AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Leiligheten er liten, har skrevet om det tidligere i en tråd her. Ønsker egentlig å få en oppbevaringsløsning her opp på veggen, men må samtidig tenke på antall skruehull, siden jeg leier. (Ser ikke ut som noen har tenkt over det tidligere, er flere hull bak der nå, men lavt på veggen) Veggen er 127cm bred mellom listene. Høytalerne kan henges på veggen, det kan tv'n også, men vil bli veldig trangt der da. Ruteren må få plass på en hylle e.l. Blueray-spilleren må være godt tilgjengelig, men kan også ligge på en hylle over tvn. Løsningen må være rimelig, har ikke veldig god råd til nye møbler. Sånn ca 1000,- +/- Skal på Ikea denne uken, derfor har jeg stort sett kikket der. Har noen løsninger jeg har vurdert selv, feks: -2x2 Kallax hylle på veggen (tidligere Expedit), med skuffeinnsats og vegghylle over tvn for bluray-spilleren og ruteren. -Kjøkkenveggskap, som to slike med 60 cm bredde, eller tre med 40. (Eventuelt horisontale veggskap) -Åpne kjøkkenskap som disse. Tenker da to liggende med tre rom over hverandre, og to med to rom stående på hver side. (Om det er forståelig! Altså 20+60+20, evt 20+80+20) Da kan jeg fjerne hylledelerne i den ene liggende og få plass til bluray-spilleren der. -Kommode som står på gulvet. Jeg trenger altså oppbevaringsplass, og helst skuffer, men det skal jo se pent ut. Liker best skjult oppbevaring, altså skapdører e.l. Oppbevaring på gulv kan jeg gjerne ta imot tips om! Minimum høyde helst 70 cm, liker å ha tvn i spisebord-høyde. Anonymous poster hash: 77a2e...655
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Får ikke til å rotere bildet, beklager. Anonymous poster hash: 77a2e...655
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Jeg ville foreslått kommode under og skap/hyller over tven.Anonymous poster hash: cfee5...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå