AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg har en katt her som jeg har hatt siden var 12 uker. Ho er ei utrolig nydelig pusejente. Ho er over 2 år nå. Skikkelig kosegris og elsker å ligge ved deg på sofaen og må ha dyne eller teppe for å sove oppå deg eller ved siden av. Skal bare kose når ho er inne. Grunnen til at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre er at ho er så hissig på de andre dyra. Jeg har 2 andre katter og 2 hunder. Og jeg er redd en dag at ho vil lage en veldig høy dyrlegeregning fordi ho ikke tåler at dyrene spiser med henne, ho knurrer og freser på dem bare de er en meter vekk fra henne, Hvis dem kommer nærme så slår ho og angriper. Ho gjør ikke oss noe. Vi kan løfte ho og kose med ho, bare vi ikke koser med henne på ryggen, det liker ho ikke. Da kan ho mjaue litt og si ifra. Men aldri gjort oss noe som helst. Vært hos dyrlegen og sjekket henne, men de fant ingenting galt med henne. For ho er en engel å ha med å gjøre hos dyrlegen, så lenge det ikke er vaksine. Ho er mer rolig enn de andre jeg har. (ho ligger på fanget mitt og maler.) Ho er jo den andre pusen som kom inn i hus. Men vi skal jo ha barn, siden vi er i 20 årene. Så vi er prøvere nå. Men jeg kan ikke ha en pus i hus som angriper barnet hvis han tar henne på feil sted som ho ikke liker. For oss så kan vi unngå det, men ikke barnet. Også problemet hennes er også det at ho elsker mennesker! Så vi bodde et sted nær butikk, men jeg fikk beskjed at jeg måtte holde pus inne fordi ho går på butikken. Og ja, ho går inn i butikken! Og ho går inn til folk og legger seg til rette i senga dems. Men nå bor vi litt landlig til. Så ho gjør det bare med nærmeste nabo som ikke har noe imot det. Det er sikkert bedre for henne å komme til et sted der ho er det eneste dyret i huset og uten små barn. (vet ikke om ho reagerer på små barn, men vil ikke ta sjangsen.) Men så er det jo det at ho er jo jenta til ho matmor. Så vil ikke gi ho bort. Anonymous poster hash: 8f05b...c72
Millimani Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Du har jo løsninga selv. Omplassere til et annet hjem der hun er eneste katt, og der det er flere mennesker hun kan omgås og kose med. Da er det best for henne å bli omplassert, og det er hennes beste du må tenke på. Du har fire andre dyr, og at hun er jenta til ho matmor er ikke noe unnskyldning for at katta ikke kan få det bedre noe annet sted 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Du har jo løsninga selv. Omplassere til et annet hjem der hun er eneste katt, og der det er flere mennesker hun kan omgås og kose med. Da er det best for henne å bli omplassert, og det er hennes beste du må tenke på. Du har fire andre dyr, og at hun er jenta til ho matmor er ikke noe unnskyldning for at katta ikke kan få det bedre noe annet sted Vil jo det beste for jenta mi. Men jeg er veldig knuttet til henne som jeg er i de andre dyra også. Men det er så vondt å vite at ho skal reise. Også komme til et hjem der ho må være ute dag og natt og aldri komme inn. For ho tilbringer heller tiden på sofaen med deg enn å være ute. Det er et tøft valg, selvom det er det beste for pus! Anonymous poster hash: 8f05b...c72
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg mente at jeg er redd ho skal komme til et sånt hjem.* Anonymous poster hash: 8f05b...c72
Millimani Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Det beste for jenta di er å få komme til et hjem hvor hun er eneste katt, du skriver jo selv at du skjønner det. Noen ganger må man gjøre ting man ikke har lyst til, men som likevel er til det beste. Det er tøft for deg, men du må likevel tåle det. Du eller noen venner av deg kjenner kanskje folk som ikke har katt, men som ønsker seg en katt. Fortell dem hvordan katten din er, så kan dere finne de beste eierne for katten, og så kan hun få lov å fortsette livet sitt på samme måte i sitt nye hjem som hos deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå