AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hei! Jeg skal snart reise og lurte på om jeg kunne ha med neglefil, neglelakk og neglelim i håndbagasje som jeg tar med inn på flyet? Anonymous poster hash: d0ce8...694
Gjest Citronella Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Jeg har tatt med neglefil i håndbagasje flere ganger. Husk at neglelakk og neglelim er flytende og må i gjennomsiktig mappe.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Hei! Jeg skal snart reise og lurte på om jeg kunne ha med neglefil, neglelakk og neglelim i håndbagasje som jeg tar med inn på flyet?Anonymous poster hash: d0ce8...694 Joda. Du kan også ta med pinsett, negleklipper/saks (men ikke en normal saks) og engangshøvel. Bare husk at alt av væske må være maks 100 ml per beholder (full) og 1 l totalt. Anonymous poster hash: 50f01...743
Gjest Peanut Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Her står egentlig alt du trenger å vite om den slags: http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/10_Bagasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå