Gå til innhold

Alle venninnene har kjæreste bortsett fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ganske stygg og frekt som sier dette. Men jeg blir litt lei meg når jeg får vite at venninner holder på med noen eller er blitt sammen med noen. Jeg føler meg så mislykket selv da. Og nå har omtrent alle venninnene mine kjærester, i alle fall de som enda bor i samme by som meg. Og det blir jo til at de er mer opptatt, noe jeg synes er dumt. Jeg vet også at flere av de har dobbeltdatet ol. Jeg synes det er dumt at jeg ikke blir inkludert. Men samtidig vil jeg ikke være det femte hjulet på vognen.

Jeg føler meg enda styggere når jeg ikke forstår hvorfor noen av de har klart å finne seg kjæreste før meg (jeg har vært singel ett år), fordi de er av den litt sære typen. Men så har de kanskje klart å finne en perfect match.

Jeg også prøver å finne meg kjæreste, men det er ikke så lett. Mange er jo opptatt av kun en ting. Og jeg vet ikke hvor jeg skal finne en. Det er liksom bare en ting som mangler, og det er en kjæreste.

Jeg merker jo at de har det mye kjekkere og planlegger fremtiden.

Anonymous poster hash: 8cfaf...387
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykken er nok å finne gleden i å jobbe med å få livet man ønsker. Prøv å se det gøye i å lete etter kjæreste. Flørting,dating, prøve å bli mer attraktiv, ikke ha en kjæreste per dags dato, osv.

Samt tenke på hva du faktisk har(som tydeligvis er mye siden du bare mangler kjæreste).

Anonymous poster hash: 3b87d...926
  • Liker 1
Skrevet

Du syns det er kjipt og ikke bli inkludert men samtidig vil ikke være femte hjul på vogna? Hvordan skal du løse dette egentlig?

Haraldri følt meg som 5 hjul på vonga. Til tross for at vi har " parmiddag" ca en gang i mnd. Desitter jo ikke i hver sitt hjørne og klasser og kliner. Alle sosialiserer seg med hverandre. Detat du er femte hjul på vogna er nok mer i ditt eget hode

Skrevet

Det er vanskelig å møte noen, jeg "hit the jackpot" på nettet(ikke dating side), og nå har jeg en venninne som er som deg. Stort sett gjør vi ting i lag kun hun og jeg, men innimellom er jo kjæresten min med. Jeg kan skjønne hun føler seg litt uttafor. Hun vil gjerne være med, samtidig som hun føler seg mal plassert. Jeg skjønner jo det, samtidig som hun ikke trenger å gjøre det, hun er jo venninna mi:) Det er alltid plass til henne! Det hender også jeg inviterer med flere "femte hjul," så hun ikke er den eneste uten date å ta med.

Men jeg merker jo også noe av grunnen til at hun ikke møter noen, altså, nye mennesker helt generelt, ikke bare en potensiell date. Jeg har vært der jeg også, så skjønne det er vanskelig å bryte ut av, men noen ganger ser man ikke at man stikke kjepper i hjulene for seg selv. Kan være lurt å tenke over egen adferd, ikke at den nødvendigvis er negativ, men om en alltid går med øreproppene og hører på musikk f.eks., så er det litt vanskelig å oppnå noe kontakt:P Man kan i praksis møte noen hvor som helt, på buss-stoppet, i ferskvare disken, i parken osv. Men vi nordmenn er farlig flink til å gå rundt i vår egen boble som om det ikke finnes folk rundt oss :fnise:

Du kan jo prøve å oppsøke mennesker gjennom en interesse? Jeg fant min mann via interesse for data og spill, så vi hadde jo masse til felles allerede:) Og selv om det ikke klikker romantisk sett, så er det jo alltids potensiale for å møte noen gjennom dem igjen.

Anonymous poster hash: caf01...1a5
Skrevet

Jeg bor med fire stykker, som faktisk er to par! Vi har tre rom i leiligheten, og begge venninnene mine som jeg egentlig bodde med har fått kjæreste. Jeg har ikke kjæreste (har aldri hatt det, er nå 22). Til tider føler jeg meg litt mislykket for at jeg aldri har hatt kjæreste; hvorfor vil ingen ha meg? Men når det er sagt, så har jeg aldri følt meg som femte hjul på vogna. Vi som bor her er alle sammen venner! Du kan nok være meg på sammenkomster selv om du ikke har kjæreste :) Jeg fortår at det er kjipt av venninnene dine er mer opptatt enn deg, men du kan ikke takke nei til tilbud kun fordi du er redd for å være femte hjul :)

Anonymous poster hash: ee164...51e
Skrevet

Jeg føler meg ganske stygg og frekt som sier dette. Men jeg blir litt lei meg når jeg får vite at venninner holder på med noen eller er blitt sammen med noen. Jeg føler meg så mislykket selv da. Og nå har omtrent alle venninnene mine kjærester, i alle fall de som enda bor i samme by som meg. Og det blir jo til at de er mer opptatt, noe jeg synes er dumt. Jeg vet også at flere av de har dobbeltdatet ol. Jeg synes det er dumt at jeg ikke blir inkludert. Men samtidig vil jeg ikke være det femte hjulet på vognen.

Jeg føler meg enda styggere når jeg ikke forstår hvorfor noen av de har klart å finne seg kjæreste før meg (jeg har vært singel ett år), fordi de er av den litt sære typen. Men så har de kanskje klart å finne en perfect match.

Jeg også prøver å finne meg kjæreste, men det er ikke så lett. Mange er jo opptatt av kun en ting. Og jeg vet ikke hvor jeg skal finne en. Det er liksom bare en ting som mangler, og det er en kjæreste.

Jeg merker jo at de har det mye kjekkere og planlegger fremtiden.

Anonymous poster hash: 8cfaf...387

Hadde de kjæreste da, da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...