Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Hei, jeg er student i Kristiansand. Har bodd her i 3 år nå. Og etter de 3 årene kan jeg konkludere med at folk herfra er utrooolig kjedelige. Når det først skjer noe i denne trøtte byen, så er jo ikke folk med!! Off... Jeg har bodd og studert 2 andre steder før, og er opprinnelig fra et sted utafor oslo så jeg har en del å sammenligne med. Folks holdninger her er utrooolig annerledes... Husker vi prøvde å få til en tur en gang. Til slutt ble hele tiren avlyst fordi alle sørlendingene sa: jeg har hørt at det ikke er så mange som skal jeg... Nei, selvfølgelig blir det jo sånn når alle har den holdninga. Alle som var påmeldte var fra andre steder i norge. Når det har vært studentfester (temafester) her, har jeg vært helt klar, for ALLE går jo på de!! Men ikke i Kristiansand nei... *gjesp* Ingen av mine venner fra kristiansand var noe spesielt gira på x-russefesten, og de var ikke med på avslutningsfesten etter 3 års studie. Der jeg er fra tar det helt av når det skjer ting. Da er alle med, og stemningen er stor. Hallo sier jeg bare. la meg for guds skyld komme meg til en annen by!!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 De lar seg underholde av trøtte, kjedelige Julius. Så hva hadde du egentlig forventa?
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Jepp. Og alle folk fra Kristiansand er kjedelige og kristne. Vent litt! Jeg er jo fra Kristiansand. Jepp. Jeg er både kristen og kjedelig. Definitivt.
sunshine-t Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Ja, ta alle oss under en kam du Går helt fint det skal du se.. :D Kanskje du som har hengt med feil folk?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Tror jeg ikke noe på GreenSky . Hvordan går det med Julius, forresten?
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Sier jo ikke at alle er kjipe, bare at byen er kjip!! Men en ting som er litt rart er at de som kommer fra andre steder i norge synes krsand er kjipt, mens de som kommer herfra selv synes krsand er topp! Hva sier det om de som er herfra da? Jo at de har lavere krav til hva som er kult. De har jo typisk ikke opplevd noe annet enn krsand heller... Tar jo ikke alle under en kam Har jo møtt folk som er kule som er herfra jeg, og de er enige med meg om at det er en døll by!! Det er jo litt rart at alle kristiansandere synes krsand er så topp, mens hele resten av norge synes det er en kjedelig by eller hva...?
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Hva sier det om de som er herfra da? Jo at de har lavere krav til hva som er kult. De har jo typisk ikke opplevd noe annet enn krsand heller... Jaja. Har du snakket med alle som bor i hele Kr. Sand for å vite at de som er derfra er slik? :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 Hvordan går det med Julius, forresten? Bare bra. Han er kjæresten min, foresten, visste du det? Han er skikkelig dyrisk og matcho. Men kanskje litt barnslig av og til.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 Jaja. Har du snakket med alle som bor i hele Kr. Sand for å vite at de som er derfra er slik? :klø: øh... slapp av nå! Jeg sier ikke ALLE!!! jeg sier bare de fleste... Og da mener jeg de jeg har møtt osv. MEN jeg ser jo selv hvor lite liv det er når det skjer ting da, og mener det sier sitt!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Bare bra. Han er kjæresten min, foresten, visste du det? Han er skikkelig dyrisk og matcho. Men kanskje litt barnslig av og til. Av en eller annen merkelig grunn kjente jeg meg igjen.. :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 MEN jeg har også hørt en undersøkelse som har blitt utført på radioen, og da viste det seg at kristiansandere mente kristiansand var den beste byen i norge. hehe... Og de fleste som er født og oppvokst her går typisk på hia og flytter aldri herfra. hehe, de vet ikke hva de går glipp av. Synes det er nydelig her om sommeren, kunne tenke meg et feriehus her. Men å bo her fast... :-?
Ingeborg Skrevet 1. juli 2004 #13 Skrevet 1. juli 2004 Til opplysning finnes det også mennesker som ikke bor i Kristiansand som liker byen. Meg, for eksempel. (Men det teller kanskje ikke, siden mora mi er vokst opp en halvtime utenfor?)
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #14 Skrevet 1. juli 2004 en annen ting... hvorfor tåler ikke kristiansandere at vi kritiserer kristiansand?? Jeg har masse selvironi når det gjelder stedet der jeg kommer fra. Om folk slenger dritt om det stedet og synes det er tragisk så ler jeg bare og er delvis enig. jeg er fult klar over at det er masse negativt med det stedet, selv om jeg oxo er veldig glad i det. skaff deg litt selvironi da, greensky! du er jo fra credo-ny nr 1!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #15 Skrevet 1. juli 2004 Til opplysning finnes det også mennesker som ikke bor i Kristiansand som liker byen. Meg, for eksempel. (Men det teller kanskje ikke, siden mora mi er vokst opp en halvtime utenfor?) jepp det teller. og det er helt greit skjønner deg jeg!! men så har du ikke prøvd å bo her i 3 år da.... :o
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #17 Skrevet 1. juli 2004 Men Oslo er nå den beste byen' date= da! :D Nei synes ikke det jeg... Kunne aldri bodd i oslo!! :o Vet ikke hvilken by jeg synes er den beste byen egentlig... Men det er mange bra steder i norge
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #18 Skrevet 1. juli 2004 skaff deg litt selvironi da, greensky! du er jo fra credo-ny nr 1!! Ja, lurte litt på når debatten ville begynne å gå på person og ikke sak. En billig herskerteknik, det.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #20 Skrevet 1. juli 2004 Liker Kristiansand jeg. Jeg vet. Du er jo derfra Er akkurat det jeg sier!! De som er derfra liker den, de andre ikke... De synes den blir for kjedelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå