Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en ting jeg ikke liker med meg selv. Filleting men den plager meg uansett.. :-P jeg rødmer for ingenting.. rødmer når jeg ler, blir sjarmert,blir glad, når jeg blir flau osv.. haaaater det. Ser ingen andre gjør det.. men det er sikkert bare i mitt hode.. :-P men ser det dumt ut når man rødmer så lett? Flere som har det slikt?

Anonymous poster hash: 98b74...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjarmerende :)

Anonymous poster hash: 313e2...c82
Skrevet

Er du sikker på det er så synlig for alle andre som du tror? Du merker nok at du blir varm i ansiktet, men det kjennes nok verre ut enn det ser ut. :)

Anonymous poster hash: d58a3...c2d

Skrevet

Sånn har jeg det også! Det er ikke så synlig som man føler det selv, spesielt når kjenner seg glovarm osv. Alle jeg har møtt syns bare det er pent/søtt/sjarmerende

Gjest Minesveiper
Skrevet

Det er litt søtt med rødming da :P

Skrevet

Verste er når jeg innser at jeg rødmer og det blir bare verre og verre .. åguuuud da vil jeg bare ha et hull i bakken.. :flau:

Skrevet

Ja... 😳

Skrevet

Nei det kanskje ikke så synlig for andre.. håper jeg :P vennene mine ser der jo, men det er vell fordi jeg har gjort dem oppmerksomme på det. De mannlige vennene mine sier det bare er søtt å sjarmerende men det føles ikke helt sånn.. :P

Det er så forferdelig å føle at man blir varm i kinnene. Tenker selv at jeg ser ut som en tomat!!

Ts.. :)

Skrevet

Jeg har også det problemet.. 😳

Spesielt hvis jeg snakker med en fyr jeg syns er sjarmerende eller hvis jeg får latterkrampe ect.. :-p

Skrevet

joiner rødmeklubben, det er ganske flaut:P spesielt hvis jeg ikke egentlig er så flau, rødmer bare fordi jeg synes jeg får for mye oppmerksomhet, og så misforstår folk og tror kanskje jeg er interessert i personen som fikk meg til å rødme feks.. argh:P

Anonymous poster hash: 47680...03a
  • Liker 1
Skrevet

joiner rødmeklubben, det er ganske flaut:P spesielt hvis jeg ikke egentlig er så flau, rødmer bare fordi jeg synes jeg får for mye oppmerksomhet, og så misforstår folk og tror kanskje jeg er interessert i personen som fikk meg til å rødme feks.. argh:P

Anonymous poster hash: 47680...03a

Ja ikke sant! Flaaaut! ☺ :-P

Skrevet

Uff, rødmer fort jeg også. Syns det er så flaut! Verre blir det når noen oppdager det og sier "Næmmen, så rød du ble nå!" Da jeg virkelig bare lyst til å grave med ned i jorda og bli der! :P

• Liker 1
Skrevet

Var en del av denne gjengen før jeg også. Rødma for ingenting, og ble nesten rødere når jeg tenkte over det selv :P

For meg ble det så plagsomt, at jeg søkte om operasjon. Det er jo ikke 100% sikkert at denne operasjonen blir vellykket, men heldigvis(!!) for meg så ble den det :) så siden den gangen har jeg ikke rødma noe særlig, og trives veldig med det! :)

• Liker 1
Skrevet

Var en del av denne gjengen før jeg også. Rødma for ingenting, og ble nesten rødere når jeg tenkte over det selv :P

For meg ble det så plagsomt, at jeg søkte om operasjon. Det er jo ikke 100% sikkert at denne operasjonen blir vellykket, men heldigvis(!!) for meg så ble den det :) så siden den gangen har jeg ikke rødma noe særlig, og trives veldig med det! :)

Operasjon faktisk? Hva gjør dem da?

- ts

Skrevet

Operasjon faktisk? Hva gjør dem da?

- ts

Dem går inn i hver armhule og svir av noen nerver som ligger der. Kikkehullsoperasjon da, så blir minimalt med arr. To små arr under hver arm som nesten ikke synes :)

Skrevet

Ååh, jeg hater å rødme. Kjenner at varmen bare sprer seg i topplokket, og du står der med han fyren du liker så godt, og han ser at at du blir rød, og du vet at du selv er rød...

Det er såå flaut.

Anonymous poster hash: fd418...43e
Skrevet

Dem går inn i hver armhule og svir av noen nerver som ligger der. Kikkehullsoperasjon da, så blir minimalt med arr. To små arr under hver arm som nesten ikke synes :)

Såpass.. nå plager det meg ikke sååå mye at jeg vurderer nå operasjon.. for den saksskyld så viste jeg ikke at man kunne opereres for det.. :P utrolig hva man kan få ordnet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...