mye på meg og smiler mye til meg. Altså jeg synes vi har klaff.

Saken er at vi skulle møtes på lørdagen(noe han foreslo) jeg snakket med han på dagen på lørdag i over 45minutter, og ble enig om at Han skulle si i fra når vi skulle møtes.. jeg hørte ikke noe fra han på kvelden heller, så sendte han en melding og inviterte ham på vin, men ingen svar da heller. Synes det kommer som lyn fra klar himmel?! Hva har gått galt på så få timer. Vi har masse og snakke om og liker hverandres selvskap. Jeg har ikke tatt kontakt med ham siden lørdag og ikke skal jeg gjøre det heller, med mindre jeg ser han.

Noen flere som har opplevd dette?:( føles så kjipt når jeg liker han:/

Anonymous poster hash: 3884e...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette han naboen din? Mtp antall tråder du har laget om ham og hvor miserabel han gjør deg så synes jeg du skal få hele fyren ut av hodet. Han er ikke verdt så mye stress og usikkerhet og det virker som om du står i dette alene og at interessen hans ikke er så stor som du i utgangspunktet trodde.

• Liker 2
Skrevet

Dessverre så er noen damer ofte veldig gode på å legge mer i ting enn det i utgangspunktet er ( jeg har vært/er sånn selv , men heldigvis blitt bedre )

Vi tilegner den andre personen egenskaper de kanskje ikke har og ser ting som kanskje ikke er der.

Men når en mann ikke svarer, da er det bare å la han være. Såpass bør en mann gjøre.

Dårlig synes jeg.

Gå videre du :)

Er det ment at det skal bli dere og han liker deg så tar han kontakt skal du se.

Gjør ting du synes er bra for deg og som gir deg glede og ikke bruk mer energi på en som ikke gir noe tilbake.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: aac9d...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...