AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Er det bare meg eller har de fleste kvinner i rundt 25 årsalderen enten slått seg helt til ro og fått barn, eller enda fester som en 18 åring? Jeg føler det kun er meg som er litt midt i mellom. Jeg drar enda ut på byen og tar meg en real fest en sjelden gang, men har liksom vokst litt i fra det å dra den helt ut. Samtidig er jeg ikke helt der at jeg vil ha barn enda, selv om jeg har samboer. Føler liksom at det er mye enten eller der ute. Enten er man festløve, eller så har man slått seg helt til ro. Andre som er midt i mellom her? Anonymous poster hash: 402d5...ff7 1
Gjest Trappetroll Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg er 😊 Godt å høre at det er flere. Jeg er dog forlovet, men barn blir det nok ikke. De fleste av venninnene mine er ekstremt glade i å feste, eller så er de i gang med barn nr 2. Selv er jeg ikke så glad i å feste. Liker å ha det stille og rolig. Så er vel ganske kjedelig sånn sett.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg er og her^^, Anonymous poster hash: 55223...1e5
Gjest Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Jeg har ikke slått meg til ro med kjæreste/samboer/barn, men jeg er heller ikke ute å drikker/fester i helgene. Blir stemplet som kjedelig og unormal av de fleste andre på min alder.
Gjest Pink.Pearls Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg er også slik. Jeg liker å være sosial og ta en tur ut i ny og ne. Har samboer selv, men ikke klar for barn. Er så mye jeg vil gjøre og oppleve før jeg hopper inn i (rutine) familie livet. Er alt for eventyrlysten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå