Gå til innhold

Trenger en klem...

Gjest Lady-M

Anbefalte innlegg

Gjest Lady-M

Trist i dag, tror jeg trenger en klem... :grine:

Venninnen min er sinna på meg pga av en misforståelse... :cry: Jeg er jo så glad i henne, men vi har ikke sett hverandre så ofte i det siste av ulike årsaker så nå er hun sinna pga det...

I tillegg skal jeg på sykehus for ny hjerteundersøkelse i morgen. Er litt nervøs... Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Her får du en kjempe stor løveklem :klem: og en til :klem:

Håper dere blir venner igjen, det er pyton å være uvenner med sine beste venner.

Ønsker deg også lykke til på sykehuset!

Sarabi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady-M

Tuuuusen takk!! :)

Det er så vondt å være uvenner med noen. Vi har forsømt hverandre det siste året. Hun har slitt med sine ting og jeg med mine, og da trodd at den andre parten ikke bryr seg. Enda jeg har unnskyldt meg er hun kjempesinna! Bare en huge misforståelse hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, skjønner at det er vondt å være uvaenner med bestevenninna. Ingen god følelse det der. Men en trøst er at skikkelig gode vennskap klarer brasene. Ta den tiden det trenger, så vil det nok ordne seg igjen...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
KOOOOOOOOOOZ!!!

og en litt mer seriøs klem: *Klemme*

Du må snakke med din venninne

Må snakke med henne. Har forsøkt å få tak i henne, men svarer ikke... Vi må møtes for å få klarnet opp i ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har også hatt mange misforståesekrangler med min bestevenninne, men det ordner seg alltid, det gjør sikkert deres også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lady-M

snille dere... :kyss:

Nå har jeg fått tak i frøken surpomp, men hun vil ikke møte meg for å ha en noen dyp samtale så da.... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...