Gå til innhold

Ex vs ny gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For to mnd siden ble det slutt med meg og samboeren gjennom to år. Jeg slo opp av grunner jeg nesten ikke husker, men mye handlet om mangel på kommunikasjon og at jeg følte i perioder at han jeg ikke betydde like mye for han. (Noe han i ettertid sier at jeg aldri måtte tvile på). Han sa han ville dele livet m meg, men like etter det ble slutt rotet han med ei jente fra et annet land, som nå har vært på besøk hos han i noen dager.. Han holdt fremdeles kontakt med meg. Før jeg visste at han fikk besøk, så fortalte jeg han at jeg ville prøve på nytt, mye fordi jeg føler jeg ikke prøvde hardt nok og at problemene kanskje kunne ordnes opp i. Vi møttes mange ganger og han lå stadig over. Senest kvelden før han fikk besøk. Jeg har prøvd å komme meg videre etter jeg fant ut at hun kom på besøk. mest fordi jeg synes det er utrolig ekkelt å tenke på hva de gjør sammen og hvilke følelser han eventuelt får for en ny dame så fort..

Jeg gjorde som mange andre, og meldte meg inn i tinder for å prøve å møte nye gutter. Har ikke møtt noen enda, men har snakket litt med en som bor et stykke unna, og som virker trivelig. Usikker på jeg skal spørre om å møtes osv da jeg føler jeg "venter" på at eksen skal si at han vil prøve igjen, og at den yngre flammen ikke betydde noe. Men forstanden min sier at jeg er naiv som tror at det vil gå, og at jeg bare graver meg lengre ned og ikke respekterer meg selv..

Noen som har noen meninger om dette?

Anonymous poster hash: ae568...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre. Det er som regel en grunn til at det ble slutt, og når han allerede har funnet seg ny som han roter rundt med tror jeg ikke han vil ha deg. Hvis han vil ha deg tilbake, så er det jo veldig merkelig å holde på sånn? Jeg synes du fortjener bedre, og en som kjemper for deg. Ja, det er hardt, tungt og vanskelig å gå fra en du har delt så mye med, men tro meg, det blir bedre! Jeg var sammen med eksen min i nesten 4 år og det var mye tårer når det ble slutt. Men nå har jeg funnet meg en ny helt fantastisk kjæreste. Har virkelig aldri hatt det bedre før. Jeg tror det samme vil skje med deg! Men du må se på det forholdet som en erfaring. Du sier du føler du ikke betyr like mye for han som før, så kanskje du trenger litt mer bekreftelse og at din neste både sier og viser at han setter pris på deg f.eks. Det er jo noe som er viktig å ta med seg for å gjøre ditt neste forhold enda bedre.

Håper du finner ut av hva du vil! Lykke til.

Anonymous poster hash: 62a48...d90
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er motstander av å resirkulere kjærester. Et kjempelangt ekteskap med barn og barnebarn kan vel være verdt et forsøk på å lappe sammen, men et to års samboerskap? Nei.

Livet er for kort for dårlig kjærlighet.

Skrevet

Gå videre :) Det finnes bedre der ute, kanskje ikke han nye gutten, men en annen! Ikke vent på gamle flammer :)

Anonymous poster hash: 000e3...643
Skrevet

Gå videre. Det er som regel en grunn til at det ble slutt, og når han allerede har funnet seg ny som han roter rundt med tror jeg ikke han vil ha deg. Hvis han vil ha deg tilbake, så er det jo veldig merkelig å holde på sånn? Jeg synes du fortjener bedre, og en som kjemper for deg. Ja, det er hardt, tungt og vanskelig å gå fra en du har delt så mye med, men tro meg, det blir bedre! Jeg var sammen med eksen min i nesten 4 år og det var mye tårer når det ble slutt. Men nå har jeg funnet meg en ny helt fantastisk kjæreste. Har virkelig aldri hatt det bedre før. Jeg tror det samme vil skje med deg! Men du må se på det forholdet som en erfaring. Du sier du føler du ikke betyr like mye for han som før, så kanskje du trenger litt mer bekreftelse og at din neste både sier og viser at han setter pris på deg f.eks. Det er jo noe som er viktig å ta med seg for å gjøre ditt neste forhold enda bedre.

Håper du finner ut av hva du vil! Lykke til.

Anonymous poster hash: 62a48...d90

Det er vel mye riktig i det du sier:) men det er veldig vanskelig å komme seg videre. Prøver å holde meg opptatt, men ender opp med å få lite søvn, lite mat og å ligge alene på kveldene og tenke .;/ håper det bedrer seg etter hvert, da det allerede har pågått i over to mnd nå. Savner han veldig, og "håper" han vil ha meg tilbake. Men vet ikke om jeg kunne ha gjort det etter det han nå har holdt på med. Vet at han har full rett til å gjøre som han vil, men det er like vanskelig å takle det uansett.

Selv om det var jeg som gjorde det slutt, så er det vanskelig for meg å se for meg å være med en annen allerede, og har ikke møtt noen eller rota med noen på byen eller lignende. Men dette har han klart veldig fort. Føler at d vi hadde kanskje ikke betydde så mye for han grunnet dette, men han sier at jeg aldri må tvile på det og at han ikke har det noe bra selv heller. Er vel bare hans måte å takle det på. Sier også at han ikke vil ha ei jente som tvilte i det heletatt, at hans partner skal være 100% sikker gjennom forholdet. Skjønner den, men det sårer jo veldig!

-TS

Anonymous poster hash: ae568...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...