AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg er på utkikk etter en knelang marineblå kjole, med innsvinget liv og helst v-hals. Den må ikke være for utringet og ikke for kort (kne-lengde er bra). Jeg har sett en som var perfekt, men nå husker jeg ikke hvor Stoffet må være litt solid, ikke tynt i hvert fall. Og så må den ha kort arm. Hvis noen snille sjeler finner dette så blir jeg evig takknemlig. Og pris må være under 2500... Anonymous poster hash: 53ef0...614
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg har denne i rosa, og den er superflatterende. Særlig om du har litt former. Finnes også i blå, selv om denne linken ikke viser den.http://m.zalando.no/michael-michael-kors-jerseykjole-sort-mk121c00p-q11.htmlAnonymous poster hash: 1c9ad...25f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Noe sånt? Ja den er nærmest perfekt. Bortsett fra at jeg ikke er så fornøyd med kvaliteten på HM. Da legger jeg heller litt mer penger i noe som varer lengre. Men takk for svar 😄Anonymous poster hash: 53ef0...614
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg har en slik som jeg er super fornøyd med. Men, den er kjøpt på ebay, men kvaliteten er kjempe bra og ser ikke "billig" ut Er faktisk en av mine mest brukte jobb kjoler. Anonymous poster hash: c3b39...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå