Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #21 Del Skrevet 1. juli 2004 Bare la henne være sur hvis hun vil. Du har i det minste prøvd å skvære opp, så da er det hun som er urimelig! Lykke til på sykehuset i morgen (bare ordet gir meg hjertebank) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 1. juli 2004 #22 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvis hun ikke vil snakke med deg, høres hun egentlig skrekkelig barnslig ut. Det skal som regel to til for å bli uvenner, og hun høres ut som om hun ikke akkurat bidrar positivt. Men det ordner seg nok,skal du se! Lykke til på sykehus - høres ikke kjekt ut! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 #23 Del Skrevet 1. juli 2004 :trøste: Sånn er ikke noe gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. juli 2004 #24 Del Skrevet 1. juli 2004 tja.. ingen venner er bedre enn dårlige venner pleier jeg si.. Men sånnt er trist, dumt og sårt like vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juli 2004 #25 Del Skrevet 1. juli 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 2. juli 2004 #26 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har hvert fall gjort mitt for at vi skal ordne opp, men når hun ikke vil så kan det bare være det samme. Det er grenser for mye tid man skal bruke på å blidgjøre andre. Jeg er tross alt 26 år og dette blit litt fjortis... Har andre ting å konsentrere meg om. Skal snart til sykehuset. Fredag som vanligvis er den beste dagen i uken.. :veldigsur: GOD HELG til alle!! :-) klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 2. juli 2004 #27 Del Skrevet 2. juli 2004 Her er en fra meg,jeg tror det vil ordne seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2004 #28 Del Skrevet 2. juli 2004 Usj, bitchslap henne, SÅ bli venner igjen. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå