AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei! Når man blir tagget i bilder på Facebook, så dukker dette opp stort på tidslinjen. Før mener jeg det gikk an å fjerne at det havnet på tidslinjen, men at du fortsatt var tagget i bildet (at du fant det når du trykket på bilder jeg er tagget i). Jeg finner ingen måte å gjøre dette på nå. Fjerner jeg fra tidslinjen, blir jeg også fjernet fra bildet.. Noen som vet? Anonymous poster hash: f7ac9...f21
Austinbutler Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Velg "skjul fra tidslinje", ikke fjern tag
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Velg "skjul fra tidslinje", ikke fjern tag Er det jeg gjør .. :/ Tok skjul fra tidslinje, og da forsvant også bildet fra taggede bilder av meg... TS Anonymous poster hash: f7ac9...f21
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Når jeg blir tagget får jeg spørsmål om bildet skal vises på tidslinjen min. Har sikkert trykket på noe i innstillinger som gjør at det er sånn. Anonymous poster hash: 43d8f...c69
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg har gjort det sånn at det ikke kommer på tidslinja mi. Men det kommer likevel på News Feeden til andre, slik at de kan se det Anonymous poster hash: 7482d...aea
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Jeg har gjort det sånn at det ikke kommer på tidslinja mi. Men det kommer likevel på News Feeden til andre, slik at de kan se det Anonymous poster hash: 7482d...aea Hvordan gjør du det? Havner bildet likevel under "taggede bilder" av deg? Anonymous poster hash: f7ac9...f21
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Opp Anonymous poster hash: f7ac9...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå