Gå til innhold

Går dette ann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et teit innlegg, men det er noe jeg tenker mye på :roll:

Min far kommer ikke til å følge meg til alters når jeg gifter meg. Jeg har nemlig aldri kjent han (traff han for første gang da jeg var 18år) Det er bestefaren min (morfar) som skal gi meg bort (han har vært pappa'en min hele livet mitt)

Det er iallefall det som er planen nå..

Men, jeg har tenkt at jeg gjerne vil at min mor skal få en rolle i seremonien vår... Jeg kan vel ikke bli fulgt av begge to opp?? Går det ann :-?

Eller har noen andre noen ideer om hvordan hun kan få en liten rolle her??

Videoannonse
Annonse
Gjest Augustbrud_ikkeinnlogg
Skrevet

Hvorfor ikke la moren din følge deg opp hele veien alene? Det skal jeg, og jeg er veldig glad for det. Faren min er død, og det er moren min som alltid har stått med nærmest. Hadde faren min levd er jeg usikker på om jeg ville ha latt ham følge meg opp kirkegulvet uansett, for vi har ikke hatt noe godt forhold.

Men hvordan du kan kombinere de to i en rolle vet jeg egentlig ikke, desverre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, du bør velge en av de og la den andre få en annen hedersrolle.

Skrevet

Har litt det samme problemet som deg, men vi skal gå opp sammen jeg og min kommende mann.

Men min mor og min svigermor skal ha en lyssermoni før vielsen.

De går da opp til alteret sammen og tenner hvert sitt lys, og når jeg og min forlovede kommer inn i kirken skal vi tenne et lys sammen med flammen av våre mødres lys, for så å blåse ut deres.

Vet ikke om du forsto helt hva jeg mener, men det er iallefall en flott sermoni, og våre mødre føler seg enda litt mere spesielle på vår store dag :D

Lykke til iallefall uannsett hva du velger! :wink:

Skrevet

Gjør som du vil! Det som føles riktig for deg er det rette. Jeg har hørt om flere som har gjort det på denne måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...