AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 For to mnd siden ble det slutt med meg og samboeren gjennom to år. Jeg slo opp av grunner jeg nesten ikke husker, men mye handlet om mangel på kommunikasjon og at jeg følte i perioder at han jeg ikke betydde like mye for han. (Noe han i ettertid sier at jeg aldri måtte tvile på). Han sa han ville dele livet m meg, men like etter det ble slutt rotet han med ei jente fra et annet land, som nå har vært på besøk hos han i noen dager.. Han holdt fremdeles kontakt med meg. Før jeg visste at han fikk besøk, så fortalte jeg han at jeg ville prøve på nytt, mye fordi jeg føler jeg ikke prøvde hardt nok og at problemene kanskje kunne ordnes opp i. Vi møttes mange ganger og han lå stadig over. Senest kvelden før han fikk besøk. Jeg har prøvd å komme meg videre etter jeg fant ut at hun kom på besøk. mest fordi jeg synes det er utrolig ekkelt å tenke på hva de gjør sammen og hvilke følelser han eventuelt får for en ny dame så fort.. Jeg gjorde som mange andre, og meldte meg inn i tinder for å prøve å møte nye gutter. Har ikke møtt noen enda, men har snakket litt med en som bor et stykke unna, og som virker trivelig. Usikker på jeg skal spørre om å møtes osv da jeg føler jeg "venter" på at eksen skal si at han vil prøve igjen, og at den yngre flammen ikke betydde noe. Men forstanden min sier at jeg er naiv som tror at det vil gå, og at jeg bare graver meg lengre ned og ikke respekterer meg selv.. Noen som har noen meninger?Anonymous poster hash: 6f56d...1c4
noelia Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Forstår deg godt for jeg har vært gjennom noe veldig lignende selv. For å vær ærlig så er det beste å prøve å komme deg videre. Jeg vet at det er bedre sagt enn gjort. Men prøv å tenk på det som at det var 2 fine år med en god gutt og at det var bra så lenge det varte, få forhold klarer å starte på nytt igjen. Desuten så høres det ut som det gikk fint for han å slå opp med deg hvis det tok han kort tid å ligge med en annen jente etter 2 år med ei han elsker. Og at når han først fikk deg tilbake så fikk han besøk fra hu andre samtidig? Han har sammenlignet dere og du ligger på lik linje med hun nye jenta når han ikke respekterte deg først å kuttet hun andre ut for deg som han har kjent lengre.. Vil ikke du heller ha en gutt som bare vil ha deg og ikke er borti andre jenter med en gang du blir følelsesmessig forvirret siden du føler du ikke var like viktig å slo opp? Han har ikke prøvt å vunnet deg tilbake enda, å hvis han en gang tar kontakt så pleie det som oftest å bare bli ex-sex (pulevenner) mens han samtidig har rett til å gå til andre jenter også. Da blir du fort bare noe trygt han går til når han ikke for seg noe.. Du hørres for god til å bli behandlet sånn. Jeg angrer dagen idag på at det tok meg lang tid å sjønne at jeg måtte vekk fra exen min. Det var hardt, han sendte mange sms å sendte blomster på døren men jeg slettet alle sms uten å lese de og ga blomtene vekk å brukte tida mi på venner å andre gutter, da fant jeg ut athvor mange kjekke snille å respektfulle gutter det fantes der ute å hvor mye tid jeg har sløst på en annen (som var utro). Vet det er ikke din tilfelle men you know what to do;) Vær "vinneren" i bruddet .. uansett hva du velger å gjør så lykke til! Håper dette her hjalp deg til å se ting lktt annerledes!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Forstår deg godt for jeg har vært gjennom noe veldig lignende selv. For å vær ærlig så er det beste å prøve å komme deg videre. Jeg vet at det er bedre sagt enn gjort. Men prøv å tenk på det som at det var 2 fine år med en god gutt og at det var bra så lenge det varte, få forhold klarer å starte på nytt igjen. Desuten så høres det ut som det gikk fint for han å slå opp med deg hvis det tok han kort tid å ligge med en annen jente etter 2 år med ei han elsker. Og at når han først fikk deg tilbake så fikk han besøk fra hu andre samtidig? Han har sammenlignet dere og du ligger på lik linje med hun nye jenta når han ikke respekterte deg først å kuttet hun andre ut for deg som han har kjent lengre.. Vil ikke du heller ha en gutt som bare vil ha deg og ikke er borti andre jenter med en gang du blir følelsesmessig forvirret siden du føler du ikke var like viktig å slo opp? Han har ikke prøvt å vunnet deg tilbake enda, å hvis han en gang tar kontakt så pleie det som oftest å bare bli ex-sex (pulevenner) mens han samtidig har rett til å gå til andre jenter også. Da blir du fort bare noe trygt han går til når han ikke for seg noe.. Du hørres for god til å bli behandlet sånn. Jeg angrer dagen idag på at det tok meg lang tid å sjønne at jeg måtte vekk fra exen min. Det var hardt, han sendte mange sms å sendte blomster på døren men jeg slettet alle sms uten å lese de og ga blomtene vekk å brukte tida mi på venner å andre gutter, da fant jeg ut athvor mange kjekke snille å respektfulle gutter det fantes der ute å hvor mye tid jeg har sløst på en annen (som var utro). Vet det er ikke din tilfelle men you know what to do;) Vær "vinneren" i bruddet .. uansett hva du velger å gjør så lykke til! Håper dette her hjalp deg til å se ting lktt annerledes! Takk for at du tok deg tid til å svare tenker mye det samme som du gjør. At jeg må komme meg videre og ikke bruke mer energi på noe som kanskje ikke lengre er bra for meg:) det er mye vanskeligere enn jeg trodde, og det er vel derfor man begynner å revurdere i tide og utide. Anonymous poster hash: 6f56d...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå