Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som har kommentert at jeg har små bryster to ganger nå. Hun kommenterer det aldri når det bare er oss to der, men når "hele gjengen" er samlet. Vi er halvparten jenter og gutter, og jeg blir flau når hun gjør dette. Hun sier jeg er flat, og "det er jo ingenting der". Dette skjer bare på fylla, men sårer like mye uansett.

Jeg er 18 år, og bruker 70a. Jeg har så og si ikke vokst siden jeg var 14/15. Jeg er generelt liten, jeg er 160 cm og veier 44 kg. Er det sjanse for at brystene mine vil vokse mer? Jeg vurderer å begynne på p-piller, og håpe på at brystene vil vokse av det.

Anonymous poster hash: 5d0c7...569
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der venninna di er usikker og reagerer med å bli ufin og prøver å fremheve seg selv ved å henge ut andres "bakdeler". Neste gang hun sier noe om puppene dine så be henne om å holde kjeft og holde seg til staken sin.

• Liker 28
Skrevet

Må si at den venninnen din ikke er en venninne når hun holder på på den måten. Å gjøre seg morsom på andre sin bekostning, er lavmål. Du må forsøke å snakke med henne og si at du ikke finner deg i at hun holder på slik. Hvis hun ikke slutter, bør du finne deg en annen venninne som respekterer deg. Du skal være stolt av brystene dine.

Jeg var som deg da jeg var på din alder. Jeg var ganske flatbrystet, men mine begynte å vokse da jeg var i 20-årene og jeg er i dag 75C og brystøkningen er ikke fordi jeg er tykk eller har gjennomgått plastiske operasjoner.

Ta tiden til hjelp. Det kan godt hende at du får større bryst enn henne med tiden.

• Liker 9
Skrevet

Du bør svare henne neste gang, sånn at hun får føle seg litt dum.

Jeg har små bryster, og i en alder av 35 og tre svangerskap så er de like fine. Vær fornøyd med deg selv, og hun "venninnen" din må ha komplekser.

Anonymous poster hash: 79e6f...5cd

• Liker 5
Skrevet

Dårlig gjort av venninnen!

Jeg hadde også små pupper i tenårene, og ønsket desperat større. I mitt tilfelle ble jeg "bønnhørt", da jeg etterhvert fikk mye større pupper. Nå syns jeg de er hakket for store, sliter med å finne BH-størrelse og det er mange topper og kjoler som ikke sitter så fint på meg.

Konklusjonen: Man blir vel uansett aldri fornøyd, men prøv å godta at du er som du er og la være å bruke tid på å tenke på noe du ikke kan gjøre noe med uansett. Jeg syns nå at små pupper er fint, og så slipper du å få hengepupper om noen år ;)

Anonymous poster hash: 4672d...d56

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke din venninne er en god venninne. Det hjelper ikke at hun sier det i fylla.

Jeg hadde små puppers om ung og har etter å ha fått barn fått store pupper.

Ikke noe stas det heller. Noen slenger med leppa og tror det er silikon.

En såkalt venninne synes jeg burde ha en brystreduksjon.

For myr og for lite forderver alt. La folk få være den de er.

Intelektet og personligheten sittter ikke i puppene, ihvertfall som jeg vet :biggrin:

Anonymous poster hash: 29a06...d5d
Skrevet

Har du et eller annet som gjør at hun føler seg underlegen? Jeg hadde ei tjukk venninne som holdt på sånn, siden store pupper var den eneste tingen hun følte at hun kunne vinne på. Uansett, hev deg over det.

Anonymous poster hash: c0b73...1e8

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Dette er ufint, og fylla er ingen unnskyldning uansett.

Svar henne frekt tilbake foran hele gjengen så hun føler seg liten og dum.

Når det gjelder brystene dine så er det sikkert helt passelig til kroppen din på 160cm og 44 kg. Syns for øvrig det høres digg ut. Ikke la "venninna" di så frø som får spire og gjøre deg usikker. Rett deg opp, si klart ifra, og vær kjempefornøyd med slik du er. Den kjipe venninnen din har garantert issues med puppen sine....

Skrevet

Årh, drittkjerring! Jeg kommer ikke på en eneste grunn til å si slikt til andre! Hverken foran folk eller alene dere to. Som om en ikke er klar over størrelsen på egne pupper?

Neste gang, mann deg opp, og si høyt:

Plager de små puppene mine deg, siden du MÅ kommentere dette, eller er du bare sjalu? ( Eller noe slikt. Slik at de andre får det med seg.)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du skal ikke bry deg om hva venninner eller menn mener om puppene dine. Du skal bry deg om at han, eller de, som forelsker seg i deg gjør det på grunn av hele deg. Utside som innside. Når en beiler viser at han mer enn gjerne vil tafse på puppene dine skal du, så fremt du vil selvfølgelig, la han få kose fletta av seg med dem.

Jeg har gjennom årene hatt gleden av å ha det gøy med pupper mindre enn dine til skikkelig digre noen. Jeg kan med stjerner i øynene og genuin oppriktighet skryte hemningsløst av dem alle sammen. Med andre ord, det viktige er dama puppene henger på, ikke puppene i seg selv.

Bær din kropp med stolthet og fortell venninna di at hun er ei ufølsom fitte.

• Liker 6
Skrevet

Å være nett er jo bare flott og superfeminint! Og veldig classy, dessuten! Få deg litt bedre selvtillit, så blir du så hot som bare det.

Din "venninne", derimot, høres ut som en lite classy jente. Jeg tror andre i gjengen din også synes det er ubehagelig at hun ikke gir seg med mobbingen.

Du kan som mange sier her, få en slutt på dette ved å sette henne på plass foran de andre. Det er mulig du bør fortelle henne foran alle at hvis hun ikke evner å finne på noe bedre å snakke om enn pupper som ikke holder mål, får hun heller snakke om sine egne. Du er godt fornøyd med dine.

Anonymous poster hash: 22659...dc3
Skrevet

Har små pupper 😊 når jeg var i din alder ønsket jeg desperat at de skulle vokse. Nå er jeg snart 40, har ammet to barn og puppene er se samme. Mannen er storfornøyd 😉

Ikke bry deg om hva hun sier. De fleste menn bryr seg ikke om puppestørrelse når de er ferdige med tenårene.

Skrevet

Skaff deg ei ny venninne.

Og skaff deg guttevenner som ikke tåler sånn annenrangs oppførsel fra jentunger som henne i sitt nærvær.

Dessuten er jenta puppene sitter fast i det som egentlig teller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også 18 år og har nesten ingen ting, de har ikke vokst siden jeg var 13, og det sier seg selv at jeg ikke hadde så mye da.

Vi kan jo selvfølgelig prøve å begynne på p-piller og se om det skjer noe, som et slags "siste forsøk" før man begynner å tenke i større baner. Vil ikke ha store pupper, vil bare ha pupper.

Men hva skal man si til legen for å få disse p-pillene hvis man ikke er seksuelt aktiv? Jeg har flere ganger backet ut hos legen fordi jeg ikke tør å si hvorfor jeg vil prøve.

Anonymous poster hash: 8017e...267
  • Liker 1
Skrevet

Du kan svare at det ikke plager deg da du regner med de fleste menn liker mye forskjellige pupper - spesielt på jenter de liker personligheten til, og at idiotisk oppførsel aldri vil bli attraktivt for noen uansett puppestell.

Avslutt med at du har lagt merke til at hun kommenterer puppene dine til stadighet, og at hn virkelig bør finne noe mer interessant å bruke hjernecellene sine på.

Du vil nok komme ganske godt ut av det ved å svare henne skikkelig ;)

Anonymous poster hash: 7d9ce...5c4
Skrevet (endret)

Si "Du nevner dette så ofte at jeg lurer på om du er sykelig opptatt av puppene mine, vil du ta på dem? Du skal få lov, men vær forsiktig" forand alle.

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Høres ut som ei som må kommentere puppene dine for å føle seg selv bedre. Ikke bry deg om det. Syns heller synd på henne. Du kan si det til henne, og hva du mener om at hun holder på sånn. Hun må finne seg en annen hobby enn puppene dine. Venner/venninner holder ikke på sånn.

Du har nok pene pupper du. Små er like sexy som store.

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Jeg er også 18 år og har nesten ingen ting, de har ikke vokst siden jeg var 13, og det sier seg selv at jeg ikke hadde så mye da.

Vi kan jo selvfølgelig prøve å begynne på p-piller og se om det skjer noe, som et slags "siste forsøk" før man begynner å tenke i større baner. Vil ikke ha store pupper, vil bare ha pupper.

Men hva skal man si til legen for å få disse p-pillene hvis man ikke er seksuelt aktiv? Jeg har flere ganger backet ut hos legen fordi jeg ikke tør å si hvorfor jeg vil prøve.

Anonymous poster hash: 8017e...267

Hei! Du trenger ikke si noe spesielt til legen om hvorfor du vil ha p-piller. Jeg begynte på piller da jeg var 12 på grunn av ekstreme menssmerter, veldig lenge før jeg var seksuelt aktiv. Bare si at du vil begynne på p-piller, så finner legen ut av hvilken type som passer deg best.

Til TS: jeg har 80i, og jeg kunne ønske jeg hadde mindre pupper... "Heldigvis" er jeg litt overvektig, så de passer til kroppen min, og det er det jeg mener er viktigst. Har en vennninne på din størrelse som hadde 65H, og hun så veldig mye større ut enn hun var på grunn av puppene. Hun tok brystreduksjon som følge av plagene som fulgte med store bryst, og nå ser hun mye bedre ut :)

Skrevet

I stedet for å la deg selv synke og bli lei deg osv, hva med å løfte deg selv opp og ikke bry deg i det store og hele?

Kanskje du kan svare henne tilbake foran alle sammen: Du er så forferdelig opptatt av puppene mine og puppestørrelser. Er du lesbisk? , også kan du påpeke at du er ganske fornøyd med puppene dine..om hun har svære, kan du jo påpeke at de kommer til å henge litt om noen år...osv

Jeg hadde bare sett en mulighet til å være slem mot mennesker som er dårlig, egentlig. Og kost meg med det. Har nok bare sett meg ganske lei av sånne mennesker, og jeg skjønner ikke hvorfor man bare ikke kan gripe muligheten der og da til å behandle mennesker som oppfører seg dårlig som nettopp det...

Anonymous poster hash: ccc77...ad2
Skrevet

Send litt kreative replikker tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...