AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg fikk idag et plutselig savn av en tidsperiode av livet mitt. Riktignok bare 3 år siden, men var tilbake på et sted som jeg forbinder med denne tiden og jeg kjente det i magen. Følelsene kom litt strømmende på, savnet meldte seg og jeg ble litt lei meg.. Er en tid i livet som jeg har savnet siden, men litt ekstra følelsesmessig å være på det stedet. Er det bare jeg som er slik? Føler at alle andre er så opptatt av fremtiden og det som skal skje.. Anonymous poster hash: 8f126...f76
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ja, jeg har faktisk den samme opplevelsen. Det er faktisk også bare tre år siden jeg var i den situasjonen og hadde det året, og veldig mye skjedde det året - veldig mye vondt, i med men veldig mye å sette pris på og masse spennende. Jeg levde og var i en slags fin sti med utvikling og muligheter. Innså i ettertid at jeg skulle ha satt pris på mye det året, og hadde utrolig mange artige muligheter. Det artige er at jeg faktisk kommer til å stå i en slik situasjon igjen snart. Fikk muligheten igjen, og da er jeg riktig klar for det Anonymous poster hash: 9715b...bb0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Ja, jeg har faktisk den samme opplevelsen. Det er faktisk også bare tre år siden jeg var i den situasjonen og hadde det året, og veldig mye skjedde det året - veldig mye vondt, i med men veldig mye å sette pris på og masse spennende. Jeg levde og var i en slags fin sti med utvikling og muligheter. Innså i ettertid at jeg skulle ha satt pris på mye det året, og hadde utrolig mange artige muligheter. Det artige er at jeg faktisk kommer til å stå i en slik situasjon igjen snart. Fikk muligheten igjen, og da er jeg riktig klar for det Anonymous poster hash: 9715b...bb0 Det er godt å mimre tilbake til tider hvor man var skikkelig lykkelig. Mange liker å si at man er lykkeligst i livet akkurat NÅ, men det stemmer jo ofte ikke. Eller kanskje de bare er flinke til å se fremover og nyte "nuet". Jeg ble nysgjerrig på hva det er du opplevde dette året.. Var det jobbmessig? Det var det iallefall for min del. Anonymous poster hash: 7305b...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå