Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jepp, en sånn motsvarstråd... For min del aner jeg ikke, jeg bare vet at jeg er et solid kupp for den rette, og at det ikke er alltid jeg har forstått det. 6
Heart Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 (endret) Jeg venter fortsatt i spenning på å oppleve denne viktige innsikten! Endret 10. august 2014 av Heart 2
Gjest Whitestripes Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Hmmmm, i fjerde klasse på barneskolen da den søteste gutten i klassa kysset meg bak gardina i klasserommet 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Åh, er så lei alle disse motsatt-trådene, nå. Anonymous poster hash: cfed0...f95 2
Eksotisk Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Da jeg flyttet hjemmefra første gang og byttet miljø forsto jeg hvorfor alle jentene fra oppveksten hadde nedtrykt meg i alle år. Jenta uten selvtillit på klassebildet var jo faktisk den som så penest ut. 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Eksotisk: det er akkurat som å lese om meg... Synd at så mange av oss er blitt ødelagt pga sjalusi, mobbing og trakasering.Anonymous poster hash: 9674c...ece 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Jepp, en sånn motsvarstråd... For min del aner jeg ikke, jeg bare vet at jeg er et solid kupp for den rette, og at det ikke er alltid jeg har forstått det. Gratulerer! Det unner jeg deg. Anonymous poster hash: bfb6b...f00
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Jeg innså ikke den der så lett, nei. - Barneskolen: Noen løp forbi meg og sa at Ole er forelsket i meg. Dette trodde jeg ikke på, var mer opptatt av hester. - På leirskole to år etter: Den eldste, kjekkeste og populære fyren heiv seg over meg samme dagen klassen vår kom til leiskolestedet. Vi ble kjærester og kysset litt og rødma og sånn. Mens jeg var kjæresten hans, kom det gutter fra andre klasser og sjekket meg opp og ga meg gaver og sånne ting... Innså jeg at jeg var pen da? Nei. - Ungdomsskolen: Utrolig mange gutter som likte meg. I den forstand at jeg ble veldig vandt til det. Men jeg trodde ikke at det var fordi jeg er noe pen, jeg trodde alle ALLE opplevde dette, og at det var helt normalt. - VGS: Mange flere beundrere. En stalker. Trodde jeg det nå, da? Nei.... Sånn har livet egentlig vært. Mange beundrere, men folk har liksom beundrere overalt i hytt og pine uansett, så jeg har ikke sett på det som noe spesielt. Jeg var i et seriøst forhold i mange år og har ikke vært så opptatt av det motsatte kjønn...men jo, det har vært mange som har gitt meg inntrykk av at utseendet mitt tiltrekker dem. Jeg er nok sikkert helt normalt pen. For noen er jeg sikkert en 1`er, for andre er jeg en 10`er..er ikke så nøye. Men hvis jeg bare fokuserer på de som synes at jeg er en 10`er, så har jeg innsett at jeg kanskje er det for dem og godtar det - men tidligere ville jeg ikke ha trodd dem... om du skjønner? Skriver nok litt vanskelig, for jeg er ganske trøtt. Jeg er ikke penest i verden, men jeg er pen nok til å være pen for de som synes at jeg er pen. Jeg tror på dem nå.... vet ikke hvorfor, men noe endret seg bare i meg. Anonymous poster hash: bfb6b...f00 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Da jeg ble kvitt usikkerheten på meg selv, sluttet å fokusere på mitt eget utseende og det jeg følte var galt med det, løftet hodet og fremhevet mine beste trekk og sider. Det var en frigjørende følelse og prosess, men også vemodig, for jeg innså at jeg hadde kastet bort mye tid og energi på å tenke negativt om meg selv. Anonymous poster hash: 3fb1f...871 6
Purple Diamond Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Det kommer seg, men jeg er ikke der helt enda. Men jeg er mye nærmere enn for bare 1/2 år siden f.eks. 😊 1
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 neh si det. Jeg var attraktiv for lokale folk en kort periode som 17-18 åring når noen plutselig oppdaget at jeg eksisterte. Men dette var ikke folk jeg fant attraktive så lite hjalp jo det. Ellers har jeg vel aldri følt meg spesielt attraktiv på hverken ene eller andre måten. Mulig selvtilliten har en del av skylda der.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Da jeg ble singel for første gang på 7 år. Jeg tror jeg kan telle på én hånd hvor mange jenter som prøvde seg på meg på de 7 årene jeg hadde kjæreste. I sommer har dette forandret seg totalt. På festival rotet jeg med ny jente på vært dansegulv. Bare denne helgen har jeg fått 5 telefonnummer og kalenderen er full av dater fremover. Hva det kommer av vet jeg ikke. Kanskje utstrålte jeg "opptatt" tidligere, eller så har all treningen i sommer gitt god avkastning, men jeg har bestandig holdt meg i god form. Anonymous poster hash: c6ecc...6e6 1
dillyduzit Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Jeg har nok aldri og kommer nok heller aldri til å innse at jeg er attraktiv, men jeg har lært å leve med meg selv og speilet. Jeg tenker heller at en dag finnes det en mann der ute som syntes jeg er attraktiv, med eller uten sminke. Da vil jeg kanskje se at jeg er attraktiv.
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Da jeg ble singel for første gang på 7 år. Jeg tror jeg kan telle på én hånd hvor mange jenter som prøvde seg på meg på de 7 årene jeg hadde kjæreste. I sommer har dette forandret seg totalt. På festival rotet jeg med ny jente på vært dansegulv. Bare denne helgen har jeg fått 5 telefonnummer og kalenderen er full av dater fremover. Hva det kommer av vet jeg ikke. Kanskje utstrålte jeg "opptatt" tidligere, eller så har all treningen i sommer gitt god avkastning, men jeg har bestandig holdt meg i god form. Anonymous poster hash: c6ecc...6e6 Tror det kan være noe i dette. I mange år var jeg singel og uinteressert i å møte noen. Jeg lyste nok "avvisning". Så ble jeg mer åpen og motakelig for slike signaler og da ble straks flere hannkjønn mer flørtete og jeg kunne sikkert gått på noen dates (men er ekstremt kresen så det ble med 2 vennskapelige). Nå har jeg type og den døra er "lukket" og igjen ser jeg svært lite til den slags tegn. Selv om jeg nå er i mye bedre form og sikkert ser bedre ut i de flestes øyne enn når jeg ble sammen med typen.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Når menn jeg ikke kjenner kommer bort og forteller om at de har hørt om "hvordan jeg er i senga" før de spør om de kan spandere drikke på meg. Når menn og kvinner gir meg komplimenter for benstrukturen min Anonymous poster hash: 6a476...74f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 Tror det kan være noe i dette. I mange år var jeg singel og uinteressert i å møte noen. Jeg lyste nok "avvisning". Så ble jeg mer åpen og motakelig for slike signaler og da ble straks flere hannkjønn mer flørtete og jeg kunne sikkert gått på noen dates (men er ekstremt kresen så det ble med 2 vennskapelige). Nå har jeg type og den døra er "lukket" og igjen ser jeg svært lite til den slags tegn. Selv om jeg nå er i mye bedre form og sikkert ser bedre ut i de flestes øyne enn når jeg ble sammen med typen. Ja, jeg unngår jenter som har type. Det er en selvskreven regel i min bok, men jeg har kompiser som prøver seg på jenter i forhold. De unnskylder seg med "det er opp til jenta å si nei", men dem om det. Jeg har imidlertid ingen problemer med å komplimentere jenter med type på utseende deres, og jeg håper du får vite hvor attraktiv du er stadig vekk. Alle fortjener å få høre det i blant. Anonymous poster hash: c6ecc...6e6 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Da den gamle dama på butikken spurte meg om brødet jeg skulle kjøpe er godt. Da gikk det opp et lys for meg, et så sterkt lys at djevelen hadde blitt bledet. Det var da jeg innså at folk turte å snakke til meg, noe som må bety at jeg ikke ser ut som en sinna gammel heks. 3
Catherinee Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 (endret) Jeg har gjort enkelte småmodell oppdrag for et magasin jeg jobber for. Hjelper også litt at de fyrene som overså meg helt på ungdomsskolen adder meg som venn of forsøker å flørte med meg. Og ja, de avvises pent, men bestemt umiddelbart. Endret 10. august 2014 av Catherinee
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Ja, jeg unngår jenter som har type. Det er en selvskreven regel i min bok, men jeg har kompiser som prøver seg på jenter i forhold. De unnskylder seg med "det er opp til jenta å si nei", men dem om det. Jeg har imidlertid ingen problemer med å komplimentere jenter med type på utseende deres, og jeg håper du får vite hvor attraktiv du er stadig vekk. Alle fortjener å få høre det i blant. Anonymous poster hash: c6ecc...6e6 Bra du unngår jenter/kvinner med type, et bra karaktertrekk Hører i alle fall stadig vekk på jobb at jeg har "blitt så fin" mest middelaldrende og oppover damer riktignok (jobber et sted hvor mange av kundene er nettopp dette). Men hører lignende i andre sammenhenger også. Så er typen veldig flink med komplimenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå