missLynch Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Trenger litt innspill på denne: Tok en vanlig clearblue-test forrige mandag, den var veldig svaaakt positiv. Tok en clearblue digital forrige tirsdag, den viste "ikke gravid". Tok en vanlig clearblue igjen clearblue onsdag, den var litt sterkere. Tok en digital sist fredag som viste "gravid"! I dag ville jeg se om teststrek har blitt sterkere, men den var fortsatt ganske svak, synes jeg (men helt klart der; bredere enn forrige uke) Bør ikke hcg-nivået stige kjappere enn dette? jeg har vært i gjennom en MA i uke 11 i fjor- derfor så nervøs og redd denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Tror ikke du skal bekymre deg, viser den antydning til positiv så er den som regel det. Jeg for min del fikk aldri positiv test, men var allikevel gravid viste det seg gjennom blodprøve. 8 mnd. senere fikk jeg en sønn :D Er vel slik athjg-nivået slår ut like sterkt hos alle, kommer kanskje av hvor langt man er på vei osv. Anonymous poster hash: fc6bf...35f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Kommer an på hcg nivået i urinen. Om du bruker morgenurin, hvor lenge du tisser på pinnen osv. Skjønner at du er nervøs, men dette er ikke måten å teste nivået av hcg.Anonymous poster hash: f3286...281
missLynch Skrevet 11. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2014 Takk for svar, anonyme Blir bare så frustert over bildene i bruksanvisningen til testen, som liksom skal bli super-knallsterke så fort man er bikker ikm-dato. Dette gjelder vel ikke alle. Ja, jeg har brukt morgenurin. Brystene begynner å bli litt større, litt ømme. Var uvel og litt svimmel i går. Humørsyk (stakkars mannen..).Krysser fingre og tær for at det skal gå denne gangen- man blir noe pessimistisk/ realistisk når man har opplevd både SA og MA.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Takk for svar, anonyme Blir bare så frustert over bildene i bruksanvisningen til testen, som liksom skal bli super-knallsterke så fort man er bikker ikm-dato. Dette gjelder vel ikke alle. Ja, jeg har brukt morgenurin. Brystene begynner å bli litt større, litt ømme. Var uvel og litt svimmel i går. Humørsyk (stakkars mannen..).Krysser fingre og tær for at det skal gå denne gangen- man blir noe pessimistisk/ realistisk når man har opplevd både SA og MA. Bestill deg en legetime å få målt nivået via blodprøve så vet du helt sikkert! Krysser fingre for deg Anonymous poster hash: f3286...281
Essie_ Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Jeg har dessverre ikke så mye å bidra med på det du faktisk lurer på, men har mistet i både MA og SA selv, og sjansene for at det skal gå galt en tredje gang er veldig liten - under 0,5%
missLynch Skrevet 11. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2014 Takk for innspill. Det som er så synd, er at dersom jeg aldri hadde opplevd SA og MA, hadde jeg vært i lykkerus over de svake strekene og den digitale testen som viste "gravid". Da hadde jeg slått meg til ro med dette. Jeg har ett barn fra før, og den gangen tok jeg kun en digital test, og slo meg til ro med det fine resultatet. Akk...... Skal bestille meg legetime neste uke- da er jeg i uke 6 dersom alt går bra.
Bolla* Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Tror ikke du skal bekymre deg, viser den antydning til positiv så er den som regel det. Jeg for min del fikk aldri positiv test, men var allikevel gravid viste det seg gjennom blodprøve. 8 mnd. senere fikk jeg en sønn :D Er vel slik athjg-nivået slår ut like sterkt hos alle, kommer kanskje av hvor langt man er på vei osv.Anonymous poster hash: fc6bf...35f Ikke for å kuppe tråden eller noe, men kan jeg spørre hvor lenge over ikm du fortsatte å teste negativt? Og når du eventuelt tok en blodprøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå