AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Dette er egentlig ikke noe stort problem, bare så utrolig irriterende. Jeg er samboer med en mann som har et barn fra tidligere forhold. Til 9-årsdagen hans i juni, kjøpe jeg og far et nettbrett til ham. Det er litt lang reisevei mellom mor og far og vi tenkte at et nettbrett får tiden til å gå. Gutten ble kjempeglad og pappa og "Ida" ble verdens beste pappa og bonusmor. Kjøpet av nettbrett ble avtalt med mor sånn at hun ikke kjøpte det samme. Dette er nå under 2 mnd siden, og gjett hva gutten sa sist han dro fra oss? "Bare la nettbrettet være igjen her, mamma har kjøpt ipad til meg som jeg har hos henne". Både jeg og far ble irritert, ikke på gutten, men på mor! Var det virkelig nødvendig å kjøpe ipad når han nettopp hadde fått et brett av oss?! Dessuten var hun enig når far sa til henne hva vi skulle kjøpe i bursdagsgave. Barnet er kun hos oss annen hver helg, så han trenger strengt tatt ikke et brett i hvert hjem. Det virker som hun må være så mye bedre enn far. (Det er pga andre episoder det har slått meg). Men føler mer at hun "kjøper" gutten for å være en "god mor". Hadde hun sagt at hun ville kjøpe ipad til guttens bursdag hadde jo det vært greit, vi kunne heller kjøpt noe annet. Ville egentlig ikke så mye med tråden, trengte bare å få ut litt frustrasjon. Andre som har noen synspunkter eller lignende erfaringer?Anonymous poster hash: a55a8...642
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Moren kan jo for så vidt gjøre som hun vil, ser ikke helt at det er noe å bli irritert over, så da har han både nettbrett og ipad. Kan jo vær gutten har mast om å få ipad, at han ikke var så fornøyd med nettbrettet da det hadde gått en stund.. Eller at hun ville vise at hun og var i stand til å gi han en ipad/nettbrett. Anonymous poster hash: bb18a...d61
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Oi. Hvilket sammentreff. Far her i huset han kjøper ting til "Ida" her i familien vår også, men ikke til noen av oss andre i familien, noe som er veldig merkelig. Han har løpt som en gal når det gjelder denne bortskjemte jenta og du slette meg, hun er jo voksen også men nye ting skal hun ha. Hele tiden! Mye nytt interiør blandt annet. Selv får jeg ingenting. Nok om meg, og over til deg... Skjønner at du blir irritert. Hun er jo i stand til å skjønne hva hun gjør. Anonymous poster hash: ae943...2f3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Greit, det er vi som er urimelige. Men det er jo så mange sånne episoder, ikke bare dette med ipaden. Mor prøver virkelig hardt å være bedre enn far, på alle områder. Noe som fører til at hun "kjøper" barnet. Far sa til henne at hun kunne sagt ifra om at hun tenkte å kjøpe ipad, så kunne vi heller kjøpt noe annet. Ingen har vel bruk for to nettbrett. Det hadde hun ikke noe godt svar på. Vi blir bare så oppgitte over handlingene hennes.Anonymous poster hash: 12db8...82f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Kanskje mor gjerne vil låne ipaden da sønnen er hos dere? Datteren min har ipad, og jeg låner den etter hun har lagt seg. Anonymous poster hash: 4be56...52e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Å herregud, rart det blir krig i verden?? La nå denne moren kjøpe det hun vil uten at du skal bry deg, luksusproblem. Anonymous poster hash: 2944d...30f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Det kan vel hende hun synes at det er DU, ts, som kjøper sønnen... Det er jo tydelig at du vil han skal like gaven fra deg best. Anonymous poster hash: 5c1e1...990 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå