AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har lest mye forskjellig om dette. Vet dere hva som er riktig?Anonymous poster hash: b2485...adf
Gjest Blomst83 Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ja det kan være arvelig.Det ligger i genene.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Forstår det sånn at det er veldig arvelig ja. Men jeg "endte opp" med adhd diagnose pga komplikasjoner da jeg ble født, fikk lite oksygen under fødsel og ble liggende i respirator i ei uke etterpå. Dette mener legene et grunnen til at jeg har det, siden ingen i familien har akkurat det. Så.. det er også mulig Anonymous poster hash: ebf9a...ba5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Er ofte arvelig ja. Selv har jeg ADHD men ingen i slekta. Men fødselen min var komplisert så det kan være grunnen. Anonymous poster hash: 381e7...7e2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 TS; takk for svar. Mannen min har adhd og sønnen vår på snart fire år har mange tegn på det. Han er svært hyperaktiv, skifter fort mellom ulike aktiviteter og liker ikke rolige aktiviteter som tegning. Det kan også være hans personlighet men ønsker å utrede etterhvert hvis dette fortsetter. Vil jo det beste for han. Mannen min slet alltid på skolen.Anonymous poster hash: b2485...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå