Gå til innhold

Hva slags profilbilde har dere på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags profilbilde synes dere er finest/best på facebook?

Er det noe man bør styre unna?

Selv synes jeg selfie i speilet, flexing av muskler og bikinibilder er kleint..

Hva slags type bilde har dere av dere selv?

Prøver å velge det perfekte profilbildet, men klarer ikke bestemme meg..

Anonymous poster hash: 409f5...bfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bilde med den ene katten liggende på skulderen min.

post-82720-0-57941800-1407709329_thumb.j

• Liker 3
Skrevet

Aller helst et bilde som jeg ikke har fotografert selv.

Skrevet

Har tullebilde av kjæresten og meg.

Ellers synes jeg de fleste naturlige bilder er fine, der man smiler med hele ansiktet, ikke poserer overdrevent eller tar en klein selfie.

Anonymous poster hash: ca4c5...933
Skrevet

Slike kleine poseringer er verst...har en på vennelista som liksom skal vise naturen, men passer på at han selv står i bar overkropp på bildet...

Baderomsselfier, eller bilder hvor man ser tydelig at "jeg har sminket meg så pent, må ta selfie til profilbilde".

Helt greit å alliere seg med noen for å gå inn for å ta et pent bilde, men bilder som er tydelig planlagt i henhold til sminke og posering synes jeg er kleint.

Anonymous poster hash: ca4c5...933
Skrevet

Har et teit et der jeg ler av en bamse jeg holder i. Var absolutt ikke planlagt, men ble ganske kult (synes jeg selv).

• Liker 1
Skrevet

Tok bildet på badet, fikk vite at det forrige ikke lignet på meg. Det bilde jeg har nå ble godkjent :fnise:

Skrevet

Hva med slike bilder som Poppie her har til avatar?

Er det alltid kleint med selvportrett?

Har ingen fine bilder av meg sammen med andre..

Skrevet

Jeg synes portrettbilder tatt hos fotograf er kleint med mindre det er konfirmasjons- bryllups- eller russebilde.

Blir litt som å henge opp bilde av seg selv hjemme...

Men det er min mening :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ansiktsbilde, tatt av noen andre.

Syns mange ulike profilbilder kan funke, jeg. Blir litt sånn :rolleyes: av de som enten skifter til åttifjerde selfie dette året, de som har profilbilde med puleblikk og kløft, og de som har profilbilde av bare sitt eget barn. Ellers syns jeg man kan vise litt raushet for at ulike folk poster ulike bilder.

Bikinibilde på Facebook syns jeg derimot ikke at er noe problem hvis det er fra en setting der det er naturlig. Eksempel: At man bader på en strand, og at det er derfor er en del av en helhet: Innafor. At man kler på seg bikini og poserer i speilet for en selfie som ser mer ut som et bidrag i O-mag: Ikke innafor.

Anonymous poster hash: 6c922...1ae
  • Liker 1
Skrevet

Fler som har meninger rundt akkurat dette?

Skrevet

jeg har bare hvit bilde.

LoL

Anonymous poster hash: c5e0c...860
Skrevet

Et bilde som ble tatt hos fotograf.

Skrevet

Et nakenbilde.

Anonymous poster hash: 3bede...998
Skrevet

Nordmenn er veldig jantelov når det kommer til profilbilder, merker jeg.

Dere synes at så mange sære ting er sært, mens det ligger jantelov under holdningen.

Anonymous poster hash: de6ff...be2
Skrevet

Jeg har et problem med mennesker som stikker nesen sin opp i alt og spesielt åpenlyse saueflokker som hater alt sammen som er inn og hate.

Litt sånn: Hvis MANGE andre synes at lilla er stygt, så er lilla stygt. Året etter er lilla pent, så er det plutselig pent igjen.

Bli litt flau av dere selv... selfie er et nytt uttrykk og et nytt hat-objekt som kommer til å gå over. I norge er vi i tillegg utrolig sære og treige... USA har nok glemt "selfies" for 1 år siden, så...

Hva er det som ikke er nevnt her nå, som kommer til å bli nevnt til neste år? :)

Skrevet

Det må jo være lov å mene det man vil!

Jeg synes portrettbilder er kleint, ja, men selfies med duckface og boobs er ikke bare kleint, det er ILLE.

Noen elsker det, og det er greit, noen synes sikkert mitt profilbilde er teit og barnslig - og det er greit det også :)

• Liker 3
Skrevet

Det må jo være lov å mene det man vil!

Jeg synes portrettbilder er kleint, ja, men selfies med duckface og boobs er ikke bare kleint, det er ILLE.

Noen elsker det, og det er greit, noen synes sikkert mitt profilbilde er teit og barnslig - og det er greit det også :)

Alle selfies handler ikke om turtmunn og pupper og alle disse tingene, så når du bare kritiserer Selfies ut i det blå uten å beskrive hva slags selfier du kritiserer, så får du forvente en reaksjon.

Man må få lov til å mene noe på det du mener at du selv har lov til å mene :)

Her er Selfie: http://nn.wikipedia.org/wiki/Selfie

Skrevet

De som lager trutmunn og puppebilder og tar bilder av seg selv i bar overkropp, prøver ikke å appellere til mennesker som det ikke appellerer til. De appellerer til de som finner dette okay.

Selv synes jeg det er stygt, så mange hadde vært finere uten å glore opp bildene med trutmunn med fett på (gloss osv), men hey, sånn er livet.

Disse er ikke det samme som en "selfie"

• Liker 2
Skrevet

Men ser det dumt ut med selvportrett da? Altså tatt med utløser.

Ikke vanlig "snapchat-selfie" liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...