Gå til innhold

Tankevekker for de som vil ha legalisering av Marihuana?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dette med legalisering å gjøre?

• Liker 10
Skrevet

Hva har dette med legalisering å gjøre?

Tankevekker for de som vil ha legalisering av Marihuana? Synes du ikke?

Har bestandig hatt et antiforhold til alt som har med narkotiske stoffer og dette bare stadfester hva jeg ser som skjer, ved bruken av dette.

• Liker 1
Skrevet

Har bestandig hatt et antiforhold til alt som har med narkotiske stoffer og dette bare stadfester hva jeg ser som skjer, ved bruken av dette.

Men dette var jo ikke marihuana?

Anonymous poster hash: 7117c...374

• Liker 10
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Innlegget ditt vitner om uvitenhet.

• Liker 9
Skrevet

Her er det snakk om syntetisk marihuana. Det er kjemisk dritt som ikke er det samme som den ekte varen, og det kom på markedet som et lovlig alternativ - ergo for å tjene penger på forbudet.

• Liker 11
Skrevet

1. Dette har INGENTING med marihuana å gjøre.

2. ALT er farlig hvis du missbruker det. Vann, luft, sex osv

3. Hvis DU ikke liker noe så kan DU la være å gjøre/kjøpe/bruke/osv det.

4. Forbud dreper. Er du tilhenger av narkotikaforbud er du i praksis medansvarlig for hundrevis av dødsfall hvert eneste år som ville vært unngått med legalisering

5. les deg opp på Lisboa og Colorado.

6. det er forskjell på følelser, korrelasjon og kausalitet.

• Liker 14
Skrevet

God grunn til legalisering.

• Liker 14
Skrevet

Det er syntetisk,dvs at det IKKE er ekte Marihuana. Skal jeg finne fram noen bilder av steingamle alkoholikere som drikker rødsprit og si det er som øl?

Kom igjen a..

• Liker 16
Skrevet (endret)

1. Dette har INGENTING med marihuana å gjøre.

2. ALT er farlig hvis du missbruker det. Vann, luft, sex osv

3. Hvis DU ikke liker noe så kan DU la være å gjøre/kjøpe/bruke/osv det.

4. Forbud dreper. Er du tilhenger av narkotikaforbud er du i praksis medansvarlig for hundrevis av dødsfall hvert eneste år som ville vært unngått med legalisering

5. les deg opp på Lisboa og Colorado.

6. det er forskjell på følelser, korrelasjon og kausalitet.

Er mer positiv for medisinsk bruk. Vet jo at det tilsettes stoffer i det meste og er ikke så sikker på om en legalisering vil gjøre det så mye bedre, med tanke på både alkohol og tobakk som fortsatt tar livet av mange.

Endret av Skyline
  • Liker 1
Skrevet

42.000 russere dør av hjemmebrent
Moskva (ANB-AP): 42.000 russere dør årlig som en følge av drikking av hjemmebrent.

http://www.ba.no/nyheter/urix/article2163830.ece

Sånn skjer når alkohol ikke er lovlig. Det er det samme som med narkotika, hvis narkotika bare ble lovlig ville ingen dø eller bli skadet av å ruse seg mer.

Anonymous poster hash: 1554a...e8d
  • Liker 4
Skrevet

Eneste jeg sier er at hasj, det er som regel inngangsporten til alt det andre drittet. Jeg er hvertfall ikke for at det skal bli lov med marihuana. Sett altfor altfor mange venner og bekjente som har startet med en liten "festjoint", for så å gå over på hardere stoff. Du er dum hvis du lurer deg selv med at "en liten en iblandt kan vel ikke skade".

• Liker 7
Skrevet

42.000 russere dør av hjemmebrent

Moskva (ANB-AP): 42.000 russere dør årlig som en følge av drikking av hjemmebrent.

http://www.ba.no/nyheter/urix/article2163830.ece

Sånn skjer når alkohol ikke er lovlig. Det er det samme som med narkotika, hvis narkotika bare ble lovlig ville ingen dø eller bli skadet av å ruse seg mer.

Anonymous poster hash: 1554a...e8d

Alkohol dreper fortsatt selv om det er lovlig.

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg sier er at hasj, det er som regel inngangsporten til alt det andre drittet. Jeg er hvertfall ikke for at det skal bli lov med marihuana. Sett altfor altfor mange venner og bekjente som har startet med en liten "festjoint", for så å gå over på hardere stoff. Du er dum hvis du lurer deg selv med at "en liten en iblandt kan vel ikke skade".

Nope. De fleste begynner med alkohol.

• Liker 10
Skrevet

Nope. De fleste begynner med alkohol.

Vet du hva, den regla der går begge veier. Det er en grunn til at marihuana ikke er lovlig av en grunn. Det sier vel sitt. Mange fler klarer å begrense alkoholbruken bedre enn hva hasjbrukere/narkomane gjør.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vet du hva, den regla der går begge veier. Det er en grunn til at marihuana ikke er lovlig av en grunn. Det sier vel sitt. Mange fler klarer å begrense alkoholbruken bedre enn hva hasjbrukere/narkomane gjør.

Jeg tror du trenger litt mer kunnskap om dette, for å være ærlig. Intet rusmiddel skader samfunnet mer enn alkohol, og ingen rusmisbrukere har vi flere av enn nettopp alkoholikere. Forøvrig kan det også være greit å lære seg å skille mellom "hasjrøykere" og "narkomane", slik du antageligvis også skiller mellom "alkoholnytere" og "alkoholikere". At vi også har mange "hasj-tapere" her til lands er ikke akkurat noen hemmelighet, men det har også mye å gjøre med at du og dine likesinnede er fast bestemt på å stenge folk med andre preferanser enn dere selv ute av samfunnet.

Endret av evnukken
  • Liker 12
Skrevet

Jeg tror du trenger litt mer kunnskap om dette, for å være ærlig. Intet rusmiddel skader samfunnet mer enn alkohol, og ingen rusmisbrukere har vi flere av enn nettopp alkoholikere. Forøvrig kan det også være greit å lære seg å skille mellom "hasjrøykere" og "narkomane", slik du antageligvis også skiller mellom "alkoholnytere" og "alkoholikere".

whatever makes you sleep at night.

Jeg trenger ikke noe mer "fakta" på det, enn at to familiemedlemmer er ødelagt for livet fordi de startet med hasj. Jeg kjenner fler som har startet med ordentlig narkodritt pga. hasjrøyking, enn jeg kjenner alkoholikere. Mer trenger jeg ikke fakta på. Hva jeg selv som person har erfart, er mye mer enn de såkalte "faktaene" du vet.

• Liker 5
Skrevet

whatever makes you sleep at night.

Jeg trenger ikke noe mer "fakta" på det, enn at to familiemedlemmer er ødelagt for livet fordi de startet med hasj. Jeg kjenner fler som har startet med ordentlig narkodritt pga. hasjrøyking, enn jeg kjenner alkoholikere. Mer trenger jeg ikke fakta på. Hva jeg selv som person har erfart, er mye mer enn de såkalte "faktaene" du vet.

Igjen, du har ikke peiling. De starta med alkohol, det kan jeg love deg. Har du kutta ut alkoholen, ditt "drug of choice", av den grunn? Ikke det? Så klapp igjen.

• Liker 6
Skrevet

Igjen, du har ikke peiling. De starta med alkohol, det kan jeg love deg. Har du kutta ut alkoholen, ditt "drug of choice", av den grunn? Ikke det? Så klapp igjen.

Neivel, så har jeg ikke snøring på hva jeg sier. Alt jeg har sett, er bare en fantasi, noe som aldri har skjedd oppi hodet mitt..................

Svake mennesker klarer ikke holde seg unna gruppepress for hasj, og de var desverre svake på ett punkt. Men du kan ikke bruke alkoholen som en unnskyldning, det blir for dumt. Svake mennesker går etter en større rus enn alkohol.

Vedrørende mitt alkoholbruk, så har ikke du noe å si om det. Det er lovlig, og jeg kommer til å nyte alkohol til den dagen det ikke er lov mer; noe som ikke vil skje. Så du kan legge den "legaliser hasj" på hylla, for det skjer ikke. Bry deg heller om viktigere ting, som feks. hvorfor barn går sultne i seng, og at regnskogen blir kuttet ned. Det er så mye mer her i verden å bry seg om, enn å få til legalisering av marihuana. Nå er jeg ferdigsnakka. Takk for en veldig bruksom diskusjon.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...