Donnie Darko Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/30/401964.html Jeg brakk meg av sinne når jeg leste dette!!!
NonStop Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 E' det mulig!! :o At det går an å være så grusom med uskyldige små dyr, det er helt uforståelig.... Håper de finner de som har gjort det, og burer de inne!
Gjest eve Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: burde stappet kinaputter i rumpa til disse folkene, og tent på. Velfortjent!
Ingeborg Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Å herregud.... Nekter å tro at det er mulig. Så fælt!
Gjest Moonshadow Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Jeg blir så utrolig trist, oppgitt og forbannet når jeg leser slikt.. Jeg kan ikke fatte hvordan folk kan gjøre slikt.. Hvordan klarer de å gjøre noe sånt mot noen som er så uskyldige og forsvarsløse :evil: :evil: :-( :-(
Gjest tusjen Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Grusomt.. ... Orker nesten ikke tenke på at slike ting skjer... tusjen
Gjest Madam Felle Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 :o Helt utrolig hva folk kan finne på å gjøre. :evil:
Tosca Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 Denne "medisinen" skulle de fått smake selv. Begriper ikke hva det går av folk. Eier de ikke følelser? :evil:
vivi Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Hva mennesker kan gjøre mot uskyldige dyr kjenner ingen grenser :evil: Får lyst til å gråte over slikt :veldigsur:
Gjest ingridc Skrevet 2. juli 2004 #12 Skrevet 2. juli 2004 Håper de skyldige blir tatt. De skulle fått samme behandling selv, de j... drittsekkene!
Iset Skrevet 2. juli 2004 #13 Skrevet 2. juli 2004 FY FAEN! Det positive er at det er utlovet DUSØR til de som fakker disse, og da er det mye lettere å få tak i dem, samt at politiet jakter på dem. Her i Norge hadde ikke politiet brydd seg i det hele tatt.
Gjest Lady-M Skrevet 2. juli 2004 #14 Skrevet 2. juli 2004 Helt grusomt!! :evil: :evil: Jeg skjønner at det kan være en og annen galing der ute, men som oftest er det gjenger som finner på slike ting. Det må jo være en eller flere av de som tenker at dette ikke er helt ok!? Kan ikke begripe at noen kan være så onde!! :evil:
*Shira* Skrevet 2. juli 2004 #15 Skrevet 2. juli 2004 Fatter ikke at det går an :evil: Som en over skrev: "Putt kinaputter i ræva på dem!".
Aelwyn Skrevet 2. juli 2004 #16 Skrevet 2. juli 2004 Tving de til og holde kinaputten i hånda når den sprenges, da mister de fingra og kan aldri mer gjøre noe slikt!!!
Gjest Miss Gemini Skrevet 2. juli 2004 #18 Skrevet 2. juli 2004 Det virker som det ikke er så uvanlig for barn å drive med dyreplageri. (Vet ikke helt om det er barn som har gjort dette, men..) Det virker som de ikke ser konsekvensene av det de gjør. Det er rett og slett forferdelig, og desverre alt for vanlig med dyreplageri! :-(
manji Skrevet 3. juli 2004 #19 Skrevet 3. juli 2004 FY FAEN! Det positive er at det er utlovet DUSØR til de som fakker disse, og da er det mye lettere å få tak i dem, samt at politiet jakter på dem. Her i Norge hadde ikke politiet brydd seg i det hele tatt. Jah, norge er et forferdelig land.
Cupcake Skrevet 3. juli 2004 #20 Skrevet 3. juli 2004 :o Fy flate! At noen kan være så ONDSKAPSFULLE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå