Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker av erfaring: ta tiden til hjelp! Det blir bedre etter hvert :) Det er veldig tungt, og det kommer til å gå mye opp og ned en stund fremover. Men bare prøv så godt du kan å tenke postitivt, samtidig som du lar deg føle det du trenger å føle.

Jeg skjønner veldig godt det med at du har lyst til å snakke om det, men ikke vet hva du vil/trenger å si eller snakke om. Mitt råd er å prøve så godt du kan å la være, for behovet vil nok minske etter hvert :)

Jeg var selv på bedringens vei, men så falt jeg ned i en tung periode ca ett år etter hendelsen (sikkert fordi omgivelsene ble de samme), men etter noen uker gikk det bedre og nå et og et halvt år senere har jeg det veldig bra! :) Vi hadde det bra som et par ganske med en gang etter fordi en del ting som hadde sklidd ut kom på plass. Men jeg slet litt med å komme over det personlig. Tenker på det veldig sjeldent nå, og når jeg gjør det så plager det meg ikke.

Lykke til! :hug:

Anonymous poster hash: bf5ce...5ad
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du delte din erfaring. Ja, det går opp og ned her. Tror det kan også skyldes hormoner pga graviditeten. I tillegg har jeg ikke den samme selvtilliten som jeg hadde før:(. Er så usikker på meg selv. Prøver å være sterk fordi jeg det hvor mye mannen min prøver. Jeg vil så gjerna ha svar på hvorfor han gjorde dette mot meg!. Men vet innerst inne at det vil jeg aldri få. Nå når jeg er gravid igjen hender det at jeg tenker på "hva om det skjer igjen? ". "Hva om han blir friste igjen, men kommer ikke til å gjøre det fordi han vet hva han har å miste".

Føles som denne hendelsen kommer til å være en mørk sky som vil følge oss resten av livet:(.

Men, jeg har bestemt meg for å være sterk og tenke positiv. Når tankene begynner å vandre mot hva som sjedde er jeg rask til å tenke på noe annet...

Anonymous poster hash: 8fa1d...f8c

• Liker 1
Skrevet

At din mann har problemer med forholdet til sin far har ingenting med deg å gjøre. Det gir ham ingen rett til å være utro. Han er gift med deg, har lovet troskap til deg, og klart han vet at det er galt. Regner med han holdt det skjult for deg? Hvordan fant du det ut? Og hele tre ganger i tillegg til chatting?

At han har vært utro er HANS ansvar. Parterapi og individuell terapi er å anbefale hvis du ønsker å fortsette med denne mannen. Ellers kommer tankene til å spise deg opp innvendig. Ha tro på deg selv ihvertfall. Det er ikke din skyld, ikke ta på deg ansvar for å fikse dette. Anbefaler en blogg som gir deg mange gode råd om dette temaet www.chumplady.com

Anonymous poster hash: 70cd3...05f
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

At din mann har problemer med forholdet til sin far har ingenting med deg å gjøre. Det gir ham ingen rett til å være utro. Han er gift med deg, har lovet troskap til deg, og klart han vet at det er galt. Regner med han holdt det skjult for deg? Hvordan fant du det ut? Og hele tre ganger i tillegg til chatting?

At han har vært utro er HANS ansvar. Parterapi og individuell terapi er å anbefale hvis du ønsker å fortsette med denne mannen. Ellers kommer tankene til å spise deg opp innvendig. Ha tro på deg selv ihvertfall. Det er ikke din skyld, ikke ta på deg ansvar for å fikse dette. Anbefaler en blogg som gir deg mange gode råd om dette temaet www.chumplady.com

Anonymous poster hash: 70cd3...05f

Sant det du skriver. Takk for blogg tips. Skal ta en titt på den. Jeg har troen på meg selv om at jeg er en sterk person, men den gnisten jeg hadde er borte. Føler ikke "the one" lenger. Føler ikke jeg er pen eller attraktiv for manenn min lenger. Har ikke troen på ekte kjærlighet. Men, jeg prøver å være positiv og tenke fremover.

Jeg har tenkt på par-og individuell terapi, men vet ikke om jeg orker. Vil heller nyte det å være gravid og tilbringe tiden med min skjønne lille. Mannen prøver veldig. Uheldigvis er skaden skjedd. Han vet at en minste feil kan føre til at jeg kan forlate han.

Måten jeg fant ut på var at at jeg begynte å få mistanke om at noe ikke stemte. Så nysjerrig som jeg er begynte jeg å sjekke mobilen hans. Jeg vet at det ikke er riktig, men jeg kunne ikke la være. Jeg leste flere flørtemeldinger med ei kollega av han. Senere på kvelden så ba jeg han om legge alle kortene på bordet, og latet som om jeg visste mer en han trodde. Det jeg ikke visste var at det var mer enn bare flørtemeldinger. Han hadde vært utro med en annen kollega. Det verste var at vi var på overnattingsbesøk hos noen av slektingene hans:(.

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på det som har skjedd. Vet ikke om jeg kan noen gang klare å stole på han. Tiden vil fortelle... Bare i dag lurte jeg på om de to hadde vært ute på middag når de holdt på. Uansett, så må jeg bare se fremover og slutte med å pine meg selv. Her må jeg bare være sterk.

Anonymous poster hash: 8fa1d...f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...