Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg, samboer og noen venner ute på byen sammen. På slutten av kvelden kom en jente bort og fortalte at min samboer hadde sagt masse seksuelle ting til henne, befølt henne på rumpa, stryket henne på ryggen og sagt at hun var deilig/perfekt osv. Samboeren min nekter for dette. Før jeg konfronterte han med dette hadde han fortalt at han hadde prøvd å trøste henne fordi typen hadde dumpet henne. Han strøk henne på ryggen og sa hun var pen og derfor fant en ny en fort. Derfor tenker jeg at hun jenta må ha misforstått eller smurt litt tjukt på. Samboeren min var veldig full, og har en ganske drøy humor som kan misforstås om man ikke kjenner han. Problemet er at en venninne satt ved siden av hun jenta(de var gode venner) og hun bekrefter at han sa masse drøyt (at han ville knulle henne og at hun hadde deilig rumpe osv). Men jeg klarer rett og slett ikke tro på det. Samboeren min er vel ikke SÅ dum at han sjekker opp ei anna jente når vi er ute med masse venner og hverandre. Jeg var i samme lokale. I tillegg høres noen av de tingene han har sagt alt for drøyt ut.

Jeg heller altså mot å stole på samboeren min. Likevel får jeg vondt i magen av å tenke på det, hva hvis han er utro mot meg eller gjør sånn her ofte. Hva hvis han faktisk sa/gjorde det de sier han gjorde. Ikke skjønner jeg hvorfor venninnen min skal lyve om det heller. Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: b1412...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

• Liker 1
Skrevet

Stol aldri på noen...

Men her tipper jeg typen din har driti seg ut..

Menn og alkohol.......

Anonymous poster hash: e3ea2...b56
  • Liker 3
Skrevet

Man kan bli SÅ dum i fylla.

Anonymous poster hash: 1af5a...1bf
  • Liker 2
Skrevet

Vel, jeg var utro en gang da vi begge var ute på samme plass. Men kanskje de bare vil dra andre med ned i søla, siden hun nettopp hadde blitt singel.

Anonymous poster hash: c637d...07e
Skrevet

Man kan bli SÅ dum i fylla.

Anonymous poster hash: 1af5a...1bf

Men vi drikker ganske ofte sammen, og jeg har sett han være mye fullere. Likevel har jeg aldri hørt eller sett noe sånt tidligere. Vanligvis er han helt blind for andre damer. Snakker bare med kompisene sine.

Skrevet

Holder en femmer på at det er samboeren din som var litt for laus i munntøyet sitt.

• Liker 5
Skrevet

Vel, jeg var utro en gang da vi begge var ute på samme plass. Men kanskje de bare vil dra andre med ned i søla, siden hun nettopp hadde blitt singel.

Anonymous poster hash: c637d...07e

Men dette stedet er svært lite, det er en slags lokalpub. Både jeg og han kjenner nesten alle som er der. Synes det ville vært veldig rart om han skulle gjort det der.

Ja. Jeg lurer på om hun bare prøvde å ødelegge. Samboeren min sa at hun har sagt hun liker han, at hun spurte om å bli med på nach, at han hadde prøvd å muntre henne opp, ba henne legge vekk telefonen og drikke litt champagne osv. Alt dette sa han til meg før jeg konfronterte han med hennes side av historien. De har helt motstridende forklaringer.

Skrevet

Holder en femmer på at det er samboeren din som var litt for laus i munntøyet sitt.

Uff. Er det magefølelsen sier også. Men jeg vil så gjerne stole på ham. Alle andre av vennene våre sier at han er totalt forelsket i meg og da gjør man vel ikke sånt?

Skrevet

Uff. Er det magefølelsen sier også. Men jeg vil så gjerne stole på ham. Alle andre av vennene våre sier at han er totalt forelsket i meg og da gjør man vel ikke sånt?

Joda. Han kan være hodestups forelsket i deg og samtidig gjøre sånn. Det kalles for å være tankeløs å prate før man tenker. Det kan skje alle.

Jeg presterte å si til kompisen til typen min (han er jomfru) at "så så, det handler ikke om at du er stygg, jeg kunne pult deg jeg liksom" også bare "øøøømmm, ikke sånn altså" kleineste øyeblikket ever. Ja. Tankeløs prating med alkohol innabords.

• Liker 1
Skrevet

Joda. Han kan være hodestups forelsket i deg og samtidig gjøre sånn. Det kalles for å være tankeløs å prate før man tenker. Det kan skje alle.

Jeg presterte å si til kompisen til typen min (han er jomfru) at "så så, det handler ikke om at du er stygg, jeg kunne pult deg jeg liksom" også bare "øøøømmm, ikke sånn altså" kleineste øyeblikket ever. Ja. Tankeløs prating med alkohol innabords.

Det er litt sånn jeg prøver å tenke at han har sagt. For han sier jo at han sa hun var pen og ville trøste henne. Jeg tenker at han har brukt andre ord, men tørr ikke fortelle meg det i frykt for at jeg skal bli sint. Jeg var VELDIG lei meg da jeg fikk høre det jeg hørte. Så det er mulig han prøver å skjerme meg.

Skrevet

Det er litt sånn jeg prøver å tenke at han har sagt. For han sier jo at han sa hun var pen og ville trøste henne. Jeg tenker at han har brukt andre ord, men tørr ikke fortelle meg det i frykt for at jeg skal bli sint. Jeg var VELDIG lei meg da jeg fikk høre det jeg hørte. Så det er mulig han prøver å skjerme meg.

Jeg tror nok det. Jeg ville ikke akkurat innrømmet ordrett hva jeg sa ovenfor typen dersom "det kom ut". Jeg ville desidert rodd meg litt unna. Hvem sier sånn liksom? :fnise: Det er jo flaut. Det ligger jo ingenting i det. Det er bare tankeløs prating rett og slett.

Skrevet

Jeg tror nok det. Jeg ville ikke akkurat innrømmet ordrett hva jeg sa ovenfor typen dersom "det kom ut". Jeg ville desidert rodd meg litt unna. Hvem sier sånn liksom? :fnise: Det er jo flaut. Det ligger jo ingenting i det. Det er bare tankeløs prating rett og slett.

Uff. Føler meg litt bedre nå hvertfall. Vet jo at jeg også kan si mye dumt på fylla som jeg ikke mener. Men det hadde vært så mye enklere å legge bak seg om han hadde innrømt at han sa dumme ting bare fordi han ikke tenkte. Når han blånekter og andre har en annen historie blir man jo skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...