Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min kjæreste og meg har vært sammen i litt over 2 år nå..

For et år siden hadde han veldig lyst til og ta steget videre med meg og forlove seg med meg.

Jeg hadde ikke så veldig lyst, da jeg syntes det var vell litt tidlig.

Nå som det har gått over 2 år, vi har blitt kjent og føler oss i grunn trygge på hverandre, har jeg sakt at nå kunne tiden godt vært inne for forlovelse.

Men han har nå rygget litt bakover på dette, han viker litt unna når jeg tar det opp.

Da jeg spør om det er meg han vil dele livet med er svaret ja.

Men jeg føler det så usikkert da han helt ikke vil snakke om dette.. Det er ingen god følelse.

Vi kan snakke om alt, men akk. Her stopper det litt opp.

Jeg gir han den tiden han vil ha, jeg syntes en ring er og erklære sin kjærlighet.

For meg betyr det jo det :)

Han har jo den teorien selv.. Så jeg føler det er frustrerende... :/

Noen som har opplevd?

Jeg har foresten ikke masset om dette, jeg tok det opp en gang da jeg syntes at tiden var inne :)

#frustrert#

Anonymous poster hash: 39ebe...65e

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Fri selv da, eller len deg tilbake og lev livet, ikke mas iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Hos et vennepar av foreldrene mine fridde mannen en gang tidlig i forholdet. Hun sa nei da hun syns det var tidlig, og nå har de levd sammen i over førti år som samboere. Han lovte seg selv som ung at han skulle fri EN gang i sitt liv, og dette løftet har han holdt...

Ikkeno trøst for deg, men kanskje det er noe sånn med din samboer...? Eller kanskje han ble såret når du sa nei, og ikke vil utsette seg for det igjen 😕

Anonymous poster hash: 288e7...600

Skrevet

Hos et vennepar av foreldrene mine fridde mannen en gang tidlig i forholdet. Hun sa nei da hun syns det var tidlig, og nå har de levd sammen i over førti år som samboere. Han lovte seg selv som ung at han skulle fri EN gang i sitt liv, og dette løftet har han holdt...

Ikkeno trøst for deg, men kanskje det er noe sånn med din samboer...? Eller kanskje han ble såret når du sa nei, og ikke vil utsette seg for det igjen 😕

Anonymous poster hash: 288e7...600

Dette var et ønske han ville. Er det meg som skyver han bort? Jeg ville jo så gjerne bare ha litt tid på mwg.. Og nå stagnerer det..

Trenger råd, jeg har jo ikke ønsket og skyve han bort..

For han så var dette viktig, men sånn er det ikke lenger..

Jeg skjønner det bare ikke, han virker fjern om dette. Han forstod meg da jeg ønsket og vente..

Jeg har tatt opp om han har følt at jeg har holdt igjen. Jeg vil jo ikke at han skal føle det. Vi som var så flinke til og snakke.. Men nå virker han helt fjern bare ved tanken at han veit jeg er klar.

Og slikt vil jeg jo ikke ha det :/

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Var det slik at kjæresten din faktisk fridde den gangen for "lenge" siden, eller var det en samtale der han snakket om at han hadde lyst til det?

Skrevet

Fri selv da, eller len deg tilbake og lev livet, ikke mas iallefall.

Har aldri masset på han.. Slikt vil ikke jeg ha det. Men han virker jo helt rar etter jeg sa i fra jeg var klar.. Etter det så har det vært slik..

Skrevet

Var det slik at kjæresten din faktisk fridde den gangen for "lenge" siden, eller var det en samtale der han snakket om at han hadde lyst til det?

Han fridde ja.. Huff.. Jeg har nok skuffet han veldig :( men det var så tidlig i forholdet.. Og det er nok hele årsaken her vil jeg kanskje anta til at han nå rygger.

Skrevet

Tror ikke du har noe annet valg her, enn å fri selv.

Anonymous poster hash: 85334...003
Skrevet

Jeg tror det ville vært veldig fint om du fridde selv nå jeg! Eller, hvis du absolutt ikke ønsker det kan du gjøre som en venninne av meg gjorde da hun var klar for barn: skriv et brev hvor du forklarer han hvor mye du elsker han, hvorfor du vil leve sammen med han og hva som er bra med forholdet deres, og at du er klar for å gifte deg med han - så når han er klar til å fri er han garantert et ja. Jeg ser for meg at terskelen for å fri til en som faktisk har sagt nei tidligere må være enormt høy!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Han fridde ja.. Huff.. Jeg har nok skuffet han veldig :( men det var så tidlig i forholdet.. Og det er nok hele årsaken her vil jeg kanskje anta til at han nå rygger.

Jepp, det tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...