Blackbird Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Som sagt så er det mye vind og jeg har en paviljong på verandaen som ikke er helt skrudd fast i gulvet... To av beina er knyttet fast til rekkverket. Har "åpen" 2 vegger med myggnetting og 2 med vanlig vegger. (Den ene er inn mot husveggen). Virker som om det er bedre enn om alle vanlige veggene er lukket? Får vinden mindre tak i hele paviljongen om bare myggnettingen er åpen på hele eller holder det med 2? Noen som har erfaringer?
Melkebarten Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Vil anbefale deg og ta av taket også, er mye fang i det. og er sant som du sier at det er bedre med åpne vegger enn lukket. Men hvorfor vil du holde myggnettingen lukket.
Blackbird Skrevet 10. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg er ikke så høy og det er vanskelig å manøvrere i mørket alene Jeg har møbler osv inni der som jeg tenkte kan fly avgårde om jeg tar av veggene (myggnettingen)... men jeg kan jo bære inn putene da.. Er det bedre om alt er åpent tenker du?
Blackbird Skrevet 10. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2014 Altså uten myggnettingen? Virker som om det er bedre uten veggene iallfall
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jo mer åpent det er jo mindre fang blir det. Du burde jo ha sikret dette for dager siden. Møbler burde blitt båret inn og paviljongen tatt ned. Anonymous poster hash: 2ec9d...208 1
Blackbird Skrevet 11. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2014 Jo mer åpent det er jo mindre fang blir det. Du burde jo ha sikret dette for dager siden. Møbler burde blitt båret inn og paviljongen tatt ned.Anonymous poster hash: 2ec9d...208 Jaja... Det kan være mange grunner i folks liv til at de ikke gjør ting de "burde". For øvrig gikk det forresten bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå