AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Samboeren min har hatt endel samtaler med en annen gutt nå som jeg syns er langt over streken. Er faktisk ganske lei meg. Selv mener hun at hun ikke har gjort noe galt og at dette er bare harmløst. Hun sier rett ut at jeg må bare akseptere at hun har slike samtaler. Her er et utdrag: Hun: sclcilf Han: Hva er det? Hun: single cuntlickin lovely dude i'd like to fuck han: Haha hun: There you have it Han: Frekt Hun: Jeg syns også det var litt frekt. Senere i samtalen Hun: Pling på hvis du vil. Du er digg! Hun Stått opp? Han: Driver på men det er kaldt utenfor dyna. Hun: Uffda har du ingen til å varme deg? Hun: Skal dra å bade på ****vannet Han: Har hatt mange runder rundt der Hun: One can tell.. Hun: Tenker du kan ta noen runder Han: Kåt.. Kunne trengt noen runder. Hun: Hva syns dere? Overreager jeg her? Anonymous poster hash: e112c...c1f
ViC* Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Nei, du overreagerer ikke. Fullstendig uakseptabelt. 11
Sapientia Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Med en sånn samtale hadde typen stått i fare for å bli singel gitt. Har nulltoleranse for utroskap, og for meg (og han) kan man fint være utro uten å gjøre noe fysisk. 11
inlovewith Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Her har hun krysset en linje man ikke skal krysse. Jeg syns det er skikkelig kvalmt å skrive slike meldinger når man er i et forhold! Du vil ha det bedre uten henne! 14
Anon123 Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 TS her. Takker for svar. Jeg føler meg veldig usikker og redd.
Sunbeam Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 TS her. Takker for svar. Jeg føler meg veldig usikker og redd. Det skjønner jeg, men i denne situasjonen er det hun som bør føle seg slik - det er jo hun som står i fare for å miste deg. For det derre hun driver med? Det er IKKE ok! Nå må du velge hva duer villig til å leve med, og her har du også rett til å stille noen ultimatum. Hvis hun fortsatt ikke forstår at hun gjør noe galt, da er hun ikke verdt det, rett og slett. 3
Dunkel Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 For en drittkjerring du har fått deg, TS! Hvis jeg var deg hadde jeg ikke giddet å fortsette forholdet mer, for du betyr tydeligvis ikke nok for henne.. 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Nei, du overreagerer ikke :/ Du overreagerer ikke i det hele tatt. Tvert imot. Helt uaksetabel atferd. Dump Anonymous poster hash: 08509...8ca 1
Frk.K Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 TS her. Takker for svar. Jeg føler meg veldig usikker og redd. Ser ut som at du blir nødt til å ta et valg her.. Konfrontere hun å se hvordan hun og du ligger an i forholdet eller dumpe hun.. Det er jo tydelig at hun kjeder seg / vil mer.. Men at hun ikke har kommet til deg først det er veldig respektløst. Så du får rett å slett ta valget, konfrontere og muligens satse, eller dumpe. 1
Gjest Coolaid Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 AnonymBruker, on 11 Aug 2014 - 14:28, said: Samboeren min har hatt endel samtaler med en annen gutt nå som jeg syns er langt over streken. Er faktisk ganske lei meg. Selv mener hun at hun ikke har gjort noe galt og at dette er bare harmløst. Hun sier rett ut at jeg må bare akseptere at hun har slike samtaler. Her er et utdrag: Hun: sclcilf Han: Hva er det? Hun: single cuntlickin lovely dude i'd like to fuck han: Haha hun: There you have it Han: Frekt Hun: Jeg syns også det var litt frekt. Senere i samtalen Hun: Pling på hvis du vil. Du er digg! Hun Stått opp? Han: Driver på men det er kaldt utenfor dyna. Hun: Uffda har du ingen til å varme deg? Hun: Skal dra å bade på ****vannet Han: Har hatt mange runder rundt der Hun: One can tell.. Hun: Tenker du kan ta noen runder Han: Kåt.. Kunne trengt noen runder. Hun: Hva syns dere? Overreager jeg her? Anonymous poster hash: e112c...c1f Syns kanskje du under reagere. Still krav til henne og spør henne om hun er oppriktig interessert i å fortsette forholdet med deg. Spør henne også om dette er viktigere for henne enn dine følelser.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Samboeren min har hatt endel samtaler med en annen gutt nå som jeg syns er langt over streken. Er faktisk ganske lei meg. Selv mener hun at hun ikke har gjort noe galt og at dette er bare harmløst. Hun sier rett ut at jeg må bare akseptere at hun har slike samtaler. Her er et utdrag: Hun: sclcilf Han: Hva er det? Hun: single cuntlickin lovely dude i'd like to fuck han: Haha hun: There you have it Han: Frekt Hun: Jeg syns også det var litt frekt. Senere i samtalen Hun: Pling på hvis du vil. Du er digg! Hun Stått opp? Han: Driver på men det er kaldt utenfor dyna. Hun: Uffda har du ingen til å varme deg? Hun: Skal dra å bade på ****vannet Han: Har hatt mange runder rundt der Hun: One can tell.. Hun: Tenker du kan ta noen runder Han: Kåt.. Kunne trengt noen runder. Hun: Hva syns dere? Overreager jeg her? Anonymous poster hash: e112c...c1f Ville dumpet henne jeg, men tenker hadde du holdt på sånn med ei eller flere damer, så hadde vel pipa hennes fort fått en annen lyd. Anonymous poster hash: 9442d...0e7
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Hvis du ikke reagerer på dette så er det ikke rart at hun behandler deg som søppel. Dropp henne, du fortjener MYE bedre enn hun her. 3
anybody Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Kvalmt, skikkelig kvalmt! Ikke la noen behandle deg på den måten
Anon123 Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Jeg har reagert på dette. Jeg sa at jeg syns det var uakseptabelt men da dro hun "du stoler vel på meg kortet" Hun mener selv at hun aldri hadde dratt dette noe videre og at det bare er uskyldig flørt og endel av væremåten hennes. Noe som stemmer til en hvis grad. men dette syns jeg var laangt over streken. Hun mente at dette var den hun var og jeg måtte pent akseptere dette.
Molte Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Nei du overreagerer ikke. Dette er ikke en uskyldig flørt engang. Hadde det vært min mann som har skrevet noe sånt til ei anna dame. Da hadde han fått valget. kutte kontakten med henne eller miste meg. Noe sånt hadde ikke jeg godtatt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Samboeren min har hatt endel samtaler med en annen gutt nå som jeg syns er langt over streken. Er faktisk ganske lei meg. Selv mener hun at hun ikke har gjort noe galt og at dette er bare harmløst. Hun sier rett ut at jeg må bare akseptere at hun har slike samtaler. Her er et utdrag: Hun: sclcilf Han: Hva er det? Hun: single cuntlickin lovely dude i'd like to fuck han: Haha hun: There you have it Han: Frekt Hun: Jeg syns også det var litt frekt. Senere i samtalen Hun: Pling på hvis du vil. Du er digg! Hun Stått opp? Han: Driver på men det er kaldt utenfor dyna. Hun: Uffda har du ingen til å varme deg? Hun: Skal dra å bade på ****vannet Han: Har hatt mange runder rundt der Hun: One can tell.. Hun: Tenker du kan ta noen runder Han: Kåt.. Kunne trengt noen runder. Hun: Hva syns dere? Overreager jeg her? Anonymous poster hash: e112c...c1f Hadde det på samme måte med min sambo. Dette var i følge henne bare uskyldig flørting... Kom frem i ettertid at hun hadde seg med den ekle grisen regelmessig, både på jobb og når jeg var mer enn en kilometer hjemmefra... Anonymous poster hash: afd6e...640 1
Frk.K Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 Jeg har reagert på dette. Jeg sa at jeg syns det var uakseptabelt men da dro hun "du stoler vel på meg kortet" Hun mener selv at hun aldri hadde dratt dette noe videre og at det bare er uskyldig flørt og endel av væremåten hennes. Noe som stemmer til en hvis grad. men dette syns jeg var laangt over streken. Hun mente at dette var den hun var og jeg måtte pent akseptere dette. Aksepterer du det? For det hadde jeg ikke gjort. For meg ser det ut som at ord blir til handling grådig snart.. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 Samboeren min har hatt endel samtaler med en annen gutt nå som jeg syns er langt over streken. Er faktisk ganske lei meg. Selv mener hun at hun ikke har gjort noe galt og at dette er bare harmløst. Hun sier rett ut at jeg må bare akseptere at hun har slike samtaler. Her er et utdrag: Hun: sclcilf Han: Hva er det? Hun: single cuntlickin lovely dude i'd like to fuck han: Haha hun: There you have it Han: Frekt Hun: Jeg syns også det var litt frekt. Senere i samtalen Hun: Pling på hvis du vil. Du er digg! Hun Stått opp? Han: Driver på men det er kaldt utenfor dyna. Hun: Uffda har du ingen til å varme deg? Hun: Skal dra å bade på ****vannet Han: Har hatt mange runder rundt der Hun: One can tell.. Hun: Tenker du kan ta noen runder Han: Kåt.. Kunne trengt noen runder. Hun: Hva syns dere? Overreager jeg her? Anonymous poster hash: e112c...c1f Kast skitkjerringa ut. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå