AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg synes det ofte virker som om mennesker som har barn blir seende bedre ut senere. Kanskje spesielt etter de har fått litt mindre ansvar for de, kanskje etter 6 år. Noen som er enige? Anonymous poster hash: 55343...f9d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Nei ikke enig. Mødre ser kjedelige ut. De ser ut som de ofte føler seg; ingen tid eller ork til å gå til frisør, litt overvektige, kjedelig ( eller sett inn ordet praktisk) klesstil som tights og tunika over graviditets kiloene. De blir plutselig besteborgerlige familiemødre som prioriterer et støvfritt hjem og foreldremøter, ikke at det er noe galt men særlig spenstig er det ikke. De gjør et halvhjertet forsøk på å bevare ungdommens skjønnhet med å smøre seg inn med øyekremer, nattkremer og anti- rynke kremer når barnet har lagt seg men selv slike kremer kan ikke ta vekk det faktum at du har skvise et annet menneske ut av kroppen din og slik det skjer ligner jo en csience fiction film. Det er klart kroppen blir preget av det samme hvor mange mødre det er her inne som hevder og hardnakket påstår de er aldri så flotte som de er nå etter de fikk barn. Tiden, prioriteten og kroppen forandrer seg, det er slik det er og selv om det er mange mødre som ser bra ut så de så nok bedre ut før de fikk barn.Anonymous poster hash: ac184...abf 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Nei ikke enig. Mødre ser kjedelige ut. De ser ut som de ofte føler seg; ingen tid eller ork til å gå til frisør, litt overvektige, kjedelig ( eller sett inn ordet praktisk) klesstil som tights og tunika over graviditets kiloene. De blir plutselig besteborgerlige familiemødre som prioriterer et støvfritt hjem og foreldremøter, ikke at det er noe galt men særlig spenstig er det ikke. De gjør et halvhjertet forsøk på å bevare ungdommens skjønnhet med å smøre seg inn med øyekremer, nattkremer og anti- rynke kremer når barnet har lagt seg men selv slike kremer kan ikke ta vekk det faktum at du har skvise et annet menneske ut av kroppen din og slik det skjer ligner jo en csience fiction film. Det er klart kroppen blir preget av det samme hvor mange mødre det er her inne som hevder og hardnakket påstår de er aldri så flotte som de er nå etter de fikk barn. Tiden, prioriteten og kroppen forandrer seg, det er slik det er og selv om det er mange mødre som ser bra ut så de så nok bedre ut før de fikk barn.Anonymous poster hash: ac184...abf Kroppen er skapt for å skvise ut unger, og det fører ikke til at en får rynker. Heller fører det til at en slapper mer av og stresser mindre, noe som gjør at en ser mer rolig og godt ut. Det er bevist at menn som er fedre har mindre testosteron i kroppen og for kvinner gjelder det nok noe lignende. En trenger heller ikke å bli så tjukk eller noe slikt etter fødsel. Heller er det vel bare lettere å la være å spise så mye, fordi en har noe å gjøre. Anonymous poster hash: 55343...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Kroppen er skapt for å skvise ut unger, og det fører ikke til at en får rynker. Heller fører det til at en slapper mer av og stresser mindre, noe som gjør at en ser mer rolig og godt ut. Det er bevist at menn som er fedre har mindre testosteron i kroppen og for kvinner gjelder det nok noe lignende. En trenger heller ikke å bli så tjukk eller noe slikt etter fødsel. Heller er det vel bare lettere å la være å spise så mye, fordi en har noe å gjøre. Anonymous poster hash: 55343...f9d Du spør om jeg er enig med deg, det er jeg ikke og det må du tåler høre siden du legger opp til en diskusjon rundt temaet. Nei jeg synes de som ikke har fått barn ser finest ut og jeg har forklart hvorfor. Så vil jeg bare få sagt det at de som har barn på ingen måte stresser mindre, eller er mindre bekymret tvert om. Anonymous poster hash: ac184...abf 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Du spør om jeg er enig med deg, det er jeg ikke og det må du tåler høre siden du legger opp til en diskusjon rundt temaet. Nei jeg synes de som ikke har fått barn ser finest ut og jeg har forklart hvorfor. Så vil jeg bare få sagt det at de som har barn på ingen måte stresser mindre, eller er mindre bekymret tvert om.Anonymous poster hash: ac184...abf Det er mulig å komme med motargument mot det andre folk sier. Eller er du skjermet for det? Anonymous poster hash: 55343...f9d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Det er mulig å komme med motargument mot det andre folk sier. Eller er du skjermet for det? Anonymous poster hash: 55343...f9d Nei men nå har jeg argumentet mitt synspunkt. Du spurte om min mening, jeg gav deg den og synes fremdeles mødre ser slitt og kjedelige ut i forhold til mennesker uten barn. Hvor mange argumenter trengs egentlig for at jeg ikke må mene det samme som deg?Anonymous poster hash: ac184...abf 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Nei men nå har jeg argumentet mitt synspunkt. Du spurte om min mening, jeg gav deg den og synes fremdeles mødre ser slitt og kjedelige ut i forhold til mennesker uten barn. Hvor mange argumenter trengs egentlig for at jeg ikke må mene det samme som deg?Anonymous poster hash: ac184...abf Så argumenterer jeg i mot ditt synspunkt. Slik er det når man argumenterer ..., du har ikke rett bare ved å si hva du mener. Når du ikke vil at andre skal motsi deg virker det bare dummere. Vi driver heller ikke på å argumenterer om du mener noe eller ikke, vi diskuterer om det er slik. En kan mene hva en vil, men det reflekterer ikke sannheten. Jeg ser derimot det motsatte av deg Anonymous poster hash: 55343...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Så argumenterer jeg i mot ditt synspunkt. Slik er det når man argumenterer ..., du har ikke rett bare ved å si hva du mener. Når du ikke vil at andre skal motsi deg virker det bare dummere. Vi driver heller ikke på å argumenterer om du mener noe eller ikke, vi diskuterer om det er slik. En kan mene hva en vil, men det reflekterer ikke sannheten. Jeg ser derimot det motsatte av deg Anonymous poster hash: 55343...f9d Å herregud, trenger ikke bli helt på tuppa bare fordi jeg synes mødre har en avdanket kropp. Du får finne bevis til meg da for at mødre lever et så fredelig og harmonisert liv uten stress og bekymringsrynker, jeg trenger bare å gå inn på barne og familie forumet for å vite at det ikke er så harmonisk for der sier mange med klar tekst at livet med barn er mer bekymringsfullt og stressende enn livet uten. Når du har fått en 3-4 kilos unge skvist ut av et hull som før den tid er egnet for en penis og du har hatt denne ungen i din egen kropp i 9 måneder før du ammer så sier det seg selv, selv for de treigeste at kroppen din ikke blir slik den en gang var. Og det bør ikke komme som en bombe at menn liker kvinner som er stram i kroppen. Det er ikke for ingenting at det nå ligger en tråd på sex forumet om kroppen til de som har født er turn off eller ikke, hvor mange svarer at den ikke er drømmekroppen lengre. Mange får celluitter, hengepupper osv. Og selvsagt sier jeg at det er slik fordi jeg mener det og har sett alt for mange bevis på at det er slik og du er uenig med meg og mener at en ung kvinnes kropp uten et svangerskap og fødsel bak seg ikke er like fin som en mor til en unge på seks år, du får mene det men jeg ser absolutt ingen verken argumentasjon eller fornuft bak den meningen der.Anonymous poster hash: ac184...abf 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Hahaha, ikke høre på idioter. Er nok mange som syns Johnny depp er grusomt stygg, mens mange syns han er verdens vakreste. En kvinne som har født kan både se bedre ut og værre ut enn før hun fødte. Dette er individuelt. Jeg er en kvinne som har fått strekkmerker og litt overvekt etter to barn men har null problemer med å få meg kjærester, faktisk har jeg ekstremt mange menn som vil date meg. Jeg selv mener jeg er penere nå, hvertfall i ansiktet. Jobber meg ned i vekt, men føler meg ikke direkte fæl Tunikaer er jo fint. Man trenger ikke kle seg som om man skulle i party hver dag når man er mor? Haha.. er sikkert mange tynne damer som smører seg inn med all verdens natt og dag kremer også, så den sugde. Anonymous poster hash: b1adf...09c
Guybrush Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Heller fører det til at en slapper mer av og stresser mindre, noe som gjør at en ser mer rolig og godt ut. Anonymous poster hash: 55343...f9d Du kan umulig ha hatt særlig mye med barn og barneoppdragelse å gjøre når du presterer å skrive noe slikt i ramme alvor 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Jeg er en kvinne som har fått strekkmerker og litt overvekt etter to barn men har null problemer med å få meg kjærester, faktisk har jeg ekstremt mange menn som vil date meg. Jeg selv mener jeg er penere nå, hvertfall i ansiktet. Jobber meg ned i vekt, men føler meg ikke direkte fæl :)Tunikaer er jo fint. Man trenger ikke kle seg som om man skulle i party hver dag når man er mor? Haha.. er sikkert mange tynne damer som smører seg inn med all verdens natt og dag kremer også, så den sugde. Anonymous poster hash: b1adf...09c Og allerede der er vi inne på det jeg skrev i mitt første innlegg - mange mødre her inne som nå kommer og hardnakket påstår at de er så mye finere og de kunne fått halve og hele Oslo med på date, kroppen deres har nesten ikke forandret seg og om så så iallefall til det bedre.. Jada jada...Anonymous poster hash: ac184...abf 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 Og allerede der er vi inne på det jeg skrev i mitt første innlegg - mange mødre her inne som nå kommer og hardnakket påstår at de er så mye finere og de kunne fått halve og hele Oslo med på date, kroppen deres har nesten ikke forandret seg og om så så iallefall til det bedre.. Jada jada...Anonymous poster hash: ac184...abf Huh? Ingen sure miner fra min side Jeg liker alle kvinner, uansett størrelse! Vakre kvinner kan være så mangt hva mener du egentlig med dette? Virker som du kun er ute etter å trolle? Jeg blir ikke provosert hvertfall, for min del kan du like hvem du vil. Jeg har det helt fint med meg selv og de jeg har rundt meg Anonymous poster hash: b1adf...09c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Synes familier kan se fine ut. Spreke og spirty og lekne. Et par kan se kjedelige ut når du bare passerer dem på gata alene...men sleng med et par ville fotballunger så er det straks mer interessant. Folk smiler og ler mer sammen med barn - og glade mennesker og lykkelige mennesker er tiltrekkende. Latter virker foryngende! Anonymous poster hash: d4aa2...923 1
Gjest gurimalla Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Hovedårsak til at noen kvinner ser dårligere ut er alder, manglende trening og dårlig kosthold. Sammenlign damer på samme alder hvor den ene har fått barn og tar vare på seg selv med trening, sunt kosthold med en som aldri har fått barn, spiser junkfood, røyker og er inaktiv. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 For en merkelig tråd...Anonymous poster hash: 27d56...841 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Veeeel... Nå er mine 2 1/2 år og 6 mnd. Har aldri sett støggere ut i hele mitt liv. Anonymous poster hash: f8c41...005
Gjest Eurodice Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Nei men nå har jeg argumentet mitt synspunkt. Du spurte om min mening, jeg gav deg den og synes fremdeles mødre ser slitt og kjedelige ut i forhold til mennesker uten barn. Hvor mange argumenter trengs egentlig for at jeg ikke må mene det samme som deg?Anonymous poster hash: ac184...abf Forholder det slik at du kan avgjøre ved utseendet på en kvinne om hun har barn eller ikke?
Gjest SoccerPlayer Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Fortsetter de med å være aktiv/trene som før de fikk barn så ser de nok ut som før også. Ingen av de jeg kjenner som har fått barn har forandret seg på utseendet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå