AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg har datet en kar i ca 3 måneder nå. Og vi har hatt det helt fantastisk sammen. Han har flere ganger vært med meg ut med mine venner, og jeg har møtt noen få av hans. På fredag hadde vi planer om å gå ut med hans venner. 30 minutter før jeg skulle møte han, fikk jeg en melding om at vi nok måtte ta det på lørdagen heller, for han skulle en plass som jeg ikke hadde likt. Jeg ble jo selvfølgelig veldig irritert, fant ut at jeg skulle gå ut med en kompis, og gjorde det. Senere på kvelden skrev han jeg holder på med at vi kunne treffes når han skulle ut. Det gikk noen timer, så skrev han at han hadde sniffet kokain, så han ville ikke at jeg skulle se han sånn. Også inviterte han meg med ut å spise i morgen. Bør det gå opp en varsellampe for meg her? Eller bør jeg bare late som ingenting å være med han i dag og forsette som om ingenting har skjedd? Anonymous poster hash: 33833...117
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Kokain er et veldig avhengighetsdannende dop. Ta det på alvor og spør hva slags alvor han legger i å ta kokain. Anonymous poster hash: b9884...800 13
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Dop kan gjøre rare ting med mennesker. Hold deg unna, uansett hvor fantastisk han måtte være. Eventuelt gi han et kompromiss, deg eller kokain. Ikke prøv å "fiks" han, han må ville det 100% selv, ellers blir det bare et evighetsprosjekt. Anonymous poster hash: f9e93...4cf 5
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Jeg har datet en kar i ca 3 måneder nå. Og vi har hatt det helt fantastisk sammen. Han har flere ganger vært med meg ut med mine venner, og jeg har møtt noen få av hans. På fredag hadde vi planer om å gå ut med hans venner. 30 minutter før jeg skulle møte han, fikk jeg en melding om at vi nok måtte ta det på lørdagen heller, for han skulle en plass som jeg ikke hadde likt. Jeg ble jo selvfølgelig veldig irritert, fant ut at jeg skulle gå ut med en kompis, og gjorde det. Senere på kvelden skrev han jeg holder på med at vi kunne treffes når han skulle ut. Det gikk noen timer, så skrev han at han hadde sniffet kokain, så han ville ikke at jeg skulle se han sånn. Også inviterte han meg med ut å spise i morgen. Bør det gå opp en varsellampe for meg her? Eller bør jeg bare late som ingenting å være med han i dag og forsette som om ingenting har skjedd? Anonymous poster hash: 33833...117 Hvorfor var det viktig for han at du ikke fikk se hvem han egentlig er. Tygg litt på den. Jeg syns varsellampene blinker. 5
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Dop kan gjøre rare ting med mennesker. Hold deg unna, uansett hvor fantastisk han måtte være. Eventuelt gi han et kompromiss, deg eller kokain. Ikke prøv å "fiks" han, han må ville det 100% selv, ellers blir det bare et evighetsprosjekt. Anonymous poster hash: f9e93...4cf Kommer aldri til å funke. Han vil si ja til hva som helst og sniffe uansett. 5
Batteri Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Jeg synes det er merkelig at du i det hele tatt lurer på hva du skal gjøre. 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Godta at han er den han er og er ærlig rundt sine egne valg. Men om JEG hadde hatt noe ønske om at valgene hans skulle påvirke min hverdag fremover, er en annen sak. Det er vel det eneste jeg kan styre, og der hadde jeg nok heller bare latt være. Jeg stoler ikke på kokain. Det er altfor mye trøbbel rundt dette dopet. Anonymous poster hash: b9884...800 1
MarianneE Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Dop er en dealbreaker for meg, så jeg hadde gått videre i livet uten ham, uten å se meg tilbake. 2
mara2012 Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Stoff har jeg nulltoleranse for, så han hadde jeg dumpa. Fordi jeg har vært sammen med en sånn, og vet hva det gjør med folk. Folk som henger med "dophuer" og "partydopere" vil jeg heller ikke ha i min omgangskrets. 3
Pinkee Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Har du han bare for gøy/fest, så er det jo bare å fortsette, men tenker du på et forhold, så vil jeg anbefale at du løper. Kokainsniffere er egentlig ikke så mye samle på. 1
strawberry Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Om det burde lyse en varsellampe? JA. Hadde løpt bare jeg hørte ordet "kokain". 2
Gjest Coolaid Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 AnonymBruker, on 11 Aug 2014 - 05:43, said: Jeg har datet en kar i ca 3 måneder nå. Og vi har hatt det helt fantastisk sammen. Han har flere ganger vært med meg ut med mine venner, og jeg har møtt noen få av hans. På fredag hadde vi planer om å gå ut med hans venner. 30 minutter før jeg skulle møte han, fikk jeg en melding om at vi nok måtte ta det på lørdagen heller, for han skulle en plass som jeg ikke hadde likt. Jeg ble jo selvfølgelig veldig irritert, fant ut at jeg skulle gå ut med en kompis, og gjorde det. Senere på kvelden skrev han jeg holder på med at vi kunne treffes når han skulle ut. Det gikk noen timer, så skrev han at han hadde sniffet kokain, så han ville ikke at jeg skulle se han sånn. Også inviterte han meg med ut å spise i morgen. Bør det gå opp en varsellampe for meg her? Eller bør jeg bare late som ingenting å være med han i dag og forsette som om ingenting har skjedd? Anonymous poster hash: 33833...117 Avslutt forholdet. Det går kun en vei dersom du involverer deg med mennesker som bruker narkotika. Kan ikke skjønne du at du seriøst lar "late som ingenting" være et alternativ.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Han holder på med kokain og du spør oss om du bør se en varsellampe her?? Det burde det jo gjort for lenge siden slik at du ikke hadde behøvd å skrive noe innlegg om det.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Ja, det er en varsellampe når han ikke vil dele med deg. Det at han ikke står for hvem han er når han er på kokain viser at han har et problemforhold til det. Hadde dette bare vært fest og moro for han hadde han enten holdt seg unna når dere har en avtale, eller så hadde han invitert deg med. Anonymous poster hash: 9bf27...ffc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Problemet er jo at jeg ikke var klar over at han drev med sånne ting før. Han sier selv at det er noe han ikke gjør til vanlig, at han kun tar det en gang i blandt. Jeg har ingen erfaring med folk som tar narkotiskestoffer, ingen i min omgangskrets av det jeg vet gjør det, så er derfor jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Også må jeg med hånden på hjerte si at jeg er ikke noe spesielt fan av det, men alikevel så liker jeg han utrolig godt. Kanskje rart å si etter bare tre måneder, men trodde kanskje at han var den rette for meg. Utifra kommentarene jeg har fått er alle nokså bestemt på at dette ikke er en gutt jeg bør beholde, så hvordan kan jeg ditche han da? Og hvordan skal jeg komme over han? Anonymous poster hash: 33833...117
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Utifra kommentarene jeg har fått er alle nokså bestemt på at dette ikke er en gutt jeg bør beholde, så hvordan kan jeg ditche han da? Og hvordan skal jeg komme over han? Anonymous poster hash: 33833...117 Du kan bare si ifra at du ikke ønsker å være involvert med en mann som bruker narkotika, selv om det bare er innimellom. Komme over han gjør du med tiden. Date andre hvis det får deg til å komme over han, vær med venner, bare gjør andre ting. Anonymous poster hash: e3a40...832 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Kokain kan være vanedannende. Om han bare gjør det av og til nå, så kan han senere ta det oftere og oftere og til slutt bli avhengig. Så jeg hadde sagt jeg er ikke interesert i å date noen som bruker kokain. Har også hørt fra folk som har brukt det at de føler seg veldig som en "konge" når de bruker det. Så for meg har varselampene blinket ja.. Anonymous poster hash: e3dc0...fee 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Ja, alle varsellampene dine bør blinke på max styrke. Bli ikke innblandet i stoffproblematikk dersom du ikke vil rote deg inn i alvorlige problemer.Anonymous poster hash: d6f20...e61 1
Gjest Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 Problemet er jo at jeg ikke var klar over at han drev med sånne ting før. Han sier selv at det er noe han ikke gjør til vanlig, at han kun tar det en gang i blandt. Jeg har ingen erfaring med folk som tar narkotiskestoffer, ingen i min omgangskrets av det jeg vet gjør det, så er derfor jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Også må jeg med hånden på hjerte si at jeg er ikke noe spesielt fan av det, men alikevel så liker jeg han utrolig godt. Kanskje rart å si etter bare tre måneder, men trodde kanskje at han var den rette for meg. Utifra kommentarene jeg har fått er alle nokså bestemt på at dette ikke er en gutt jeg bør beholde, så hvordan kan jeg ditche han da? Og hvordan skal jeg komme over han? Anonymous poster hash: 33833...117 Det er i hvert fall bra at du stopper opp og tenker. Alt for mange som er forelsket finner seg i hva som helst. Hvordan ditche han? Hva om at du ikke sender noen melding, og når han sender deg en og vil finne på noe, så sier du nei. Og så legger du til at "Jeg tror ikke dette mellom oss fungerer for meg. Lykke til videre!" Ikke starte en debatt om narkotika, eller åpne for en diskusjon i det hele tatt. Hvis du åpner for debatt, så kommer han til å love hva som helst, og så bryter han løfte neste gang han føler for, og da er du dypere involvert i han og har vanskeligere for å sette ned foten. Så: Informer han om at du ikke ønsker å fortsette. Det er ditt valg, som du tar for deg selv. Om han ikke er helt dum, så forstår han hvorfor, men det spiller egentlig ingen rolle. 1
Testosteron Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 Han sier selv at det er noe han ikke gjør til vanlig, at han kun tar det en gang i blant. Men alle starter jo forsiktig, og ingen vet hvem av de som bare tar det en gang i blant, som blir narkomane, så han her hadde jeg droppet som kjæreste, for du risikerer å få en narkoman kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå