Gå til innhold

Dere som faktisk liker å spise på McDonald's

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle dere som liker å spise på McDonald's, hva spiser dere der? Er det noe spesielt på menyen som dere bare "må" ha? Eller er det forskjellige ting fra gang til gang? Jeg liker å spise på McDonald's og går alltid for en Chicken Salsa, det er min favoritt. Ellers er Big Mac en slager hos samboer.

Jeg krysset av for anonym, orker ikke hets fra "sunnhets tyranner" her på KG. Jeg er til opplysning både nirnalvektig og sunn ellers, McDonald's mat er ikke en del av mitt daglige kosthold.

Anonymous poster hash: b094b...4c2

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Hvis jeg er på McDonalds (en sjelden gang) spiser jeg chicken salsa.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Liker file O fish. Ellers syns jeg Mcflurry isen er såååååååå good; )

Endret av wintergirl
Skrevet

Sjokolade milkshake :hjerte:

• Liker 6
Skrevet

Nuggets er best.

10 kronersburgerne(med ost) og chicken salsa synes jeg derimot gir mest for pengene.

Anonymous poster hash: dcdb6...116
Skrevet

Den deilige triple chipotle cheese saken, eller er det Burger king det?

Anonymous poster hash: a61ed...f0d

Skrevet

Jeg er helt frelst på pommes fritesen der. Ille! Ellers liker jeg Filet O'Fish og Quarter Pounder, den kyllingburgeren er også god. Kjøper mat derfra ca to ganger i måneden, men spiser der aldri, kjøper med hjem. :)

Anonymous poster hash: 275c3...2ca
  • Liker 1
Skrevet

Cheeseburger og pommes frites. Går der når jeg ikke gidder/har tid til å lage mat selv.

Anonymous poster hash: bc4be...927

Skrevet

Er ikke ofte på McDonalds, men dersom jeg kjøper mat derfra så blir det enten McChicken, Quarter Pounder eller McFeast :spise:

• Liker 1
Skrevet

Big Tasty er ganske god, selv om den inneholder SINNSYKT mange kalorier. Likte veldig godt eplepaien men den lager de vel ikke lengre. Liker også løkringer og mozarellasticks.

Skrevet

Om jeg skal spise mat derfra, blir det oftest 1 eller 2 cheeseburgere (når jeg har det travelt, fordi det tar kortest tid å få). Er jeg kjempesulten kjøper jeg Big Tasty Bacon. Blir bare noen ganger i året, i situasjoner lik "på vei hjem fra flyplassen en sen kveld og sulten herjer". Man prøver jo å være sunn :kul:

Skrevet

Big Tasty Bacon. Men vurderer å begynne å boikotte dem nå, for de kan faen meg aldri huske å ta med ketchup og salt og pepper, og jeg er drittlei av å stå i drive-thru'en og rote igjennom posen og finne ut hver bidige gang at de har glemt noe. Hvor vanskelig kan det være?? Brødgjøker!!

• Liker 1
Skrevet

Siden McDonalds sine spisesteder er så bedritent skitne og gjerne også rotteinfesterte, så antar jeg de spiser bakterier og rottepiss.

• Liker 2
Skrevet

Er McDonald's like ved der jeg jobber, pleier å ta lunsjen der, fire tikronerscheeseburgere og så drikker jeg vann til. Kjapt, godt og relativt billig.

Og ikke minst sunt!

Anonymous poster hash: f6bfd...c85
  • Liker 2
Skrevet

Som noen andre nevnte, er eplepaien døøødsgod. Men den selges ikke i Norge lengre. De selger den i mange andre land da. Hadde den nettopp i Bulgaria :danse: Verdt å prøve når dere er på ferie :)

Skrevet

Før så pleide jeg å spise Big Mac meny, men siden jeg smakte McFeast da den først ble lansert, har det kun vært McFeast. I starten hadde de den med chili, men den sluttet de med av en ukjent grunn. Like godt for det da.

Prøver helst å spise sunt som fleste andre, men noen ganger får man bare lyst på noe kjapt og godt.

Anonymous poster hash: d8aae...236
Skrevet

Er ikke ofte på McDonalds, men dersom jeg kjøper mat derfra så blir det enten McChicken, Quarter Pounder eller McFeast :spise:

Er glad i McFeast jeg også, den er gjerne litt uprofilert sammenlignet med Big Mac etc. McFeast er den burgeren som ligger mest opptil Whopper i innhold, så det kan være det som gjør at jeg liker den :P

• Liker 1
Skrevet

Big tasty er så god,men spiser den bare hvis jeg er kjempesulten ellers blir jeg kvalm. Ellers går det i BigMac eller dobbel/vanlig cheeseburger og jeg syns det er kjempegodt :)

Men ikke hver dag da :P

Skrevet

quarterpounder med pommes frites... nammmm

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...