AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #22 Skrevet 12. august 2014 jeg kastet i går en halv pakke med tobakk i doen snuser, men nå er jeg på den siste porsjonen i boksen. å har ingen planer om å kjøpe mer jeg og kjæresten slutter likt, å gir hverandre motivasjon Anonymous poster hash: 1c97e...9a2 1
Maren90 Skrevet 12. august 2014 #23 Skrevet 12. august 2014 jeg røyker, og jeg skal gå over til el røyk
Gjest BettyBoop Skrevet 12. august 2014 #24 Skrevet 12. august 2014 Det stemmer bare om kreften er småcellet.Anonymous poster hash: 429a3...3fa selv om det er operabelt er det slett ikke sikkert det går bra fordet
Gjest Uhumskheter Skrevet 12. august 2014 #25 Skrevet 12. august 2014 Lag deg en bruker på Slutta.no. Der har du alle som er likesinnede og du får støtte og hjelp gjennom prosessen. Jeg brukte Champix piller når jeg sluttet. Det gikk overraskende lett. Nå er det 4 år siden jeg sluttet. Anonymous poster hash: f691b...d49 Samme her!
Gjest Uhumskheter Skrevet 12. august 2014 #26 Skrevet 12. august 2014 jeg røyker, og jeg skal gå over til el røyk Da har du ikke sluttet å røyke.. bare gitt opp nikotinen. Man er like avhengig av bevegelsene, sugingen, inhaleringen og utblåsningen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #27 Skrevet 12. august 2014 El-sigarett gir deg alle fordelene ved å slutte, men du får dekket suget. Bestill fra EU. Røyker du mye så gå for 24mg eller 36mg e-juice. Anonymous poster hash: 0c6a1...687
Gjest BettyBoop Skrevet 12. august 2014 #28 Skrevet 12. august 2014 Da har du ikke sluttet å røyke.. bare gitt opp nikotinen. Man er like avhengig av bevegelsene, sugingen, inhaleringen og utblåsningen.wr likevel mindre farlig plus det gjør det enklere å slutte. Vet om folk som har klart å slutte med den
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #29 Skrevet 12. august 2014 Da har du ikke sluttet å røyke.. bare gitt opp nikotinen. Man er like avhengig av bevegelsene, sugingen, inhaleringen og utblåsningen. Man har da gått over til damping og det er faktisk mye lettere å bli kvitt vanen når man sutter på et metall eller plastrør. Jeg bruker min ytterst sjelden offentlig fordi det ser så dumt ut. Man trenger bare å ta et trekk eller ti ved behov (pga nikotinen). Innrømmer glatt at det var innhaleringen og utblåsingen som gjorde at det fungerte for meg å dampe, men det var MYE lettere å trappe ned dette med damp enn med røyk. Anonymous poster hash: 9b323...658
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #30 Skrevet 12. august 2014 Kjøp deg en e-sigarett og bruk dampveske uten nikotin. For en som er psykisk kjempeavhengig er det til stor hjelp. Nikotinplaster el -tyggis kan brukes i tillegg, men jo mindre nikotintilførsel kroppen får, jo raskere forsvinner suget. Jeg brukte e-sigarett da jeg sluttet for mange år siden og det fungerte strålende. Anonymous poster hash: 40448...a3e Uten nikotin er bortkastet. Er jo nikotinen man er avhengig av. Begynn med 24 eller 36mg, og trapp nedover til 0. Ikke bestill de som ser ut som sigaretter. Legg gjerne noen kroner i det. Ta turen til Danmark om du kan. Der er det fysiske butikker som selger, og da slipper du toll går du over 200,- kroner. Anonymous poster hash: 0c6a1...687
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #31 Skrevet 12. august 2014 E-juice med nikton selger de ikke i Danmark, så det må du bestille fra en annen plass i EU. Anonymous poster hash: 0c6a1...687
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #32 Skrevet 12. august 2014 Som regel er 18mg det sterkeste man får kjøpt (i butikker i utlandet) og 12mg holdt i massevis for meg som røkte ca 20 om dagen. Et tips kan derimot være å bestille mentol/mint smak, selv om man ikke har brukt sigaretter med mentol. Da kjenner man at det iser/river litt når man innhalerer. Anonymous poster hash: 9b323...658
Hot spice Skrevet 31. august 2018 #33 Skrevet 31. august 2018 På 11.8.2014 den 12.14, lykkelige.meg skrev: Har veldig lyst til å slutte å røyke, men har gjort flere forsøk tidligere uten hell. Derfor kjenner jeg på frykten for nok et mislykket forsøk. Og klarer ikke å hente frem troen på at jeg faktisk skal klare det. Er en stressrøyker. Og tenner meg gjerne en røyk når jeg er stresset, sint, sur, opprømt eller trist/lei. Hvordan klarte du å slutte? Noen spesielle tips du har å dele? Hei jeg klarte d , holder på nå , ble så forkjølet og kvalm, så plutselig kom d helt naturlig
daniel_tm Skrevet 7. januar 2019 #34 Skrevet 7. januar 2019 Dette er kanskje litt utradisjonelt, men jeg sluttet å røyke i fjor etter mange mislykkede forsøk over en periode på 18 år. Med alle mulige hjelpemidler. På begynnelsen av året fikk jeg anbefalt en bok som heter How to change your mind, skrevet av Michael Pollan og der skriver han om en metode som innledende forskning har vist seg å ha veldig gode resultater (80% suksessrate) - nemlig psilocybin i kombinasjon med to samtaler med en terapeut. Så jeg prøvde det og har vært 100% røykfri siste året 😀
Dorothabadgirl Skrevet 8. juli 2020 #35 Skrevet 8. juli 2020 Eneste måten jeg klarte å røyke på var ved å gå over til vape , og da spesielt ved hjelp av ZIIP og ziip pods Det er som juul , men du kan få tak i det i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå