Gå til innhold

Venninne som ikke tar hint...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ei venninne som jeg ikke vil være venninne med lenger. Og vet ikke virkelig hva jeg skal gjøre.

Grunnen til at jeg har mistet interressen er fordi hun lyver så masse! Baksnakker en utrolig god venninne av meg, som også var venninnen hennes. Til meg!!

Også sa jeg ifra til henne en gang at jeg følte vi bare hadde sklidd fra hverandre, derfor jeg ikke tok kontakten med henne lenger, og det var greit, da sluttet hun å skrive til meg i noen mnd.

Men så ba jeg om unnskyldning for måten jeg hadde oppført meg på, og sa den virkelige grunnen til at jeg ikke gadd å snakke med henne mer. Hun hadde tvittret noe på twitter om typen min, bak min rygg. Han satt å snakket veldig mye med en veninne av han på en fest, og det mislikte hun tydligvis, så da måtte hele twitter få høre om det.

Så nå har hun begynt å mast på meg igjen, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjør :( Vil ikke være frekk mot henne, og si direkte ut at jeg ikke liker henne lenger. Men hun er så frekk! Mot venninnen min. Og det misliker jeg så sterkt.

Okei, dette ble et rotete innlegg, vet ikke hvor eller hvordan jeg skal forklare det hele.

Eneste jeg lurer på er vel egentlig bare hvordan jeg kan få henne til å slutte å snakke/mase på meg om å være med henne, når jeg svarer til henne HVER gang at jeg er opptatt... hjeelp

Anonymous poster hash: 2ac70...211
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare er nødt til å si det til henne rett ut, at du ikke lenger ønsker kontakt, og hvorfor, selv om det ikke er noen lett oppgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...