Lennhy Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Har møtt en kjempe flott mann MEN han er så utrolig skrytete av seg og hele tiden snakker som han vet best. Har undersøkt litt hos en felles venn å han bekreftet at slik er han. Jeg liker han kjempe godt utenom utenom akkurat dette. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre, skal jeg ta det opp med han eller bare la han gå? Kan ikke forsette å date enn mann med mål om å forandre han.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Har møtt en kjempe flott mann MEN han er så utrolig skrytete av seg og hele tiden snakker som han vet best. Har undersøkt litt hos en felles venn å han bekreftet at slik er han. Jeg liker han kjempe godt utenom utenom akkurat dette. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre, skal jeg ta det opp med han eller bare la han gå? Kan ikke forsette å date enn mann med mål om å forandre han. Hm, jeg hadde nok ikke gått videre med denne mannen. Liker ikke selvgode folk Anonymous poster hash: 4ab1e...295 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Har møtt en kjempe flott mann MEN han er så utrolig skrytete av seg og hele tiden snakker som han vet best. Har undersøkt litt hos en felles venn å han bekreftet at slik er han. Jeg liker han kjempe godt utenom utenom akkurat dette. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre, skal jeg ta det opp med han eller bare la han gå? Kan ikke forsette å date enn mann med mål om å forandre han. Er han tilfeldigvis bergenser? Anonymous poster hash: d024d...fb7
Lennhy Skrevet 11. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2014 Er han tilfeldigvis bergenser? Anonymous poster hash: d024d...fb7 Haha nei faktisk ikke
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Har møtt en kjempe flott mann MEN han er så utrolig skrytete av seg og hele tiden snakker som han vet best. Har undersøkt litt hos en felles venn å han bekreftet at slik er han. Jeg liker han kjempe godt utenom utenom akkurat dette.Vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre, skal jeg ta det opp med han eller bare la han gå? Kan ikke forsette å date enn mann med mål om å forandre han. Det er vel bare sånn han er, å han forandrer seg neppe selv om du tar det opp med han. La han gå... Anonymous poster hash: e7e09...b34
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Haha nei faktisk ikke Søren og Ville ha rett på denne. Men han er ikke trønder i alle fall. Anonymous poster hash: d024d...fb7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Søren og Ville ha rett på denne. Men han er ikke trønder i alle fall. Anonymous poster hash: d024d...fb7 Exen min var trønder og trodde han visste alt. "Æ veit aillt!! Aill anner e fjols!"Anonymous poster hash: 46105...0e1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Men fra spøk til alvor: Om han er slik, kommer han neppe til å forandre seg. Anonymous poster hash: d024d...fb7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Han er nok østlending. Hadde ikke giddet. Anonymous poster hash: c93d7...278
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Exen min var trønder og trodde han visste alt. "Æ veit aillt!! Aill anner e fjols!"Anonymous poster hash: 46105...0e1 Så dette var dagen for å ødelegge alle mine illusjoner og fordommer. Anonymous poster hash: d024d...fb7
kaprifolen Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Du vil nok ikke få forandret dette, og vil til slutt forakte hele han....:-/
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Jeg har opplevd dette. Møtte en mann som var så fin at jeg mistet pusten, det var ikke nedtur å finne ut at han jobbet som brannmann, og se han i uniformen heller.. Sukk. Men etter et par date innså jeg at jeg hadde fått helt avsmak på fyren. Han var så hoven og bedreviter. Det som var dråpen for min del var da han tok meg med på restaurant og skrøt "du kan velge hvaaa du vil fra menyen, nr 14 er forreten veldig god".. Jeg takket pent og annonserte at jeg ville ha nummer et eller annet, da sa han at jeg kunne jo ikke ta det, jeg måtte smake nr 14. Det utviklet seg til en diskusjon der jeg til slutt sa at jeg bestiller dette og betaler den selv. Dagen etter ringer han og vil møtes igjen. Jeg sier ifra om at jeg ikke synes vi skal treffes mer, og før jeg rekker å si noe mer så drar han i med den hovne tonen "nei asså jeg er helt enig, jeg er ikke noe keen såeeh.. Var egentlig derfor jeg ringte" Loser.Anonymous poster hash: 81bf1...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Meg med brannmannen. Glemte å legg til at hvis noe skurrer allerde første date, som at han er en know-it-all... Stol på magefølelsen. Sånne folk endrer seg ikke. Og det nytter ikke si fra heller. Da er det deg det er noe gærnt med, for det er jo hvertfall ikke han feilen ligger hos.Anonymous poster hash: 81bf1...3d3 1
Lennhy Skrevet 11. august 2014 Forfatter #15 Skrevet 11. august 2014 Jeg har opplevd dette. Møtte en mann som var så fin at jeg mistet pusten, det var ikke nedtur å finne ut at han jobbet som brannmann, og se han i uniformen heller.. Sukk. Men etter et par date innså jeg at jeg hadde fått helt avsmak på fyren. Han var så hoven og bedreviter. Det som var dråpen for min del var da han tok meg med på restaurant og skrøt "du kan velge hvaaa du vil fra menyen, nr 14 er forreten veldig god".. Jeg takket pent og annonserte at jeg ville ha nummer et eller annet, da sa han at jeg kunne jo ikke ta det, jeg måtte smake nr 14. Det utviklet seg til en diskusjon der jeg til slutt sa at jeg bestiller dette og betaler den selv. Dagen etter ringer han og vil møtes igjen. Jeg sier ifra om at jeg ikke synes vi skal treffes mer, og før jeg rekker å si noe mer så drar han i med den hovne tonen "nei asså jeg er helt enig, jeg er ikke noe keen såeeh.. Var egentlig derfor jeg ringte" Loser.Anonymous poster hash: 81bf1...3d3 Føle nesten det kunne vert oss. Han har kommet med utsagn: på fester så føle alle at de har behov for å imponere meg.
Lennhy Skrevet 11. august 2014 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2014 Akkurat nå e det sykt vanskelig. Eg har bursdag i dag å vi skulle tilbringe dagen sammen, han har sagt han har laget kake til meg. Jeg sitter her å vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, han sender meldinger på meldinger å jeg vet ikke om jeg orker å bruke dagen min på han. Han har alt jeg ser etter i en mann MEN....
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Uff, ja, i jakten på den "perfekte" mann så er det ikke rart så mange damer er single her i landet. Anonymous poster hash: f3a40...172 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Han er nok østlending. Hadde ikke giddet.Anonymous poster hash: c93d7...278 ??? Er jo typisk bergenser, som en allerede har nevnt. Anonymous poster hash: ddf8e...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå