AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hvor ofte trener dere? Hva? Hvor mange kcal ca forbrenner dere pr økt? Er litt nysgjerrig på hva en normal person gjør på treningsfronten, i forhold til tjukke meg som prøver å slanke meg Anonymous poster hash: da716...e8d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Er kjempelat og spiser mye. Veier aldri over 55 Tror ikke du bør spørre oss, men kanskje de som har slanka seg?? Anonymous poster hash: d4ea6...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Trener sjelden, kanskje to ganger i måneden. Da løper jeg 20-30 min på en tredemølle, og så tar jeg styrkeøvelser som utfall og knebøy (ønsker mer spretten rumpe). Det viktigtse når man skal holde en slank figur er matinntak, ikke trening (selv om trening selvsagt er svært bra helsemessig). Anonymous poster hash: 7a394...b09
fjærestein Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 (endret) trener aldri.. Kjipt svar mulig for en som sliter med vekta. Sorry. Masse lykke til med prosjektet ditt. Endret 11. august 2014 av fjærestein
Fiolinisten Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 For tiden trener jeg lite, spiser så å si det jeg vil, men når det skal sies så har jeg ikke særlig appetitt. Spiser vel bare et eller to måltid til dagen + eventuell snop.
Hjertefisk Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Er ganske slank men trener ikke noe særlig. Går en fjelltur innimellom. Har ikke bil så blir litt gåing og sykling til butikken og sånt. De periodene jeg har prøvd å trene så blir det så mye fokus på kropp og mat at jeg ikke gjør noe annet enn å tenke på mat = jeg blir bare feit og ikke fit.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Trener aldri, spiser maaasse mat og godteri, men har aldri veid mer enn 42 kilo. Superforbrenning kanskje? Anonymous poster hash: 3dda8...159
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Jeg vil fortsatt ned litt i kilo, men regnes som slank og normalvektig så jeg svarer deg . Jeg har ikke sånn veldig peiling, men har funnet en måte jeg trives med. Jeg veksler litt mellom å gå på gruppetime og å trene ute i rommet. Av gruppetimer er jeg glad i les mills og går da på BodyStep (kondisjon på step-kasse, med litt styrke), BodyAttack (også kondisjon og styrke, uten step eller vekter) og BodyPump (ren styrke med vektstang). Ved egentrening i rommet bruker jeg å varme opp på tredemølle, jogger da ca 9 km/t i 15 min med stigning ca 2%. Pleier å utgjøre ca 130-140 kcal ifølge tredemølla. Så tar jeg en liten runde med brystpress, beinpress, og mage crunch (noen ganger mer, har ikke egentlig helt peiling her), og avslutter med 12 min på ellipsemaskin, her blir caloriforbrenningen ca 110-120. Trener 4-5 dager i uka, to av de på gruppetime og de resterende egentrening som beskrevet. Veier forresten 58 og er 166 cm. Du da? Anonymous poster hash: 2070f...5a9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Trener minimum 3 ganger i uka og forbrenner ca 400 kcal hver økt. Anonymous poster hash: d0127...475
Gjest gjest- silje Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Har slanket meg over tjue kg. Har jeg en veldig travel uke, så trener jeg 3 ganger, enten 3 joggeturer rundt mila og skal vel forbrenne noe som 4-500 kcal. Eller hvis jeg har kneproblemer så spinner jeg 2 ganger i 45 min + mage og ryggøvelser, og tar en joggetur. Vet ikke helt hva jeg forbrenner under spinning, men svetten renner og jeg er totalt gjennomvåt etter hver gang. En vanlig uke trener jeg 5-6 ganger, enten jogging eller spinning eller begge deler, alt etter hva jeg har lyst til.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Tusen takk for svar! Ser det variere veldig i innsats Burde kanskje skrivi "dere som er slanke, sunne, eller har slanka dere" Er selv ca 100kg og 165 cm høy. Har klart å ta av meg noen kg. Prøver å trene 3-4 ganger i uka, på tredemølle. Blir rundt 300 kcal pr gang. Og sykler til/fra jobb når jeg kan. Skal etterhvert også legge til styrketrening, for det er noe jeg vet jeg liker Akkurat nå har jeg bare manualer, så prøver å ta litt biceps- og tricepscurl med de. Har også blitt flinkere med kostholdet Anonymous poster hash: da716...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå