AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg har møtt/blitt kjent med utrolig mange fra barneskole, ungdomsskole, vgs og forskjellige jobber. Men holder ikke kontakten med noen. Så fort vi er ferdig i klasse eller jeg slutter i jobben er det ingen som husker meg eller vil hilse på meg eller ha noe mer med meg å gjøre. Kan gå i byen og se mange kjente fjes, men blir bare til at jeg later som jeg ikke kjenner den. Hadde ei bestevenninne fra barneskolen, men hu flytta i 7. Kl. Vi holdt kontakten og var bestevenner fortsatt, helt til for noen år siden hvor hun plutselig ikke ville ha noe kontakt. Hadde 4-5 gode venner på ungdomsskolen, snakker aldri med de med mindre jeg møter dem.. Har ei god vennine som jeg alltid vil ha, men hun har flytta flere timer unna for å studere. Har ei Anna vennine og, vi hang sammen hele tiden i et par og og er fortsatt gode venner,, men hun tar sjelden kontakt, virker som hu bare tar kontakt når hu ikke har noen andre. Har også et par venninner til fra vgs. Hun ene finner jeg på noe med en sjelden gang, og hu andre spør ofte om vi skal finne på noe. Også har jeg ei vennine til, men hun er borte på avrusning.. Var også en del med forskjellige Guttegjenger. Sier hei og snakker litt når vi møtes, men ikke noe mer enn det. Mange av de jeg jobber med er hyggelige på jobb, men de er en "gjeng" utenom jobb, som jeg ikke er en del av:( Skal begynne på høyskole nå og kjenner ingen.. Gruer meg litt for at alt skal bli som det alltid blir. Tar gjerne i mot tips. Jeg er forresten 23 år, snill og hyggelig. Men tror kanskje jeg er unormalt stygg:( Anonymous poster hash: b1216...c0a
Gjest Coolaid Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 (endret) AnonymBruker, on 11 Aug 2014 - 09:10, said:AnonymBruker, on 11 Aug 2014 - 09:10, said: Jeg har møtt/blitt kjent med utrolig mange fra barneskole, ungdomsskole, vgs og forskjellige jobber. Men holder ikke kontakten med noen. Så fort vi er ferdig i klasse eller jeg slutter i jobben er det ingen som husker meg eller vil hilse på meg eller ha noe mer med meg å gjøre. Kan gå i byen og se mange kjente fjes, men blir bare til at jeg later som jeg ikke kjenner den. Hadde ei bestevenninne fra barneskolen, men hu flytta i 7. Kl. Vi holdt kontakten og var bestevenner fortsatt, helt til for noen år siden hvor hun plutselig ikke ville ha noe kontakt. Hadde 4-5 gode venner på ungdomsskolen, snakker aldri med de med mindre jeg møter dem.. Har ei god vennine som jeg alltid vil ha, men hun har flytta flere timer unna for å studere. Har ei Anna vennine og, vi hang sammen hele tiden i et par og og er fortsatt gode venner,, men hun tar sjelden kontakt, virker som hu bare tar kontakt når hu ikke har noen andre. Har også et par venninner til fra vgs. Hun ene finner jeg på noe med en sjelden gang, og hu andre spør ofte om vi skal finne på noe. Også har jeg ei vennine til, men hun er borte på avrusning.. Var også en del med forskjellige Guttegjenger. Sier hei og snakker litt når vi møtes, men ikke noe mer enn det. Mange av de jeg jobber med er hyggelige på jobb, men de er en "gjeng" utenom jobb, som jeg ikke er en del av:( Skal begynne på høyskole nå og kjenner ingen.. Gruer meg litt for at alt skal bli som det alltid blir. Tar gjerne i mot tips. Jeg er forresten 23 år, snill og hyggelig. Men tror kanskje jeg er unormalt stygg:(Anonymous poster hash: b1216...c0a Hva tror du problemet er ? Prøv å tenk litt på det - sånn helt ærlig. Jeg tror kanskje du er veldig kritisk til deg selv når du omtaler deg selv som unormalt stygg. Hvordan kan du forvente at andre skal like deg når du selv ikke liker deg ? Det har noe med utstråling å gjøre. Det du sender ut får du på en måte tilbake. Jeg tror kanskje du stenger mennesker ute med dårlig selvtillit. Du er selvsagt ikke unormalt stygg, selv om du har en fiks ide. Flott at du beskriver deg selv som snill og hyggelig, det er du helt sikkert. Går man rundt og tenker at man ikke er god nok så oppfattes man ikke som en åpen person. Hvordan kan du konkludere med at ingen liker deg fordi du ikke har noen nære relasjoner eller klare å holde kontakt med mennesker ? Det er ikke selvsagt at ingen liker deg selv om du ikke har nære venner. Du har mange bekjente men få eller ingen nære venner. Tror du selv at det er utseende ditt som hindrer deg å oppnå gode relasjoner ? Hva tror du selv er problemet ?, om du skal være helt ærlig med deg selv. Endret 11. august 2014 av Coolaid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå