AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Ja, hva liker du best med deg selv? Både av utseendemessig og egenskaper. Kom med noe positivt! Vi er så fæle til å bare se det negative, så la oss se det positive for en gangs skyld! Jeg feks er veldig fornøyd med rumpa mi. Jeg har den typiske "pære-formen" og en rumpe som sikkert er litt større enn normalen, men den er helt rund og har liksom sprett! Anonymous poster hash: 932cd...48b
Erazor Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Med fare for å fremstå en smule pretensiøs: Intellektet og viljestyrken. 1
Catbert Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Jeg er fornøyd med at jeg har en kropp som lett får resultater etter trening. Er også fornøyd med mine kreative egenskaper.
Gjest alegria Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Rumpa, øynene og puppene. Er stort sett fornøyd med hele meg, men skal jeg trekke frem noe blir det dette.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Øynene, rumpa, skuldrene (som jeg faktisk hadde komplekser for før) og håret Jeg liker også at jeg er tålmodig, lyttende og stort sett blid Anonymous poster hash: bce72...b0a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Leppene. De er skikkelig store og fine. Midjen - veldig, veldig smal og definert. Anonymous poster hash: 51901...4b6
Alja Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Det jeg liker best med meg selv personlighetsmessig er at jeg kan omgås med alle typer mennesker. Jeg er en ekspert til å tilpasse meg omgivelser og ulike personligheter. (Hørtes litt psykopatisk ut nå) Det jeg liker best med utsende mitt må være selve ansiktsformen min og ansiktstrekkene (høye kinnben osv) Ansiktet mitt er proposjonalt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Utseendemessig: Bena mine! Jeg kan hate kroppen min så mye jeg vil til tider, men sannelig har jeg flotte ben Personlighet: Jeg er snill og kjærlig, og bryr meg veldig mye om menneskene rundt meg! Anonymous poster hash: 3b906...908
Nowayback Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Føler AV og til at jeg har et pent ansikt. Jeg kan mye faktakunnskaper om historie, idrett, m.m.. Jeg liker at jeg er lite pengeorientert, og setter pris på at jeg har nok penger til å velge og vrake i matvarer. Er også fornøyd med at jeg klarer å trene 4 dager i uka.
Caledonia Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Jeg liker at jeg er tynn, men alikevell har pupper og rumpe. Jeg har lett for å like folk og finne noe positivt i det meste
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Det naturlige gyldenblonde håret mitt, de isblå øynene mine, den smale midjen min og hendene mine :-) Anonymous poster hash: c380c...c72
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 At øynene mine har en blanding av 3 farger, kontrasten mellom den lyse teinten og det mørke håret, den markerte midjen, at jeg er snill og diplomatisk anlagt. Anonymous poster hash: b69d1...8ad
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Optimismen min Det er min erfaring at ting stort sett ordner seg, og at til og med de verste opplevelsene også bærer positive frukter og lærdommer. Anonymous poster hash: 8f7e2...673
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Kroppen min som helhet. Naturlig slank/tynn, legger aldri på meg, har allikevel fine former. Liker min egen personlighet godt også. Er i det store og det hele veldig fornøyd med meg selv (Selvfølgelig ikke alt da..) Anonymous poster hash: 98929...0bb
Gjest alohaa Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Magen,puppene og øynene utenom det må det bli at jeg er tålmodig og positiv.
Anglofil Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Rent utseendemessing liker jeg best øynene og puppene mine, samt håret mitt. Personlighetsmessig så liker jeg at jeg er snill og omsorgsfull, i tillegg til at jeg er ganske tøff og optimistisk. Mvh Yvonne
Gjest SoccerPlayer Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 (endret) Er egentlig fornøyd med det meste når det gjelder utseende, men mest fornøyd med magemusklene og lillemann. Er også fornøyd med at jeg er positiv og en optimist. Endret 11. august 2014 av SoccerPlayer
Gjest Idollet Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 (endret) Er fornøyd med hvor arbeidsom og bevist jeg er. Utenom det er jeg lite fornøyd. Edit: Eller har blitt fortalt at jeg er fryktelig snill Endret 11. august 2014 av Idollet
sunSpring Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 Jeg liker at jeg er banslig, at jeg har rævahumor, at jeg har mange perifære venner, at jeg har tre, fire mer nære, også venninner.Jeg liker at jeg har en fantastisk fantasi som overgår menns og at jeg klarer å leve rimelig bra og fordi jeg ikke har fordommmer, og kan omgås alle i alle miljoer og alder. Et minus er at menn ikke vil ha meg, men jeg ble skilt i fjor. Og det er kanskje grunnen. Jeg er i memopausen og det er ikke noe jeg har vært i før. Prøv selv, sier jeg.enig med en venninne som sa, at hun var lei, hva skal man med mebs og pms etter at vi fyller førti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå