Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tok på meg selvbruningsmousse i går, og alt gikk fint.. bare at hendene mine som jeg skrubbet i går, rakk å tørke.. ergo, jeg har helt gule hender nesten i dag!

Skrubbet de en del nå, så de er ikke så forferdelig ille nå.. ser det vel nesten ikke, men noen som har noen tips?

Eller noen tips til hvordan jeg kan unngå dette neste gang? all den andre fargen ble kjempebra liksom, bare problem med hendene.. =/ Og jeg som skrubbet og skrubbet da jeg var ferdig.. jaja :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Du må bruke tynne gummihansker, av den typen helsearbeidere bruker. Spesielt hvis du bruker St Tropez, for den tørker sinnssykt raskt. Ellers har jeg hørt at sitronsaft kan bleke slike flekker, men har ikke prøvd det selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Brukte st.tropez ja.. Tørket jo med en gang, rakk jo ikke smøre inn leggene engang før hendene mine var helt sorte nesten..

Hvor kan jeg få tak i disse hanskene? Apoteket eller noe slikt?

Får du smurt det ordentlig ut da?

Takk for svaret btw =)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg bruker sprayen, og den tørker på flekken. Slike hansker får du på apoteket, ja. Kjøp dem litt store, hvis ikke er de vanskelige å få av/på.

Gjest Cuddly
Skrevet

St.T. har en selvbruningsfjerner som vist nok skal fungere utmerket - men må brukes innen fire timer etter påføring...

Sendte mail til LF for å høre om de visste om den funker på Fake Bake også, men har ikke fått svar (flere dager siden).

Har St.T. nå, men muligheten for at jeg går tilbake til FB er stor. Må bare bruke opp gigantflaska først...

Synd at FB har så IDIOTISK flaske :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...