AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Datteren vår og jeg er syke i dag. Vi har feber og jeg kaster opp itilegg. Det verker i hele kroppen min og jeg har veldig lite energi. Vi var hos legen istad, det var mest for datteren min sin skyld da dette er tredje dagen med feber. Samboeren min jobber kveld i dag så han kunne vært hjemme og hjulpet meg med datteren vår, men neida, han bestemte seg for å ta bilen til trening når det tar toppen ti minutter å gå ditt, så jeg måtte gå tjue minutter til legen, sitte der dausliten, handle etter legen og gå hjem igjen. På veien hjem er det en drit lang oppoverbakke som virkelig tok knekken på meg. Trengte bare å få ut litt frustrasjon...Anonymous poster hash: 34141...0cd
ekkoet Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Det hadde ikke skjedd hos oss. Hos oss hadde jeg vært hjemme fra jobb, dratt til legen med datteren og vært hjemme fra trening. 3
Ciara Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Herregud, jeg håper du sier fra til samboeren hva du mener om dette. Det går ikke an. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Det hører ikke hjemme noe sted å behandle en syk partner slik. La deg og datteren, som begge er syke, gå til legen? Unnskyld meg, men hva i helvete?? Anonymous poster hash: 2a569...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Han skjerpet seg når han kom hjem, lager middag til oss nå og han lovte meg massasje i kveld. Uff, er ikke alltid bare bare.. TSAnonymous poster hash: 34141...0cd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Visste han at du og ungen skulle til legen da han satte seg i bilen for å kjøre til trening? Anonymous poster hash: 2a569...f6b
MissStiles Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Tråden er ryddet for spam. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå